Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Forum grupa: Inne związane z branżą
|
zle traktowanie personeluData wysłania: 2007-04-08 00:44 Autor: Czytelnik IP 212.2.99.*Odwiedzilam niedawno hotel GIEWONT w Murzasichle niedaleko Zakopanego, hotel ładny ale menadzer bardzo nieuprzejmy krzyczal po dzieciakach ktore bawily sie nie przeszkadzajac nikomu,podawal do stołu po spozyciu alkoholu co bylo czuć ! a co najgorsze zle traktował personel! To co zobaczylam wplywa bardzo negatywnie na wizerunek tego hotelu i raczej bym go nie polecila turystom ! to co opisuje to namiastka tego co widzialam i slyszalam to skandal zeby tak traktowac personel! 48 godzin dziewczyny były na nogach! JEZELI MOZECIE OMIJAJCIE TEM HOTEL Z DALEKA!!!!!
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyPodsumowanie sezonu turystycznego w Petersburgu
ULC: nowe ustalenia n/t operacji lotniczych między Polską i Ukrainą
Luksusowa agroturystyka na Suwalszczyźnie
Powstanie nowy hotel w obrębie toruńskiej Starówki
Pasażer skarży przewoźnika: obok mnie posadzono ciało
Rzym: pielgrzymki do Ziemi Świętej są bezpieczne
Co powiecie na temat biura turystycznego Piotrek-tour z Wrocławia
Kraków: nowy dyrektor Hotelu Sheraton
Szybkie łącza w kolejnych hotelach Mariott
Wielkopolska: 36 milionów złotych na przewozy regionalne
Wizz Air uruchamia loty Wrocław - Paryż
Okulary przeciwsłoneczne niezbędne do długich podróży samolotem