TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!!

Data wysłania: 2006-10-29 13:57 Autor: Czytelnik IP 62.21.77.*

Okolo 2 miesiace przed planowanym wyjazdem podpisalam umowe z posrednikiem Lodzkiego biura podrozy Gandalf Travel. Zgodnie z umowa wyjazd mial odbyc sie 26.08 o godzinie 23:30. Zblizal sie termin wyjazdu i nikt nie potwierdzal dokladnej jego godziny. 5 dni przed wyjazdem wybralam sie do biura i zapytalam czy wszystkie dane dotyczace wyjazdu sa aktualne. Dowiedzialam sie, ze prawdopodobnie tak, ale jeszcze ktos do mnie zadzwoni i to potwierdzi. Kiedy w przeddzien planowanego wyjazdu (sobota) przed poludniem nikt jeszcze nie zadzwonil, postanowila ponownie odwiedzic biuro (przeczucie? chec upewnienia sie?). Niestety w soboty bylo nieczynne, wiec weszlam na strone internetowa i skontaktowalam sie poprzez komunikator "gadu -gadu" z osoba przebywajaca aktualnie w glownej siedzibie biura Gandalf Travel w Lodzi (jak sie pozniej okazalo z sama szefowa). Powiedzialam, ze ktos mial dzwonic i potwierdzic godzine wyjazdu, na co pani najpierw sie zdziwila, ze nikt nie dzwonil (po calej historii upierala sie, ze wlasnie miala dzwonic) i powiedziala, ze zmienila sie tylko godzina wyjazdu i bedzie to 24:45. Zrozumialam to w ten sposob, ze wyjazd przesunal sie z 23:30 na 24:45. (w ogole nie ma takiej godziny jak 24:45, jak juz to 00:45, 24:45 mozna zrozumiec jako przedluzenie doby, czyli przesuniecie 45 minut po polnocy, nie uwazacie?). Okazalo sie tak naprawde, ze wyjazd byl faktycznie 45 minut po polnocy, ale nie z niedzieli na poniedzialek, tylko z soboty na niedziele, czyli kilka godzin po tym, jak rozmawialam z "szanowna pania" na gg. W ten spospob znalazlam sie na przystanku PKS, gdize zaden autokar nie dotarl. Zadzwonilam na nr tel komorkowego podany na stronie internetowej biura, a pani wrecz z pretensjami, ze wszystkie autokary do Grecji wyjechaly dzien wczesniej i co ja jej glowe w nocy zawracam, moja strata, ze nie pojechalam. Mialam jechac z Poznania, a nastepnie przesiadka w Lodzi. NIKT nie zainteresowal sie, ze i w jednym i w drugim autobusie nie bylo dwoch osob (mnie i mojego chlopaka). W jakim celu podawalismy swoje telefony komorkowe w takim razie? Wystarczylo zadzwonic, a w ciagu godziny moglibysmy sie tam zjawic...tym bardziej, ze autobus mial okolo dwugodzinne opoznienie. Wykupilismy dojazd do miejsca docelowego w innym biurze podrozy, a nastepnie, z 3 dniowym opoznieniem, skorzystalismy z pobytu i powrotu oplaconego w Gandalf Travel. Sam pobyt w Grecji wspominam bardzo dobrze. Jednak w drodze powrotnej biuro rowniez sie nie popisalo. O godiznie 10 rano musielismy sie wykwaterowac. Zawieziono nas do pobliskiej miejscowosci, wysadzono w holu pewnego hotelu, gdzie mielismy dostep jedynie do toalety, i kazano czekac do godziny 23!!!! Pani rezydent powiedziala tylko "tam jest morze, tam miasto" i zniknela. W pomieszczeniu nie bylo nawet krzesel. Byli z nami starsi ludzie, ktorzy przez kilka godzin musieli smazyc sie siedzac na kraweznikach, z mysla, ze czeka ich okolo 36 godzin w autobusie.

    • Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!! 

      [2006-10-29 22:49 195.117.234.*]

      Jeśli rzeczywiście nie zostaliście powiadomieni co do dokładnej daty i godz. wyjazdu to jest to ewidentne niedopatrzenie ze strony biura. Widocznie jakiejś paniusi pseudospecjalistce od turystyki się popieprzyło /za przeproszeniem/ i zapomniała was zawiadomić. W takim wypadku należałoby złożyć reklaamcję do biura i bezwzględnie domagać się zwrotu za przejazd /który z resztą musieliście zorganizować sobie i dodatkowo za niego zapłacić/.
      Z drugiej strony to trochę się wam dziwię, bo ja, gdybym usłyszała tak dziwną godz. 24.45 i tak upewniłabym się kilka razy, którego dokładnie dania o tej 24.45 jest wyjazd. Niestety, w tym przypadku wy jesteście klientami i lepiej kilka razy o to samo zapytać, bo jak widać bardzo często ma się do czynienia z niekompetencją pseudospecjalistów od turystyki. Ale w sumie i tak najwięcej potem traci klient, a im pseudospecjalistom się upiecze i nie ponoszą żadnych konsekwencji związanych z niedopełnieniem swoich obowiązków!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję