TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Biura turystyczne

EXIM-przed odlotem

Data wysłania: 2009-09-23 23:38 Autor: Czytelnik IP 87.96.31.*

Kupiłem wycieczkę na 7 dni do Hurkhady w hotelu 5 gwiazdkowym, przed dwoma miesiącami. dziś tj. 23.09.2009 dostałem informację iż nastąpiła zmiana wylotu z Wrocławia dnia 25.09.09 z godz. 9.00 rano na 23.50 wiczorem, a powrót będzie z międzylądowaniem w Krakowie.
Zmiana dotyczy także przewoźnika, a Pani na infolini informujemnie , iż cały Egipt sprzedawany jest tylko i wyłącznie na Last minut i nawet nie jest pewna czy będziemy w tym hotelu , za który zapłaciliśmy.
Na pytanie co ze stratą dnia za który zapłaciliśmy, odpowiada że wylot jest w planowanym dniu i możemy ubiegać się pisemnie o ewentualny zwrot za żarcie a to ok. 20 PLN od dorosłej osoby.
Chciałbym im to wybaczyś , ale lecimy z małym 5 letnim dzickiem i kupiliśmy tą wycieczkę tylko ze względu na godziny wylotu, a tak będziemy w hotelu nie o 14 tej, 25.09.2009 jak zapewniało biuro podrózy, a o 6.00 dnia następnego po nocy spędzonej nie jak w umowie, a w samolocie, oby nie w dwupłatowcu bo tego nie wiemy, ani nie wie o tym biuro podróży.
Zwrot za wyżywienie mnie taskże nie satysfakcjonuje, gdyż na opcji al- inkluziwe wypijam i zjadam dziennie za więcej nią 20 pln, nie mówiąc iż jedziemy większą grupą. Dodaję, iż grupa która wyjeżdża na dzień wylotu pobrała urlopy, a po otrzymanej informacji nie musiała tego robić, gdyż cały 25.09.2009 będziemy w domu a do lotniska mamy 50 minut.
Maże o tym ,iż znajdę kiedyś takie biuro podróży proponujące podróże do Egiptu, które będzie dotrzymywać wyznaczonych przez siebie zasad.
Za zaistniałą sytuację zażądam odszkodowania jeśli wrócę.
Na pewno zaistniała sytuacja opisana zostanie we wszystkich możliwych opiniach internetowych, tak aby to biutro podróży zminimalizowało możliwość okłamywania klientów.
Przewoźnik jest także ważny, bo chciałbym wiedzieć jakim samolotem lecę tak jak to jest na biletach rejsowych.
Co to za biuro podróży co zbiera wpłaty z wycieczki a następnie ustala czym lecimy i kiedy zmieniając wszystkie ustalone zasady z umowy sprzedaży, a zarobek generuje na tym że większość nie wystąpi o zwrot utraconych kożyści, bo nie ma na to czasu a wielu ani pieniędzy.

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.