TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Inne związane z branżą

Fast foody zmieniają taktykę?

Data wysłania: 2007-04-23 21:55 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Światowe koncerny zajmujące się fast foodami boleśnie odczuły zmianę przyzwyczajeń żywieniowych konsumentów.

Czwarty kwartał 2002 r. przyniósł McDonald's-owi stratę w wysokości 344 mln dol. (po raz pierwszy od 48 lat). W 2003 r. zysk polskiego oddziału McDonald's wyniósł 12 mln zł wobec 20 mln zł zysku notowanych wcześniej, mimo że w sieci przybyło nowych restauracji.

Koncerny (taktykę zmienia także m.in. KFC) postanowiły zmodyfikować swoje menu: obok frytek, pizzy czy hamburgerów pojawiają się sałatki warzywne czy soki owocowe. Sympatyczny klown Roland McDonald będzie wkrótce (ubrany w strój gimnastyczny i z gwizdkiem w ręku) przekonywać dzieci, że jedzenie w restauracjach typu fast food może być zdrowe. PepsiCo. zapowiada wkrótce wprowadzenie do polskich sklepów soków bez cukru oraz odtłuszczonych chipsów.

    • Umysłowe ograniczenia:) 

      [2007-04-23 21:55 999.999.999.*]

      Trzeba być ograniczonym umysłowo, żeby w to wierzyć. Najbardziej dziwię się rodzicom tych biednych dzieci, które co piątek po szkole jadą na rodzinną wycieczkę do McDonalda...:|||   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję