TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Turystyka zagraniczna wyjazdowa

studenckiewyjazdy.pl

Data wysłania: 2012-05-06 20:58 Autor: Czytelnik IP 87.246.248.*

witam. Czy ktoś brał udział w studeckich wakacjach proponowanych na stronie http://studenckiewyjazdy.pl? bardzo proszę o opinie

[2013-04-09 20:38 31.11.134.*]

Hej, byliśmy w tym roku ze studenckiewyjazdy.pl w Risoul na wyjeździe sylwestrowym i zdecydowanie NIEPOLECAM!
      Brak jakiej kolwiek ogranizacji - wysadzają z autokaru i radź sobie sam (łącznie ze znalezieniem hotelu).
      W ofercie było codzienne powiadomienie sms'em o organizowanych imprezach- owszem było dzień przed powrotem o wyjściu do klubu (gdzie i tak były imprezy) info dostaliśmy o 21 a o 22 zbiórka:)
      Miały być zaodwy/imprezy dla naszej grupy na stoku - nic nie było
      Miało być szkolenie snowboardowe - też nie było bo instruktorowi się nie chciało....
      Podsumowując odradzam - jest wiele ciekawszych organizatorów (widzieliśmy na stoku inne polskie grupy i aż żal się człowiekowi robiło.....   odpowiedz »

[2019-10-21 08:46 149.156.72.*]

Lepiej jechać z Party Camp, ja byłam 3 lata temu i też na ostatnim sylwestrze i nie zawiodłam się na wyjazdach z nimi. Pod tym kątem co ty jesteś nie zadowolony to z Party Camp nie ma problemu, organizacja była super za każdym razem, organizowane imprezy też super więc warto na przyszłość zapamietać to biuro   odpowiedz »

[2015-06-10 16:27 89.79.102.*]

NIE POLECAM! Wyjazd do Hiszpanii to jakaś kpina. Transport z jakimiś dziadkami autokarem, tylko 1/3 to młodzież, a autokary były dwa, więc spokojnie dało się podzielić młodzież/starsi ludzie z doczepek w innym. Warunki gorsze niż przewóz bydła- postoje co 4, czasem 5h! Kierowcy nie mili, kłótliwi i wiecznie się czepiający. Sam przyjazd- dostaliśmy klucze, kaucje wpłaciliśmy. Organizatorzy poinformowali nas, że mamy tańsze wejściówki do najlepszego klubu- TROPICS na cały tydzień. A wiecie, co się okazało? Po rozmowie z jakimiś Niemcami wyszło na to, że nie dość, że wejściówka jest w normalnej cenie, to jeszcze powinniśmy dostać takie vouchery na drinki, które wziął sobie nasz "pilot" i sprzedawał nam za 2 Euro (drinki normalnie były za 5), jako kolejną "cudowną promocję" dla nas. Kolejny kwiatek to wycieczki zorganizowane... płacimy wcześniej, wszystko fajnie, ale wiadomo, kilka osób zabalowało i nie wstali. I co? Nie ma zwrotów, bo już opłacone z góry. Normalnie powiedziałabym, że okej, ale na własne oczy widziałam, jak cudowny "pilot" dawał kasę do ręki na wycieczkę statkiem, a pani liczyła, czy się zgadza za wszystkich. Z niedowierzaniem również podeszłam, spytałam. Pani mówi tylko po hiszpańsku, ale chyba "piloci" nie przewidzieli, że ktoś może znać język poza nimi, więc na spokojnie dowiedziałam się, że płacili całość przed wycieczką. A gdzie reszta? W ich kieszeni. Miały być imprezy na naszym basenie, była jedna. Miały być wyjścia codziennie, były może 2 zorganizowane. DJ zjarany, pilot pijany spał przed hotelem... Wracaliśmy w środku nocy sami, bo nie chciało im się umówić się z nami na daną godzinę i nas bezpiecznie odebrać z dyskoteki. PORAŻKA I JESZCZE RAZ PORAŻKA!   odpowiedz »

[2016-02-22 11:46 193.78.85.*]

ODRADZAM!
      Dwa tygodnie przed odjazdem biuro podróży anulowało wyjazd bezpodawania przyczyny!
      Padaka organizacyjna i totalna olewka klienta.
      Lepiej wybrac bardziej sprawdzone biura.   odpowiedz »

[2016-03-23 17:51 89.71.106.*]

NIE POLECAM. Byłam na zimowym wyjeździe do Val di Sole, potwierdzam ZUPEŁNY BRAK ZAINTERESOWANIA ZE STRONY ORGANIZATORÓW. Sprawiają wrażenie, jakby ich klienci przeszkadzali im w dobrej zabawie.
      Dojezdzalismy we własnym zakresie, w ofercie napisane było że kwaterowanie zaczyna się od godz 16, tymczasem (mimo powiadomienia o godzinie przyjazdu) gdy przedarliśmy się przez śniegi do naszej miejscowości, rezydentka w najlepsze śmigała na nartach, nie odbierała telefonów i wróciła ponad 2 godz poźniej.
      Rezydenci mało sympatyczni, oferowane animacje i imprezy nieliczne i bez polotu, pomimo uczestnictwa w wyjeździe DJa mieliśmy może 3 imprezy taneczne.
      Biuro nie wysiiło się za to na zatrudnienie instruktorów: inne oferty tego typu zazwyczaj zawierają pomoc instruktorów.
      Apartament OK, dość duży, choć licząc na miłe chwile we dwoje warto pamiętać, ze ekstra platną sypialnią 2-osobową może być kuchniojadalnia z kanapą.
      Zaletą wyjazdu było urozmaicenie ośrodków narciarskich, jeździlismy w 3 różnych miejscach, zmieniając lokalizację każdego dnia.
      Autokar OK, niestety o zbyt małych bagażnikach na cały nasz sprzet i torby: przez konieczność upchania ich gdzie się da, na 22 godzinną podróż wyłączono z użytku toalety.
      Koszulek wymienionych w ofercie nie zobaczyliśmy.   odpowiedz »

[2017-07-25 16:50 91.228.8.*]

Bardzo polecam wakacje z biurem studenckiewyjazdy.pl, w tym roku byłam na Chorwacji i były to najlepsze wakacje jakie mogłam sobie wyobrazić, jeżeli lubisz poznawać nowych ludzi spędzać z nimi czas dobrze się bawiąc zarówno na plaży jak i wieczorami na imprezach to tylko z studenckiewyjazdy.pl. Nasi opiekunowie Marek i Marcin codziennie dbali o super atmosferę i odpowiednią integracje grupy :) Natomiast jeżeli wolisz odpoczynek na terenie hotelu i zamulanie przez tydzień to wybierz się na all inclusive gdzie indziej :)   odpowiedz »

• Subskrypcja newsletterów TUR-INFO.PL

[2018-07-05 12:52 91.223.167.*]

Byłam na wyjeździe z Party Camp w zeszłym roku i było super ! Zabawa 10 dni, super miejsce (wtedy byłam w Hiszpanii), poznałam taką fajną ekipę, na prawdę ! Pojadę chyba znów w tym roku, bo warto ;)   odpowiedz »

[2018-09-17 10:27 91.223.167.*]

Mogę polecić wyjazdy z Party Camp :) bardzo fajni ludzie zajmują się organizacją wyjazdów, atmosfera jest super :D   odpowiedz »

• studenckie wyjazdy

[2019-09-26 12:18 91.223.167.*]

Również polecam wyjazdy z Party Camp. Od kilku lat jeździmy ze znajomymi na wakacje z nimi i co roku bawimy się przednio :D naprawdę świetni koordynatorzy, super zorganizowane wycieczki i co najważniejsze najlepsze imprezy!!   odpowiedz »

[2019-10-07 10:41 149.156.72.*]

Jak studenckie wyjazdy to tylko z Party Camp, świetny wyjazd, z fajną imprezą w przystępnej cenie. Ja byłem już dwa razy, a w tym roku jedziemyz nimi na sywlka!   odpowiedz »

[2019-10-21 08:20 149.156.72.*]

Z Party Camp najlepiej! Polecam pojechać w kilka osób, ja tak pojechałem z 3 kumplami i chyba nigdy się tak nie wybawiliśmy, a poza tym była świetna pogoda (byliśmy w Chrowacji) i pyszne jedzenie, żyć nie umierać!   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.