Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2011-05-21
Województwo: Mazowieckie
TraveliGo.pl Konsultant Obsługi Klienta
Jesteś 5 kroków od atrakcyjnej pracy!
Grupa TraveliGo i Internetowe biuro podróży TraveliGo.pl to najbardziej dynamicznie i prężnie rozwijająca się w Polsce korporacja portali turystycznych, otwarta na ludzi z zapałem i pasją.
W związku z ekspansją zatrudnimy
Konsultanta Obsługi Klienta
obowiązki: telefoniczna i komputerowa obsługa rezerwacji Klientów (praca w call center w Warszawie)
wymagamy: 1. doświadczenia w biurze podróży 2. umiejętności obsługi komputera i znajomości systemów rezerwacji 3. doskonałej wiedzy o produktach turystycznych i poszczególnych destynacjach 4. bardzo dobrej znajomości oferty katalogowej reprezentowanych tour operatorów 5. oczekujemy zaangażowania i komunikatywności w kontaktach z Klientami.
Atutem będzie przekonujący i miły głos. W cv należy podać oczekiwania finansowe. praca @TraveliGo.pl Cv należy przesyłać w ciągu miesiąca od daty publikacji tego ogłoszenia
Dział: Dam pracę
TraveliGo.pl Konsultant Obsługi Klienta
Data wstawienia: 2011-04-21 14:12Data ważności: 2011-05-21
Województwo: Mazowieckie
TraveliGo.pl Konsultant Obsługi Klienta
Jesteś 5 kroków od atrakcyjnej pracy!
Grupa TraveliGo i Internetowe biuro podróży TraveliGo.pl to najbardziej dynamicznie i prężnie rozwijająca się w Polsce korporacja portali turystycznych, otwarta na ludzi z zapałem i pasją.
W związku z ekspansją zatrudnimy
Konsultanta Obsługi Klienta
obowiązki: telefoniczna i komputerowa obsługa rezerwacji Klientów (praca w call center w Warszawie)
wymagamy: 1. doświadczenia w biurze podróży 2. umiejętności obsługi komputera i znajomości systemów rezerwacji 3. doskonałej wiedzy o produktach turystycznych i poszczególnych destynacjach 4. bardzo dobrej znajomości oferty katalogowej reprezentowanych tour operatorów 5. oczekujemy zaangażowania i komunikatywności w kontaktach z Klientami.
Atutem będzie przekonujący i miły głos. W cv należy podać oczekiwania finansowe. praca @TraveliGo.pl Cv należy przesyłać w ciągu miesiąca od daty publikacji tego ogłoszenia
Ogłoszeniodawca
Firma: TraveliGo.plZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaGorąca linia OK Services Travel
Nie zabieraj pamiątek z Etny - turyści wierzą w przesądy?
Klienci biur podróży szukali w styczniu w internecie
Kto uchodzi za lidera wśród ubezpieczycieli touroperatorów?
Więcej osób podróżuje autobusami
Qatar Airways na koszulkach FC Barcelony
Kapryśny klient w hotelu - co robić?
II Międzynarodowe Targi Turystyczne ITM Warsaw