Forum grupa: Biura turystyczne

Kłopoty linii czarterowych mogą szkodzić opinii touroperatorów

Data wysłania: 2018-08-22 08:38 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Kolejna grupa turystów nie wyleciała na urlop. 260 osób miało wystartować z Warszawy na Dominikanę dzisiaj o godz. 14.00. Finalnie lot został odwołany. W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o awariach maszyn, które niestety uprzykrzają życie podróżującym, a przy tym szkodzą opinii touroperatorów.

Klient wykupuje wczas all inclusive, czeka z wytęsknieniem na wyjazd. W zamian dostaje opóźnienia lub całkowite odwołanie lotu oraz zmarnowany urlop. W ciągu tego tygodnia było głośno o dwóch komplikacjach linii lotniczych. Najpierw chodziło o ponad turystów, którzy mieli wylecieć z biurem podróży TUI na Dominikanę w środę. Lot był opóźniony, następnie przesunięto rejs na czwartek na 9.00. Okazało się jednak, że lot został kolejny raz przesunięty na godz. 14.00. Kiedy turyści wsiedli do samolotu, podczas próby odpalenia silników poszedł dym z lewego silnika i maszyna nie wystartowała. Podróżnych wyproszono z samolotu. Część turystów została zakwaterowana w hotelu, inni po prostu zrezygnowali z wycieczki. Rejs miał się odbyć liniami TUIFly. Jak podaje TVN 24 biuro wyjaśniło, że opóźnienie spowodowane jest problemami technicznymi samolotu Boeing 767-300 PH-OYI. TVN 24 poinformowało, że lot został całkowicie odwołany.

Kolejna przykra sytuacja zdarzyła się klientom biura Rainbow, którzy wczoraj mieli wylecieć o 6.55 z Gdańska do Dubrownika ale lot linii Travel Serwice Polska został odwołany. Tym samym wylot z chorwackiego Dubrownika został również przełożony w czasie. Emilia Bratkowska z biura prasowego Rainbow Tours w rozmowie z radiem poinformowała, że powodem opóźnienia wylotu z Dubrownika jest usterka samolotu w Katowicach.

W obu przypadkach przyczyną był zły stan techniczny samolotu, bądź usterka maszyny. W ostatnich miesiącach niejednokrotnie słyszeliśmy o problemach przewoźników czarterowych. Donoszą o tym media i takie informacje rozprzestrzeniają się bardzo szybko. Co jakiś czas słyszy się, że czarterowy lot został opóźniony bądź odwołany. Takie sytuacje powodują niepokój u klientów.

Wydaje się, że najbardziej poszkodowanymi w takich sytuacjach są rezydenci. Jako przedstawiciele biura, nie mogą za wiele zrobić. Za loty jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie przewoźnik. Dodatkowo biura podróży nie są w stanie zdziałać cudów. Pomoc biura ogranicza się jedynie do zapewnianie ewentualnego noclegu czy ogólnej opieki. To w jakim stanie jest flota przewoźnika może napawać niepokojem.

    • Opóźnienia czarterowych linii lotniczych 

      [2018-08-22 08:38 5.184.10.*]

      Tak się kończą niskobudżetowe imprezy. Można współczuć rezydentom , bo znając charakter naszych Klientów przeżywali katusze!   odpowiedz »

 
     

Powrót do wątkówOdśwież

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję