TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Terminal płatniczy w agencji turystycznej

Data wysłania: 2012-07-21 13:05 Autor: Czytelnik IP 79.173.49.*

Witam,
Chciałbym zapytać Was, czy macie do czynienia z usługą charge back?
Czy banki realizują już zwroty? Jak to się odbywa? Czy dostajecie pisma, w których możecie ustosunkować się do reklamacji Klienta? Czy informujecie bank, że Klient otrzyma zwrot z UM? Na jakiej podstawie banki zajmują konta? Czy to banki zajmują konta, czy może firmy, z którymi macie podpisane umowy o obsługę terminali? Bardzo proszę o możliwie szczegółowe informacje w tym temacie.
Pozdrawiam
Cezar Nowak

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję