TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Prezes Tui wypowiada wojnę agentom.

Data wysłania: 2012-11-15 15:20 Autor: Czytelnik IP 212.67.150.*

Taki mały cytat z bloga Tui:
"Szczególnie ta ostatnia minimalizacja kosztów powiązana z nową regulacją promocyjnych cen per kanał sprzedaży spotkała się z dezaprobatą pośredników turystycznych, czyli sieci agencyjnej. To jest jak najbardziej zrozumiałe - zmniejszenie kosztów sprzedaży po stronie TUI oznacza zmniejszenie przychodów po stronie pośrednika. Z drugiej strony przekłada się to na niższą cenę dla Klienta. Dlatego w niektórych punktach sprzedaży może dojść do sytuacji, w których oferty TUI nie będą polecane Klientom ze względu na zarobek pośrednika a nie ze względu na atrakcyjność produktu. Jeśli będziecie mieć takie poczucie zapraszam do TUI Centrum Podróży lub po prostu na www.tui.pl."
Myślę ,że prezes Andryszak przesadził.

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-15 15:24 83.11.108.*]

      MASAKRA, nie wierzyłem co czytam   odpowiedz »

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-15 16:39 87.205.2.*]

      masakra poprostu!   odpowiedz »

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-15 18:27 79.175.252.*]

      Dziwię się Panu prezesowi, nie wiem czemu nie rozumie, że tak wypowiedzi mogą przynieść więcej szkód niż pożytku firmie w której jest zatrudniony - jeszcze zatrudniony   odpowiedz »

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-15 18:38 87.205.2.*]

      Dlaczego Pan Prezes na prezentacji nie powiedział tego wszystkiego Agentom tylko lakoicznie przez 3 minuty wyśpiewał co było napiasne na slajdzie i po robocie. Łatwo przychodzi kopiowanie przygotowanego materiału trudniej stanąć twarzą i porozmawiać z ludźmi. Po wczorajszej żenującej wypowiedzi Prezesa i zamieszczonym w necie materiale widać że w dobrym kierunku Pan Andryszak firmy nie prowadzi działając przy tym na szkodę branży :(   odpowiedz »

    • Anty agent 

      [2012-11-15 19:48 79.173.49.*]

      Już od momentu pojawienia się nowych umów i promocji tylko na www i call widać, w którą stronę idzie TUI.
      Od początku twierdziłem, że podpisanie nowych, bardzo niekorzystnych dla agentów umów z TUI do niczego dobrego nie doprowadzi. Po 8 latach nie podpisałem nowej umowy.
      Nie sprzedaję już TUI. Wiem, że moją decyzją krzywdy im wielkiej nie wyrządziłem, ale nie dam z siebie robić idioty, a dla Klientów nie będę naciągaczem - który sprzedaje ofertę drożej niż sam TUI, czy nie może dać Klientowi kanapek w samolocie, czy parkingu (bo to Klient dostanie w call)..
      Bardzo przykrym jest fakt, iż TUI tak się wypowiada o agentach, dzięki którym na rynku polskim się rozwinął.
      Rynek jest inny. W wielu przypadkach to Klient decyduje - nie sprzedawca.
      Skoro TUI tak bardzo boi się czarnego PR, który zrobią mu teraz (niewątpliwie) agenci - broni się jak umie.
      Używa rzeczowych i dla Klienta zrozumiałych argumentów. My jesteśmy na pozycji straconej - bo po prostu żerujemy i na Klientach i na TO..
      Nie ma znaczenia, że obsługujemy Klientów, przygotowujemy oferty, załatwiamy parkingi, wizy itp.
      Po prostu żerujemy.
      Skoro takie jest podejście TUI - cieszę się, że zerwałem współpracę.
      Mam nadzieję tylko, że całość rynku nie ucierpi za bardzo na tej niepotrzebnej wojence (w którą otwarcie właśnie zostali wciągnięci Klienci).
      Gratuluję TUI - błyskotliwości i wyrachowania.   odpowiedz »

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-15 22:12 85.221.165.*]

      Pytanie o rolę i zadania jakie pełni Agent w całym procesie obsługi Klienta determinuje ocenę, zarówno szans na przetrwanie, jak i działania TUI. Oni, metodycznie przycinają sieć do "sprawnych wykonawców nałożonych nań targetów" przy jak najmniejszym ryzyku i koszcie, licząc, że mimo wszystko masa i tak pozwoli im : a/sterować sprzedażą na stratach dla ich minimilizowania b/ przejąć od buntujących się Agentów Klientów mamiąc ich dodatkowymi rabatami (wszak mają ich namiary) a potem.... to albo klient ucieknie do innego, tańszego lub bardziej agresywnego, albo zostanie w infolinii za kilka proxcent taniej. Tak źle, tak niedobrze   odpowiedz »

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-15 23:32 77.114.14.*]

      Stawiam 1000 PLN na to, ze Andryszak nie wytrwa do konca 2013 a sprzedaz TUI znacznie spadnie.
      Nie znam ANI JEDNEGO agenta, ktory jest zadowolony ze zmian i ktory nadal jak gdyby nigdy nic bedzie nadal sprzedawal TUIasow.
      Gra Andryszaka jest bardzo ryzykowna i nie przyniesie efektow, o ktore mu chodzi. Klienci oczywiscie odwroca sie od agentow i kupia taniej w necie, ale potem przyjda do Itaki czy innego Neckermanna bo beda wiedzieli, ze Pani Gosia albo Pan Pawel doradza lepiej.
      A Szwedzi bedacy w zarzadzie TUI PLC robia ogromny blad bo chca rekami Andryszaka wdrozyc sciezke brytyjska i skandynawska i wydaje im sie, ze caly ruch przeniesie sie do netu.. a tak niestety w Polsce jeszcze pare lat nie bedzie.
      Andryszak straci agentow bardzo szybko, a kolejny nowy prezes bedzie baaaaardzo dlugo probowal odbudowac zaufanie do TUI.
      I juz nawet nie jestem zly na Prezesa, stracimy przez niego mase kasy, ale rozumiem, ze trzyma sie planu wyeliminowania agentow i jest w tym wyjatkowo konsekwentny. Dla mnie firma TUI juz nie istnieje, mimo kilkunastu lat pracy z nimi. Bede robil wszystko, aby ich nie sprzedawac.   odpowiedz »

    • Prestiż i marka na infolinii 

      [2012-11-16 07:28 95.48.153.*]

      Kim jest w Polsce Klient TUI?
      Oczywiście przede wszystkim jest to osoba, która kupić musi sprytnie i najtaniej jak się da.
      To jednak nie wszystko. Klient TUI w Polsce musi być także dobrze obsłużony. W swojej karierze przerabiam często takich, którzy po zakupie wycieczki piszą jeszcze 10 maili i wykonują do mnie 10 telefonów (oczywiście nie mam do nich pretensji - po prostu chcą wszystko wiedzieć - a ja jestem od tego aby im wszystko wyjaśnić). Proszę mi powiedzieć komu Klient TUI zada te wszystkie pytania i kto na infolinii będzie się przejmował odpowiedziami na nie - skoro wycieczka jest już sprzedana?
      Klienci sami zrozumieją.
      Po prostu trzeba im dać na to czas.
      Myślę, że nie mamy się czego obawiać.
      W call i tak będą ludzie kupować zawsze, ale polski rynek nie jest gotowy na całkowite przenosiny do Internetu.
      Tak sobie jeszcze myślę.
      Po co ja (my) się tu wypowiadamy i zdradzamy swoje poglądy.
      Niech wielki TUI działa zgodnie z planem. Nie przeszkadzajmy mu.   odpowiedz »

      • Prestiż i marka na infolinii 

        [2012-11-16 09:01 62.21.84.*]

        Tu nie chodzi o podejmowanie kroków, które miałyby zaszkodzić TUI.Dla mnie nie do pojęcia jest język jakim posługuje się Prezes Andryszak. Normalnie Gomułka z paranoicznym widzeniem wszędzie ludzi działających przeciw niemu.Może on już widzi,że sprzedaż spada i szuka winnych- a najłatwiej zaatakować agentów?Przecież prezes nie mógł podjąć jakiejkolwiek błędnej decyzji- to wszystko robota tych lichwiarzy- pośredników, syjonistycznych agentów.   odpowiedz »

      • Prestiż i marka na infolinii 

        [2012-11-16 16:14 83.5.111.*]

        tak, klient kupi przez call center a potem przyjdzie do biura agencyjnego, żeby mu wszystko wyjaśniło. Juz tak bywało   odpowiedz »

      • Prestiż i marka na infolinii 

        [2012-11-17 16:44 87.207.21.*]

        zgadzam się, Pan Andryszak nas prowokuje , a my piszemy..... proponuję pomilczeć!!!!! Po co ma wiedziec co nam po głowie chodzi!   odpowiedz »

        • Prestiż i marka na infolinii 

          [2012-11-17 19:08 62.21.84.*]

          Pan prezes pisze,że dla kasy jesteśmy w stanie oszukiwać klientów,
          a my mamy siedzieć cicho i pozwalać mu na to,żeby nas obrażał?
          Szkoda,że nie stać go na blogu TUI na zwykłe "przepraszam"- zamiast tego woli usunąć wszystkie wpisy pod swoim artykułem.
          Tak jak ktoś już pisał wczesniej, czekam na hasło

          "Agenci na Madagaskar".   odpowiedz »

    • Blog tui 

      [2012-11-16 23:55 79.173.49.*]

      Z bloga tui zniknęły komentarze..   odpowiedz »

      • Blog tui 

        [2012-11-17 00:29 62.21.84.*]

        A tyle się tam napociłem :)   odpowiedz »

        • Blog tui 

          [2012-11-17 00:41 62.21.84.*]

          Usunęli wszystkie komentarze pod wszystkimi artykułami prezesa i zablokowali możliwość dodawania nowych- koniec bezpodstawnego krytykowania TUI :(   odpowiedz »

          • Blog tui 

            [2012-11-17 12:30 87.205.2.*]

            bo to będzie blog Prezesa MA, który będzie kopiował i wklejał przygotowane 'mądrości' Żenujące to w jaki sposób traktuje ludzi!   odpowiedz »

            • Blog tui 

              [2012-11-17 13:45 79.175.252.*]

              hahahaha jaki dziad z tego prezesa, ponoć ma doświadczenie w pracy w Niemczech, nie widać tego. Tam ludzie się wzajemnie szanują i razem zarabiają pieniądze. Jego ostatnia praca doprowadzi go do bezrobocia i to już niedługo, bo to dziadostwo przyniesie TUI odwrotny od zamierzonego skutek.   odpowiedz »

        • Blog tui 

          [2012-11-18 09:54 83.7.197.*]

          mozna sie wypowiadac także na fanpage Tui- ja juz swoje robię:)   odpowiedz »

    • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

      [2012-11-17 07:56 46.170.84.*]

      Salony własne generują wieksze koszty niż prowizja agenta. Chyba nie policzyli tego jeszcze....   odpowiedz »

      • Prezes Tui wypowiada wojnę agentom. 

        [2012-11-18 09:57 83.7.197.*]

        katalogi TUI u mnie z półek juz zniknęły. W Merlinie równiez odznaczyłem tego touroperatora by sie nie pojawiał. Oczywiście jak ktoś przyjdzie i będzie drążył że tylko z Tui to wyciągam katalogi spod lady:)   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję