TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Jak jeden hotel zabierał klientów drugiemu

Data wysłania: 2005-06-17 16:31 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W Bydgoszczy wykryto niecodzienną formę pozyskiwania klientów przez jeden z hoteli - zapożyczanie gości od konkurencji.

W Bydgoszczy niedaleko od siebie działają dwa hotele - Hotel Zawisza, należący do klubu i mieszczący się na jego terenie, na ul. Gdańskiej 163 oraz sąsiadujący z nim przez ulicę hotel Sporting, położony na rogu ul. Modrzewiowej.

Hotel Zawisza jest jedynym hotelem w Bydgoszczy o takiej nazwie. Obiekt ten jest jednym z nielicznych źródeł zysku dla klubu Zawisza.

Hotel Sporting istnieje od kilki lat. To dawny hotel robotniczy Makrumu. Obiekt ten nigdy nie miał nic wspólnego z hotelem Zawisza, ani z klubem Zawisza.

Klientów traci hotel Zawisza na rzecz hotelu Sporting. A wszystko to jest spowodowane przez fałszywe dane w bazie numerów Telekomunikacji Polskiej.

Jak utrata klientów wygląda w praktyce?

Każdy, kto dzwoniąc z Polski na numer informacji Telekomunikacji Polskiej (118913) prosi o podanie kontaktu telefonicznego i adresu hotelu Zawisza, zostaje przez TP SA przekierowany do hotelu Sporting - otrzymuje nr. telefonu i adres obiektu na Modrzewiowej. Dodatkowo konsultant TP SA informuje dzwoniącego, iż "nazwa hotelu Zawisza to pewnie nazwa zwyczajowa tego obiektu", lub "pełna nazwa obiektu jest dwuczłonowa Sporting-Zawisza".

Maria Piechocka z biura prasowego TP SA w Poznaniu, której podlega rejon bydgoski, przyznała, iż za informacje, jakie podaje w infolinii informacyjne TP SA, odpowiada tylko i wyłącznie klient, który aktualizuje dane swojej firmy. I tak właśnie doszło do zaistniałej sytuacji - Rok temu hotel Sporting dostał od nas do wypełnienia ankietę, w której odpisano nam, że zwyczajowo nazywany jest także Zawisza. W marcu tego roku jeszcze raz telefonowaliśmy i potwierdzono tę wiadomość - opowiada Maria Piechocka.

Swojego oburzenia całą sprawą nie ukrywa prezes Cywilno-Wojskowego Związku Sportowego Zawisza Sebastian Chmara.

Podszycie się pod prawdziwego Zawiszę i podanie fałszywych informacji nie jest żadną z form uczciwej konkurencji. A ktoś z hotelu "Sporting" zrobił to dwukrotnie, doskonale wiedząc, jaki będzie efekt takiej manipulacji danymi.

Współwłaściciel hotelu Sporting Rafał Jerzy nie chciał skomentować całej sprawy, powiedział iż " Pierwsze słyszę o takiej sytuacji. Jestem tylko jednym z udziałowców hotelu. Proszę dzwonić do jego dyrektorki". Dyrektorka Justyna Ciżmowska powiedziała, iż również nic nie wie o tej sprawie. Przyznała jednak, iż jej hotel reklamuje się jako hotel przy stadionie Zawiszy, więc być może stąd wynika pomyłka w bazie danych TP S.A.

Obecnie dane hotelu Zawisza w zasobach Telekomunikacji zostały poprawione. Być może poszkodowany obiekt będzie domagał się od hotelu Sporting rekompensaty strat.

    • TPSA sama wpisuje bzdury w swojej bazie 

      [2005-06-20 11:58 999.999.999.*]

      mialem juz kilkakrotnie taka sytuacje i co ciekawe usuniecie bzdur wymyslonych przez pracownikow tpsa wymagalo kilku telefonow, faksow i... pol roku oczekiwania!   odpowiedz »

    •  

      [2010-01-13 09:10 79.162.107.*]

      Kto zna p. RJ ten wie, że ten facio z usmiechem dzieciątka to ustosunkowany (przyjaciel ministra spraw zagranicznych i pobratymiec jego żony) i bezkompromisowy jolero lokalnego biznesu, de facto działającego na zlecenie i w imieniu rodziny Grosów.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję