TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

płatność kartą

Data wysłania: 2012-07-03 23:16 Autor: Czytelnik IP 83.30.189.*

Skoro sezon turystyczny zaczyna się tak kiepsko wolę się upewnić jak wygląda sprawa charge back.
Jeśli klient zapłaci u agenta/pośrednika kartą za wczasy a pieniądze zostaną przelane na konto organizatora (czyli agent/pośrednik) wywiąże się z umowy z organizatorem to mimo to bank klienta może żądać zwrotu pieniędzy od agenta/pośrednika w raźnie ogłoszenia upadłości przez organizatora?
Jeśli tak to od jutra koniec z możliwością płacenia u mnie kartą.

    • płatność kartą 

      [2012-07-09 17:28 79.185.213.*]

      tak i niestety jak zwykle agent, który jest Bogu winien tego ze biuro upadnie, straci. To z konta agenta będą ściągali za wycieczki wykupione karta biura które upadło :/   odpowiedz »

      • płatność kartą 

        [2012-07-10 09:59 79.186.99.*]

        Po prostu najlepiej nie instalować terminalu płatniczego w biurze!   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-07-11 21:22 193.239.80.*]

          Pewnie. To najlepsze rozwiązanie. Tylko mnie jako klienta masz już z głowy. Pójdę do tego co ma terminal.   odpowiedz »

          • płatność kartą 

            [2012-07-11 22:10 195.69.80.*]

            Czyli do żadnego ;)   odpowiedz »

            • płatność kartą 

              [2012-07-12 07:56 193.239.80.*]

              Aha, już widzę tą solidarność i wywalanie terminali przez wszystkich...   odpowiedz »

              • płatność kartą 

                [2012-08-01 18:36 83.238.246.*]

                Ja swoim majątkiem nie mam zamiaru ryzykować tylko dlatego,że klient chce płacić kartą a potem gdy coś się wydarzy chce zwrot pieniędzy, i nie ważne od kogo bo on poszkodowany,i nie ma znaczenia,że biuro agencyjne może paść a przy tym pracownicy mogą zostać bez pracy. Kolejne kretyńskie myślenie. A jak Pan pójdzie do sklepu i kupi bułkę z bakterią to będzie Pan skarżył sklep czy firmę,która tą bułkę wyprodukowała? Ludzie powinni się zastanowić nad tym co piszą. U mnie w biurze nie ma i nie będzie płatności kartą. A jak chce to niech dopłaci do wycieczki 3% marży,którą bank pobiera za taką wygodę. Jeżeli wyrazi chcęć to się zastanowię. Zresztą Ecco wprowadziło do swojej oferty ubezpieczenie od nie zrealizowanej wycieczki-gdzie wypłacalność jest 100% Jest to oczywiście w cenie wycieczki. To organizator powinien się postarać o bezpieczeństwo klienta i być odpowiedzialnym za swój produkt. Widać,że pierwsze efekty już widać.
                Pozdrawiam.   odpowiedz »

                • płatność kartą 

                  [2012-08-01 20:08 79.173.49.*]

                  Ecco ubezpiecza się w Skoku.. a skok jest właścicielem Ecco więc ubezpieczenie no powiedzmy sobie szczerze - mało wiarygodne.
                  Nie chciałem wywalac. terminala. Ale po ostatnich wydarzeniach.. Wywaliłem. Wiem, że stracę klientów, ale chcę utrzymać firmę, pracowników i siebie. Chcę być odpowiedzialny drogi Kliencie. To w sumie dla Twojego dobra. Jeśli coś się zmieni - terminal wróci   odpowiedz »

                • płatność kartą 

                  [2012-08-02 10:18 217.153.164.*]

                  Oczywiście że skarżę sklep, że handluje bułkami z bakterią. Tak samo mogę mieć pretensje do agenta, że wcisnął mi ofertę jakiegoś lipnego biura. Po to się kupuje wycieczkę przez posrednika, zeby nie zaprzątać sobie głowy badaniem kondycji biur. od czego jest pośrednik? Dla ozdoby?   odpowiedz »

                • płatność kartą 

                  [2012-08-02 13:34 31.178.126.*]

                  A ktoś w ogóle kupuje u Ciebie?   odpowiedz »

                  • płatność kartą 

                    [2012-08-05 02:07 188.146.200.*]

                    Ty - proszę Cię. Nigdy nie przychodź i nie kupuj!
                    Takich malkontentów jak Ty zawsze polecam konkurencji. :)
                    Lepiej żeby oni mieli problemy.
                    Ja wolę obsługiwać ludzi, którzy wiedzą czego chcą, potrafią to określić i są skłonni dołożyć 100 zł jeśli polecam, że warto.
                    Ty kupuj sobie spokojnie w necie.
                    Pozdro   odpowiedz »

              • płatność kartą 

                [2012-08-01 19:42 178.73.16.*]

                oczywiście w wielu biurach nie ma już i nie będzie w najbliższym czasie terminali, chyba że jacyś desperaci będą za wszelką cenę chcieli sprzedawać ryzykując własnym/innych majątkiem   odpowiedz »

      • płatność kartą 

        [2012-07-19 08:04 81.219.15.*]

        będą sciągac z konta agenta pod warunkiem że tam jakaś kasa będzie bo jak nie to tak jak w przysłowiu o Salomonie , he hee   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-08-01 18:51 83.238.246.*]

          ja mam konto tylko ustawione pod kontem wpłat i wypłat i nic więcej tam nie leży. Gdy klient wpłaca pieniądze zaraz idzie przelew dalej i ani grosza na koncie nie ma. Ale ta sprawa z tymi zwrotami z konta agenta nie jest tak do końca prosta. Bo jeśli nie ma nic na koncie,to co dalej? Jakieś procedury prawne nakazujące na zwrot pieniędzy itp.? To tak jak nie masz nic na koncie,komornik nie może zając ale może zając Ci dom,komputer,samochód itp. A w tym przypadku jak jest-czy ktoś wie?   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-08-01 23:46 79.173.49.*]

          Śmieszne?
          Nie do końca - masz spółkę z o.o. to możesz ogłosić upadłość. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą agent rozliczeniowy wyśle do Ciebie komornika - sprawę w sądzie wygra.
          Więc nie ma się z czego cieszyć.   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-08-03 18:53 79.173.49.*]

          Jak nie ściągną z konta to z nowych płatności ściągną.. A jak nie będziesz przyjmował płatności to sąd.
          Polecenie zapłaty wypowiedzieć można zawsze.
          I zmienić konto.   odpowiedz »

    • płatność kartą 

      [2012-07-10 11:06 213.195.172.*]

      Niestety tak to wygląda. Rozmawiałem z jednym z agentów rozliczeniowych działających w Polsce i on to potwierdził. Właśnie wpłynęło do nich sporo reklamacji z tego tytułu i gdzie tylko mogą kogoś obciążyć to będą obciążać, bowiem inaczej muszą zwrócić z własnych środków. Być może pozostaje potem jedynie droga sądowa, ale agenci rozliczeniowi twierdzą że umowy z akceptantem są tak skonstruowane że sąd nic nie pomoże, ale może warto spróbować lub chociaż spytać dobrego prawnika czy warto walczyć w sądzie. Można nie przyjmować płatności w biurze na terminal, ale co drugi klient nie kupi wtedy u nas.   odpowiedz »

      • płatność kartą 

        [2012-07-10 17:06 79.184.158.*]

        jak w żadnym biurze nie będzie można zapłacić kartą ( co raczej jest niemożliwe -zawsze ktoś się wyłamuje) to będą płacić gotówką lub przelewem i problem z głowy.
        U nas nie ma i bardzo się teraz z tego powodu cieszę , choc trudno przyjmować uwagi klientów : że w tych czasach nie mamy terminala.
        Skandal ! ale teraz jestesmy bezpieczni.   odpowiedz »

      • płatność kartą 

        [2012-07-11 22:55 83.31.236.*]

        No to trza sprzedawać tylko solidnych touroperatorów   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-07-11 23:47 83.29.116.*]

          Prowadzę biuro od 9 lat zawsze starałam się współpracować tylko z takimi biurami z którymi wiedziałam że klienci wrócą zadowoleni ( a ja też nie będę miała problemów). Co to znaczy wg Ciebie solidny touroperartor? W tej chwili czytam tyle negatywnych i przeczących sobie informacji wg których nawet tui nie można ufać. Jedni mówią że itaka to potencjalny bankrut inni że ma się dobrze. Można tak wymieniać wszystkich organizatorów imprez.   odpowiedz »

    • płatność kartą 

      [2012-07-12 14:05 87.205.183.*]

      Witam,
      proponuje stworzyć organizację, która będzie broniła praw pośredników turystycznych   odpowiedz »

      • płatność kartą 

        [2012-07-12 14:26 193.239.80.*]

        A kto ma bronić praw klientów?   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-07-12 15:51 94.251.146.*]

          Zapraszam na http://www.osat.pl/   odpowiedz »

      • płatność kartą 

        [2012-07-13 11:36 31.178.126.*]

        Czy masz na myśli prawo do wciskania klientom ofert tour-operatorów na skraju bankructwa? Jest już taka instytucja - adwokat z urzędu.   odpowiedz »

        • płatność kartą 

          [2012-07-13 12:15 212.91.5.*]

          daruj sobie takie teksty. KAŻDE biuro może ogłosić upadłość nawet taki pewniak jak TUI czy Neckerman wystarczy, że stanie się jakiś kataklizm np erupcja wulkanu czy zamieszki w Egipcie co uniemożliwi loty przez kilka tygodni, wtedy również te biura mogą szybko stracić płynność finansową. Ale pewnie tacy ludzie jak ty stwierdzą że to tez wina agentów turystycznych.   odpowiedz »

          • płatność kartą 

            [2012-07-18 14:26 178.36.208.*]

            Jeżeli ktoś jest na tyle głupi żeby przyjmować płatność kartą to jego problem.Zresztą za kilka miesięcy takich biur będzie znacznie mniej bo padną te które przyjmowały płatności za Sky Club   odpowiedz »

            • płatność kartą 

              [2012-07-18 17:52 89.77.70.*]

              Zazwyczaj przyjmowanie kart stosują biura a raczej sklepy turystyczne w galeriach.m
              Merytorycznie nie mają pojęcia o tym co sprzedają.Typowa sytuacja "czy może mi Pani coś doradzić?Ja? no co Pan,ja się nie orientuje ,ja karty akceptuje.Pan pójdzie do biura x ,oni wiedzą wszystko o ofercie.Pan się tam wszystkiego dowie a u mnie Pan kupi,zapłaci kartą i nawet 2% prowizji za płatność od Pana nie wezmę."   odpowiedz »

            • płatność kartą 

              [2012-07-18 18:46 83.29.165.*]

              no to według Twojej teorii za kilka miesięcy może już nie być takich firm jak np wakacje.pl czy traveplanet :)   odpowiedz »

    • płatność kartą 

      [2012-07-12 21:59 95.178.34.*]

      A ja przemyślałam sprawę i wg mnie jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest umożliwienie płatności Klientom online, bezpośrednio na konto organizatora - tak samo, jak np w dotpayu. Nie ma innej opcji! Proponuje każdemu pisać maile nie tylko do organizatorów, ale i do merlina, srta, blue vendo z prośbą o umożliwienie Klientom płatności kartą on-line. Inaczej pójdziemy z torbami...   odpowiedz »

    • płatność kartą 

      [2012-08-01 20:10 79.173.49.*]

      Proszę zerknąć:
      http://www. tur-info. pl/p/fo_id, 374177, , , czy_agent_moze_wygrac_proces_o_chargebac k. html   odpowiedz »

    • płatność kartą 

      [2012-08-04 20:27 109.173.192.*]

      Widze ze posrednicy sie tu wypowiadajacy mysla tylko o swoim zarobku... Chcecie zarabiac to musi byc ryzyko.... Proste. Bylo dobrze jak nikt nie bankrutowal to zescie sie cieszyli kasiorka. Od klientów chcecie potwierdzenia ze zaplaca w terminie, chcecie to chcecie tamto.... ale nic w zamian. Jestem jednym z tych co placili karta i juz uruchomilem procedure chargeback-u i napewno beda biura ktore terminali nie wycofaja i tylko tam bede kupowal wycieczki.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję