TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Inne związane z branżą

Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań

Data wysłania: 2011-04-11 16:42 Autor: Czytelnik IP 217.153.143.*

Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gości

Pracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI. Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
•zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
•dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
•poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
•praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

Korzyści ze szkolenia:
1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 09-10.05.2011 w Poznaniu.

Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy Konsorcjum szkoleniowo- doradcze (dawne House of Skills) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
• www.akademiagoscinnosci.pl
Proszę także o kontakt:
• mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl, lub
• pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia Gościnności

    • Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań 

      [2011-04-28 17:01 217.153.143.*]

      Szanowni Państwo,

      Ostatnie 3 miejsca na naszym szkoleniu w Poznaniu.
      Naprawdę warto!!

      Serdecznie zapraszam,
      Adrianna Słyk
      Akademia Gościnności   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję