TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

GTP organizuje szkolenie dla menadżerów biur podroży

Data wysłania: 2008-02-12 12:54 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Na 20 lutego br. zaplanowano organizowane przez Grupę Travel Polska szkolenie menadżerskie dla kadry zarządzającej biur podróży. To już kolejna edycja tego rodzaju szkolenia organizowanego przez GTP. Tym razem szkolenie odbędzie się w Warszawie. Podczas spotkania menadżerowie biur turystycznych poznają skuteczne metody określania celów i priorytetów, planowania, delegowania zadań oraz motywowania pracowników.

Szkolenie będzie przygotowane przez firmę trenerską Training For Development (T4D). Będzie dostosowane do specyfiki branży turystycznej. Uczestnicy zostaną zapoznani z rolą menadżera w biurze podróży m.in. poznają style zarządzania, umiejętności skutecznego kierownika. Specjalne bloki szkoleniowe zostaną również poświęcone organizacji czasu pracy (ustalanie celów i priorytetów, planowanie czasu, zasady planowania) oraz motywowaniu w pracy (zasady motywowania pracowników, motywacje finansowe i pozafinansowe, rola motywacji). Menadżerowie biorący udział w lutowym szkoleniu dowiedzą się także które zadania, komu i jak delegować. Treningi i ćwiczenia zostaną przeprowadzone w oparciu o materiały touroperatora Alfa Star, który jest partnerem szkolenia.

Programy szkoleniowe prowadzone przez Grupę Travel Polska mają na celu podnoszenie kwalifikacje agentów. Interaktywny sposób prowadzenia szkolenia menadżerskiego pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się z technikami niezbędnymi w codziennej pracy skutecznego menadżera biura podróży. Podczas ostatniej edycji szkolenia menadżerskiego organizowanego przez GTP szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zagadnienia dotyczące zarządzania czasem i projektami. - Pokazano nam nowoczesne strony zarządzania, które pozwolą skuteczniej organizować pracę. Nie mam wątpliwości, że takie szkolenia mogą tylko podnieść standardy panujące w polskich biurach podróży - mówił po szkoleniu uczestniczący w nim Adam Kurdziel, właściciel biura podróży ANZA z Rybnika.

Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza 90 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.

Zgłoszenia udziału w szkoleniu przyjmowane są do 13 lutego 2008r.

    • Szkolenia dla pracowników biur podróży 

      [2008-02-12 12:54 213.134.162.*]

      A jak były szkolenia dla BRANŻY w ramach projektu TWS - bo szefy i pracowniki nie miały chęci i czasu ! (KH)   odpowiedz »

      • Szkolenia dla pracowników biur podróży 

        [2008-02-12 14:10 83.29.15.*]

        Bo wartosc merytoryczna takich szkolen jest rowna stracie czasu.
        W zeszlym roku uczestniczylem w zajeciach jezykowych dla branzy turystycznej. To byla jedna wielka pomyłka. Poczawszy od podrecznika ktory specjalnie zostal przygotowany na te okazje. Podrecznik byl pelen bledow, niestararnie przygotowany dostarczony z poślizgiem w dodatku jeszcze mial byc dla grupy poczatkujacej i sredniozaawansowanej - paranoja.
        Tak jak by nie mozna skorzystac z dostepnych sprawdzonych i fachowych wydawnictw.
        zajecia w glownej mierze koncentrowaly sie na krytyce podrecznika przez prowadzacego zajecia oraz kursantow.
        Obecnie chodze na kurs do tej samej szkoly lecz juz na ogolnych zasadach czyli pelnoplatnych i zajecia prowadzone sa zupelnie inaczej.
        O ile poprzednio mialem wrazenie ze moj czas jest zcasem straconym tak teraz widze ze jest w pelni i efektywnie wykorzystany   odpowiedz »

        • Szkolenia dla pracowników biur podróży 

          [2008-02-12 16:58 83.3.218.*]

          Podzielam zdanie
          Oprócz tandetnego podrecznika na dodatek nasze zajecie nie mialy NIC wspolnego z turystyka, były powtarzaniem podstawowych zasad gramatycznych z powodu róznych umiejetnosci uczestników. To BYL skandal !!!!!   odpowiedz »

          • Szkolenia dla pracowników biur podróży 

            [2008-02-15 23:57 84.10.37.*]

            Ja także chodzę na szkolenie z języka angielskiego w turystyce ale moje odczucia są zupełnie inne. Zajęcia prowadzone są sensownie, lektorka wkłada dużo wysiłku aby urozmaicić zajęcia natomiast osoby uczestniczące w tych szkoleniach totalnie olewają wszystko. Widać, że zostały zmuszone przez szefów do uczestniczenia w zajęciach. Prac domowych prawie nikt nie odrabia, opuszczanie co drugich zajęć to norma (zawsze ktoś życzliwy podpisze). Faktem jest także, że druga osoba z mojej pracy trafiła gorzej - zajęcia prowadzone nudno, niewiele korzysta.   odpowiedz »

    • Szkolenia dla pracowników biur podróży 

      [2008-02-12 16:11 83.8.64.*]

      gdzies trzeba spozytkowac nadwyżki finansowe, ale co do partnera roztaczajacego opieke to mam pewne wątpliwosci, bo jezeli tak beda roztaczać opieke jak pracownicy Alfy nad uczestnikami study do Jordanii i Izraela w styczniu tego roku to uprzejmie dziekuje, mysle ze dojrzeliśmy już do tego,ze nie ilośc sie liczy a jakość.Komentarze zbyteczne bo jezeli taka opieka ma równiez byc nad moimi klientami, to ja wole spac spokojnie. to nie sa nieuzasadnione insynuacje, wyscig szczurow trwa   odpowiedz »

      • Szkolenia dla pracowników biur podróży 

        [2010-02-22 18:47 79.163.122.*]

        witam chciałabym się spytać czy organizujecie szkolenia dla pracowników biur podróży? jestem zainteresowana i chciałabym sie dowiedzieć czy będą takie szkolenia w tym roku???kiedy i gdzie???w jakiej cenie???

        ewelina jerzykowska   odpowiedz »

    • szkolenie dla pracowników biur podroży - Turystyka Małopolska 

      [2009-11-05 09:12 83.7.163.*]

      Szkolenia branżowe są ważne, warto podnosić kwalifikacje pracowników, to przyczynia się do podnoszenia poziomu obsługi klienta a tym samym do większego zadowolenia klienta. Oferta szkoleń branżowych jest bardzo bogata o czym można się przekonać choćby patrząc na stronę http://turystykamalopolska.pl/szkolenia. Jeśli ktoś zdecyduje się na wysłanie pracowników, siebie na kursy może spróbować zdobyć dofinansowanie unijne. Działania 8.1.1 przewidują szkolenia pracowników. O tym jak formułować wniosek o dofinansowanie pisze Olga Glińska na swoim blogu http://turystykamalopolska. pl/eksperci/uid/123/item/blog   odpowiedz »

    • Konferencja "Promocja adaptacji i modernizacji w małopolskiej branży turystyczne 

      [2009-11-06 13:35 83.7.147.*]

      24 listopada w Krakowie odbędzie się konferencja, w trakcie której przeprowadzone zostanie szkolenie z zakresu pozyskiwania środków unijnych w branży turystycznej. Udział w konferencji jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona dlatego trzeba potwierdzić obecność.

      Więcej info: http://turystykamalopolska. pl/247/zapraszamy_na_konferencje_24_list opada, 785. html   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję