TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

SUN FUN

Data wysłania: 2015-09-21 17:25 Autor: Czytelnik IP 80.55.198.*

info, dla agentów.
sun fun nie wypłaca prowizji !!!

    • SUN FUN 

      [2015-10-12 13:13 89.171.114.*]

      Mam zgoła inne doświadczenia. Owszem, mieli mały poślizg ale po kontakcie telefonicznym wszystko jest wyrównane i mam możliwość rozliczenia netto. Sun Fun zawsze regularnie wyplacal prowizje. Słuchając swoich kolegów na study wiem, ze to Agenci maja czesciej problem z terminowymi rozliczeniami z TO niz odwrotnie. A to z tego co mnie pamiec nie myli pierwsza taka sytuacja z SF. Nie biję piany, sprzedaję bez strachu.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-13 13:11 213.238.92.*]

      nie odpowiadają na maile, telefonicznie zbywają, że wypłacą do końca tygodnia ale tych końców tygodnia robi się coraz więcej. W odniesieniu do poniższych wpisów, że komuś wypłacają regularnie prowizję to dziwne by było, że jednym płacą a innym nie.....   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-13 16:07 93.175.78.*]

        u mnie to samo, czekam ponad miesiąc.   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-13 16:21 31.183.189.*]

        no własnie, dziwne, żeby prosić się o swoje, a w międzyczasie zapłacic podatki i vat ze swoich   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-14 14:47 89.171.114.*]

        Ja też mam zaległość w prowizji, ale po wczorajszym komunikacie o rozliczeniach netto wiem, że mogę rozliczyć z nową rezerwacją i jestem spokojna. Dziś zrobiłam rezerwację i odliczyłam sobie od zaliczki klienta. Wystarczy tylko wysłać maila z informacją że się potrąca o zaległą prowizję i podaje nr nowej rezerwacji. Proste i bezpieczne :)   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-14 14:53 89.171.114.*]

      Ja też mam zaległość w prowizji, ale po wczorajszym komunikacie o rozliczeniach netto wiem, że mogę rozliczyć z nową rezerwacją i jestem spokojna. Dziś zrobiłam rezerwację i odliczyłam sobie od zaliczki klienta. Wystarczy tylko wysłać maila z informacją że się potrąca o zaległą prowizję i podaje nr nowej rezerwacji. Proste i bezpieczne :) tak dla informacji inni też mają opóźnienia z wypłatą prowizji.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-09-22 15:16 87.205.219.*]

      ja również czekam od ponad miesiąca i mimo monitów nie dostaję pieniędzy   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-09-22 17:40 31.183.150.*]

        potwierdzam, maja agentów w głębokim poważaniu !!!!! UWAGA NA NICH - NIE ZAPOWIADA TO NIC DOBREGO   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-09-23 14:26 82.177.199.*]

        ta sama sytuacja, od ponad miesiąca nie wypłacone prowizje, mamy się już czegoś bać?   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-09-23 16:09 83.5.23.*]

      U mnie jest tak samo, nie reagują aby wypłacić prowizji. Zero kontaktu z działem prowizji, a na żadne e-maile nie odpowiadają, coś tu zaczyna się nie dobrego dziać. UWAGA UWAGA NA NICH   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-09-30 10:15 77.253.180.*]

        Sun Fun chyba się chwieje, nie wypłacili nam prowizji od miesiąca, księgowość nie odbiera telefonów.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-09-30 10:58 31.183.189.*]

      a limity sprzedażowe wymagają , tylko po co ich sprzedawać skoro pieniędzy z tego możemy nie zobaczyć   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-12 13:37 89.171.114.*]

        A co mają limity sprzedażowe do płatności? Jak się chce mieć wyższą prowizję to trzeba sobie podnieść poprzeczkę. Jak Wam idzie sprzedaż?   odpowiedz »

        • SUN FUN 

          [2015-10-14 16:35 93.175.78.*]

          Limity sprzedażowe mają bardzo dużo do płatnosci, bo jak nie wypłacają prowizji to nie sprzedaje sie chętnie takiego biura a limit trzeba wyrobic. Takie to trudne do zrozumienia?   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-27 22:14 83.26.1.*]

      zalegają 2 m-ce i nie reagują na żadne prośby o zwrot kasy !!!!!
      BARDZO NIE FER W STOSUNKU DO AGENTOW   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-05 14:33 83.238.238.*]

      u nas nadal brak płatności-czy komuś coś wypłacili w ostatnim czasie ?   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-13 10:07 89.171.114.*]

        Ja mam wszystko wypłacone na bieżąco. Zaległości pt. 300 zł nie liczę bo sam często spóźniam się z płatnościami do biura i nigdy nikt mi z tego powodu nie robił problemów.   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-05 15:47 31.183.189.*]

        po bojach wypłacili zaległości z czerwca i lipca   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-06 22:48 84.10.202.*]

      niestety też czekam VIII i IX. Ojjojoj .   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-28 16:59 31.183.189.*]

      Jeszcze żadne biuro nie robiło mi takich numerów,żeby miesiącami prosić się o wypłatę prowizji, nie mam im zamiaru już nic sprzedać .   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-29 10:15 46.171.163.*]

        A wypowiedzialeś/aś umowę agencyjną? Pewnie nie. Jak przyjdzie klient będzie dobra cena to zapomnisz o tym wpisie.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-10-08 17:13 87.204.111.*]

      Trzeci monit poszedł - dalej cisza ;-(   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-10-12 13:16 89.171.114.*]

        Zadzwoń do Działu Agencyjnego. Ja nie mam żadnego problemu z połączeniem w sprawie przyszłych study czy innych tematów.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-11-03 12:43 31.183.189.*]

      nadal brak płatności niestety, jak u Was?   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-11-05 21:10 109.233.92.*]

        A dużą masz zaległość? Ja też długo czekałem i pisałem. Dostałem odpowiedź od Asystentki Zarządu że mają opóźnienie i że mogę rozliczyć z nową rezerwacją, teraz mają też rozliczenia netto. Udało mi się sprzedać Egipt na listopad i odjałem sobie prowizję zaległą i obecną. Na razie mam z głowy. Mają dobre ceny.   odpowiedz »

        • SUN FUN 

          [2015-11-05 22:17 37.130.9.*]

          A nie przyszło Ci do głowy, że prawdopodobnie wbijasz klientów na mukę?
          Przypomnij sobie ostatnie działania Alfa Star - także różne możliwości rozliczenia prowizji, wabiki etc.....a kilka tygodni później BUM!
          Szkoda by było bo S&F to fajne biuro jednakże obserwując wszystkie znaki na niebie i ziemi może być z nimi słabo. Brakuje jeszcze tylko komunikatu MSZ w sprawie Egiptu.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-11-06 17:57 31.183.189.*]

      mimo rozmowy telefoniczej nadal brak płatności, wg mnie jest to kolejne biuro po ALFA STAR do upadku , nic juz nie sprzedam z ich oferty NIC !!!!!   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-11-07 12:24 93.175.78.*]

        Mnie już zwrócili zaległą prowizję, ale czekałam ok. 2 miesięcy.   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-11-10 20:32 83.10.99.*]

      Sun & Fun nie zapłacił prowizji z wyjazdów jeszcze wakacyjnych. Nie reagują ani na maile, ani na prośby telefoniczne !!!!
      Ostrzegam agentów, bo taka postawa niby dużego i prężnego TO nie wróży absolutnie nic dobrego.
      Strach coś sprzedać na lato, bo wg mnie SUN & FUN lata nie doczeka- szkoda straconej prowizji i przede wszystkim szkoda KLIENTÓW.   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-11-16 18:52 31.183.135.*]

        racja- sun &fun ma agentów w nosie   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-11-16 13:09 89.171.114.*]

        Szkoda, że Anonimowo każdy się wypowiada! a czarny PR to każdy może zrobić! Jeśli jesteście odważni to podajcie nazwy swoich biur!   odpowiedz »

        • SUN FUN 

          [2015-12-09 15:16 77.253.10.*]

          Tak niestety anonimowo. Swego czasu SUN FUN wypowiedział umowę agencyjną takiej sieci jak TRAVELPLANET z powodów podobnych a jak twierdził bezpodstawnych. Minęło trochę czasu SUN FUN przetrwała a Travelplanet znowu ich sprzedaje.
          TAk więc ujawnianie się grozi wypowiedzeniem umowy, a agent też chce pracować, zarabiać i dostać zasłużoną sobie prowizję.
          Ja też czekam na swoją a kwota wcale nie jest wielka ale widać nie stać ich :-)   odpowiedz »

          • SUN FUN 

            [2015-12-09 16:11 79.187.132.*]

            dostaniesz ! ja dostałam.   odpowiedz »

            • SUN FUN 

              [2015-12-10 13:19 77.253.10.*]

              może i dostanę jak nie od nich to od syndyka:-)
              Jak na razie to strach ich polecać. Sprzedają, reklamują lato itd - rozumiem że zbierają na zaległe prowizje. Tylko ciekawe kiedy zaczną zbierać na zapłacenie za zarezerwowane przez klientów lato 2016?   odpowiedz »

              • SUN FUN 

                [2015-12-10 17:16 31.183.191.*]

                Ja też ciągle czekam, piszę , dzwonię i nic . Mają mnie głęboko w d...e, nie chcą zapłacić,a sporo ich sprzedałam w sezonie. Natomiast od teraz finito, chyba ,że ktoś przyjdzie i się uprze, natomiast zgodnie ze swoim sumieniem lojalnie uprzedzę,ze wg mnie to nie jest firma godna zaufania.
                Dodam jeszcze, żeby nie wierzyć w to ,że zwracają kwotę wpłaconą przy podpisaniu umowy za wyrobiony limit. 650 zł jeśli zrobisz obrót do zwrotu- ZAPOMNIJ, bo nawet nie ma kogo o to zapytać, nie ma nikogo odpowiedzialnego z kim można byłoby o tym porozmawiać.   odpowiedz »

        • SUN FUN 

          [2015-11-16 18:55 31.183.135.*]

          Ale po co ?????komu nazwy - fakt jest taki, że nie płacą !!!!! i jak nie zapłacą w najbliższych dniach to ja nie sprzedam nic - SZKODA klienta - DRUGA ALFA STAR -zobaczycie   odpowiedz »

          • SUN FUN 

            [2015-11-17 11:56 89.171.114.*]

            Bo każdy jest odważny anonimowo też mogę napisać o każdej firmie, że nie płaci lub inne bzdury, które nie do końca będą prawdą. Proponuję zadzwonić do biura i ustalić a nie tylko wypisywać groźby o tym, że nie będziesz ich sprzedawał itp. Jeśli tak ci z nimi źle to wypowiedz umowę agencyjną a nie tylko takie blablabla!   odpowiedz »

            • SUN FUN 

              [2015-11-18 18:29 31.183.135.*]

              Kolego, nie tylko bla, bla, bla - jak to napisałeś. Telefony do biura były i maile były, a i również obiecanki cacanki ze strony Sun & Fun tez były w odpowiedzi na kilka zapytań i próśb z kilkunastu wysłanych, bo na resztę nie zareagowali.
              A kasy nadal nie ma ponad 2 m-ce - i jak to wytłumaczysz???
              Użyj jednego racjonalnego wytłumaczenia.   odpowiedz »

              • SUN FUN 

                [2015-11-23 13:24 77.255.37.*]

                Ja czekam z prowizją prawie dwa miesiące... Sun Fun wcześniej tak się nie zachowywał.   odpowiedz »

                • SUN FUN 

                  [2015-11-27 11:14 31.183.174.*]

                  Ja też ponad 2 mc i nic -lipa   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-11-12 14:09 79.187.132.*]

      Witam, reagują i odpowiadają. Proszę nie siać paniki !
      Jednakże trzeba zmienić umowy agencyjne, aby prowizję można było rozliczyć i potrącić od wpłaty. SUNFUN, prosimy.   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-11-13 08:50 83.10.92.*]

        nie wszyscy agenci sa sfiskalizowani i klienci sami wplacaja kase do sun funa, a sun fun nie oddaje prowizji, wiec jak najbardziej normalne i na miejscu jest sianie paniki   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-11-15 22:14 31.174.117.*]

        Od 12.10.2015 Agenci mogą rozliczać się netto. Ale czy to jest miejsce na rozmowy o tym?   odpowiedz »

        • SUN FUN 

          [2015-12-21 18:08 188.146.68.*]

          A jakie miejsce jest dobre, żeby dyskutować czy płaci czy nie płaci ???   odpowiedz »

          • SUN FUN 

            [2015-12-31 14:02 31.183.183.*]

            Albo teksty : PROSZĘ NIE SIAĆ PANIKI !- Kurde szkoda,ze jak przychodzi właściciel lokalu w którym mam biuro to jakoś nie może zrozumieć, nie mogę mu powiedzieć : PROSZĘ NIE SIAĆ PANIKI !!!! PRZECIEŻ KIEDYŚ ZAPŁACĘ - POSTARAM SIĘ !!!!! albo płacić na wygodnie dla siebie rozłożone raty tak ja sun & fun   odpowiedz »

    • SUN FUN 

      [2015-12-10 17:25 31.183.191.*]

      A moje wku.....nie sięgnęło już takiego zenitu,że każdemu klientowi, który będzie chciał zarezerwować coś z Sun & Funa pokażę te właśnie opinie i duskusje   odpowiedz »

      • SUN FUN 

        [2015-12-11 13:33 77.253.10.*]

        Skoro nie płaci i wiele osób jest w takiej sytuacji to czemu nikt się tym nie zainteresuje. Widać że droga jest jedna - na dno. Gdzie jest UM.? znajdzie się jak trzeba będzie sprowadzać turystów do kraju. Gdzie jest ubezpieczyciel? Nie zależy mu na swoich pieniądzach? To przecież on zapłaci z gwarancji jaką udzielił. Jak to jest że ktoś kto daje gwarancje, udziela ubezpieczenia nie dba o swoje pieniądze i nie kontroluje sytuacji. Jak ich sprzedawać w takiej sytuacji.   odpowiedz »

 
     

Powrót do wątkówOdśwież

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję