TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową

Data wysłania: 2022-06-11 08:00 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje".

Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich.

W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje", obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden - spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.

Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.

Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich - zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. - komentuje Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.

Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital - SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon.

    • Nowa kampania Travelist.pl 

      [2022-06-11 08:00 149.202.98.*]

      Oglądałam w TV, dość cieniutkie...
      Wywołuje stress i silny efekt zdenerwowania, gdy klient szuka konkretnych ofert i przejdzie do cen.

      Nikt nie przewidział ?????   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję