TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Modlin: wojna cenowa. Ryanair będzie dopłacać klientom.

Data wysłania: 2012-02-14 20:55 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w zeszłym tygodniu w porcie lotniczym Modlin, Michael O'Leary, prezes Ryanaira, zapowiedział, iż jego linie lotnicze będą miały najtańszą ofertę.

- Współzawodnictwo jest dobre. Ale WizzAir zawsze przegrywa - O'Leary kpił z drugiego taniego przewoźnika, który będzie operował z Modlina. Zapowiada się zatem wojna cenowa.

- Nigdy nie będzie tak, że WizzAir zaproponuje niższą cenę. To, że w wyszukiwarkach typu Skyscanner pojawi się niższa cena WizzAira niż Ryanaira, to przekłamanie. WizzAir do ceny biletów dolicza szereg opłat, w rezultacie czego wychodzi na to, że są drożsi. Nigdy przenigdy nie będzie tak, że będą tańsi - kontynuował przedstawiciel Ryanaira - Jeśli WizzAir zaproponuje 5 euro za bilet, my zaproponujemy 5 centów, jeśli oni zaproponują 5 centów, my damy cenę 0 euro, a jeśli oni podadzą cenę 0 euro, my jeszcze zapłacimy klientowi!

Już teraz Ryanair na połączenia, na których będzie operował WizzAir, wprowadził dużo niższe ceny biletów. Ciekawa jaka będzie riposta węgierskiego przewoźnika... Oczywiście najwięcej skorzystają na tym pasażerowie.

    • Ostra konkurencja przewoźników w Modlinie 

      [2012-02-14 20:55 87.222.144.*]

      Kupilam 2 bilety SEVILLA-KRAKOW w obie strony z przesiadka w MEDIOLANIE (przy powrocie powstal problem wylot z KRAKOWA mialam 23 natomiast z MEDIOLANU 22.Prosilam o zmiane,uslyszalam rze RYNAIR za nic nie bierze odpowiedzialnosci i maszyna nie morze sie mylic tylko ja.Jestem oburzona(znajomi powiedzieli mi rze powinnam dostac zwrot pieniedzy ale ja nie wierze aby to bylo morzliwe,poniewarz takie mamy czasy gdzie nikt nie ponosi za nic odpowiedzialnosci.   odpowiedz »

      • Ostra konkurencja przewoźników w Modlinie 

        [2012-02-20 15:39 77.253.207.*]

        oczywiście , że nic nie dostaniesz, dla mnie Ryan to najgorsza firma
        nie raz się o tym przekonałam sprzedająć klientom bilety, ponadto są bezwzględni , mają klienta tam gdzie kończy się kręgosłup , szczególnie widać to gdy jest jakiś problem i trzeba z Nimi złapać kontakt!!! Piszcie sobie na Berdyczów - ten sam efekt. Odnośnie jazgotu na pokładzie - faktycznie co chwię jakieś loteryjki,sprzedaże itp są wkurzające gdy się z Nimi leci.
        Wolę o wiele Wizz, właśnie wróciłam z Mediolanu, począwszy od obsługi, odpowiedzi na maile po faktury, które wystawiają nam - jako agentom - bez porównania, ponadto nie mają głupich pomysłów typu 1 pilot czy likwidacja toalet!!!   odpowiedz »

    • Ostra konkurencja przewoźników w Modlinie 

      [2012-02-17 16:21 83.238.170.*]

      Ryan nie dolicza opłat. Chyba się przekręcę ze śmiechu... Poza tym liczy się (może jeszcze dla niektórych) komfort odprawy i podróży, a tutaj Ryan ma niezwykły asortyment usług: mierzenie i ważenie bagażu ręcznego o najmniejszych dopuszczalnych rozmiarach, najniższy limit bagażu głównego, najmniejszy odstęp pomiędzy fotelami, ciągły jazgot na pokładzie: a to catering, a to sklepik, a to loteryjka, a to napoje, a to fanfary z okazji punktualności. O proponowaniu przez stewardesy miejsc w pierwszych rzędach za dopłatą nie wspomnę. Za jakiś czas będzie płatna kamizelka ratunkowa i priorytet w ewakuacji (polecam 'Come fly with me' BBC)   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję