TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Czyżby kupili wyjazd u agenta?

Data wysłania: 2013-11-12 15:02 Autor: Czytelnik IP 62.21.76.*

Luzu to nam nie brakuje.... Od 7 godzin koczujemy na lotnisku w Bangkoku, grupa 12 osob w tym 2 malych dzieci - nie wiemy co dalej bedzie. W czerwcu wykupilismy wakacje z przylotem na Phuket i wylotem z Bangkoku - okazuje sie ze to polaczenie jest niezwykle wybuchowe i trudne do ogarniecia - rano odebrano nas z hotelu i zawieziono na lot, na lotnisku okazalo sie ze nie ma nas na liscie pasazerow i czarter LOTu z 120 wolnymi miejscami nie moze zabrac nas na poklad. Nie wiemy ile jeszcze bedziemy czekac a wiekszosc z nas miala zaplanowane wazne spotkania i negocjacje biznesowe. Wiecej zainteresowania i checi pomocy okazal nam pilot LOTu niz Polska rezydentka biura. Gdyby nie lokalna przedstawicielka TUI, to zostalibysmy skazani na samych siebie. Czeka nas jeszcze co najmniej 10 godzin czekania o ile dostaniemy bliety na rejsowe polaczenie do Polski i o ile TUI zgodzi sie na pokrycie kosztow powrotu do Polski samolotami rejsowymi, a nie przetrzyma nas tu do czasu znalezienia miejsc w kolejnym czarterze, ktory planowo odlatuje za tydzien!!! TUI w Polsce nie dziala niestety 24 godziny na dobe przez co na podjecie jakielkowiek decyzji musimy czekac kilka godzin do czasu otwarcia polskiego biura. gratulujemy "swietnej" obslugi klienta....

    • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

      [2013-11-12 15:28 188.47.168.*]

      Czy nadal jesteście zafascynowani i zapatrzeni w TUI jak w obraz możeby przejżeć na oczy..... Jest masa solidnych TO. Pozdrawiam   odpowiedz »

      • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

        [2013-11-15 13:04 212.180.149.*]

        ale jestes durny zreszta drugi post jest równie głupi :-) Takie sytuacje się zdarząją KAŻDEMU! Kwestia taka, że ta została nagłośniona, inne nie. Czy to TUI dało dupy? nie sadze. Samolot czarterowany jest przez Rainbow Tours a TUI wysyła im listy pasażerskie. Bardziej wierzę, w to, ze to Rainbow niedopełnił formalności niż TUI. Bo gdyby nie wyslali list to Rainbow by się o nie po prostu upomniał.... trochę trzeba mieć pojęcie oo touroperatorace zanim się wyda sąd nad kims   odpowiedz »

        • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

          [2013-11-15 21:34 62.21.76.*]

          TUI potwierdziło,że to ich wina. Co się każdemu przytrafia?
          Siedzieli na lotnisu bez rezydenta- gdyby był, to mógłby tą sprawę załatwić. A tak to sobie mogli zadzwonić na call center :)
          Wczoraj była prezentacja ich oferty na lato 2014 w W-wie.
          Myślisz,że prezes "on-line , usuwacz wpisów i blokowacz osób" się pojawił?
          A tak obiecywał,że poda wspaniałe wzrosty sprzedaży
          i zyski TUI Poland za miniony rok sprzedażowy.
          Chyba jednak na tle konkurencji wypada beznadziejnie.
          Niech dalej zaklina rzeczywistość i szuka wrogów na portalach agenturalnych :)   odpowiedz »

          • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

            [2013-11-16 11:18 178.42.72.*]

            co za glupoty, kazde biuro ma takie historie, pracowalem u wielu touroperatorow, itaka, sun fun wezyr, wszyscy co najmniej raz na tydzien mieli wpadke przy wylotach, tui jest dobrym biurem tylko agenci go nienawidza bo ich tui olalo, i dobrze, zawsze jak turystom jakis bzdur ktos naopowiadal i naobiecywal to zawsze byl to agent a nie biuro wlasne, ciesze sie ze juz ich nie bedzie na rynku, bedzie sie lepiej pracowalo z turystami, lepsza znajomosc produktu przez sprzedajacych
            (agenci nie ogarniaja tylu ofert roznych biur, bo na study tourach baluja zamiast hotele ogladac;),kontakt tylko z biurami wlasnymi i zadnego zrzucania odpowiedzialnosci, dajcie spokoj wreszcie tui bo to zenujace i wezcie sie do pracy zamiast od miesiecy pisac te same zale   odpowiedz »

            • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

              [2013-11-16 11:39 87.207.110.*]

              dokładnie weź się do pracy i nie wypisuj głupot ;) Klienci co innego mówią, mało tego przychodzą z biur własnych zdegustowani obsługą i właśnie takim jak opisujesz opowiadaniem o Agentach których często znają osobiście. Osoba z call center nie miała wiedzy o plaży, położeniu jednego z czołowych w ofercie tui hoteli na gran canarii więc nie opowiadaj jak to wszyscy znają własną ofertę. Wychodzicie na osoby niekompetentne i zadufane w sobie.
              Każdy dokonuje wyborów czy chce pracować w koncernie, call center czy w biurze agencyjnym, ale wszyscy pracujemy w tej samej branży i nie powinniśmy sami niszczyć swojej pracy.   odpowiedz »

              • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

                [2013-11-16 22:07 212.67.150.*]

                To jeszcze paru TO zostało Ci do obskoczenia ?
                Rozumiem,że teraz aplikujesz do TUI ?
                Ja tylko podałem fakty. Prezes jaki był zadufany taki jest, jak usuwał wpisy na fanpage i na blogu , tak usuwa, jak blokował osoby z innymi poglądami niż jego - tak blokuje, jak straszył agentów , tak straszy.

                I powiem Ci jeszcze jedno- to ja mam teraz problem, bo klienci już nie chcą TUI- taka atmosfera jest na rynku. Niestety wyrzucenie TUI z PIT nie jest takie bez znaczenia jak to przedstawia prezes.
                Marketingowo strzelił sobie w stopę- a tak w sumie to nie sobie, tylko firmie.

                Gratuluję takiej współpracy :)   odpowiedz »

            • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

              [2013-11-17 15:45 62.21.76.*]

              Wpis jednego z uczestników tego wyjazdu:
              "my wiemy dlaczego nie wylecielismy. byla to niekompetencja TUI. nie zalaatwili formalnosci zwiazanych z naszym powrotem. nadal jestesmy na lotnisku, mamy nadzieje wyleciec za godzine. to nasza 16 godzina na lotnisku "
              Wiesz dlaczego taj długo czekali na tym lotnisku? Bo nikt z TUI nie umiał podjąć decyzji, kto ma zapłacić za ten powrót.   odpowiedz »

          • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

            [2013-11-16 11:23 87.207.110.*]

            raczej nie widać, aby cokolwiek zmieniło się w relacjach niby mniej Agentów a takie same działania i relacje. Jedynym rozwiązaniem byłoby wypowiedzenie umów przez resztę Agentów. Klienci za wiele dobrego nie mówią o obsłudze w call center i biurach gdzie jest tylko oferta jednego TO.   odpowiedz »

    • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

      [2013-11-13 09:06 87.207.110.*]

      Od razu trzeba było kontaktować się z Niemcami i opowiedzieć o bałaganie jaki panuje w Polsce.
      Wydaje się, że jedyną szansą na zmianę warunków i poprawę współpracy byłoby całkowite wstrzymanie sprzedaży (zanim im samo TUI złoży wypowiedzenia) przez pozostałych Agentów. W ten sposób postąpiłyby biura w Niemczech, dlatego zanim cokolwiek tam zmienią testują swoje pomysły na polskich Agentach i Klientach.   odpowiedz »

    • Czyżby kupili wyjazd u agenta? 

      [2014-02-03 09:51 213.199.253.*]

      smiechu warte   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję