TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Pracownik recepcji hotelowej - obsługa gości

Data wstawienia: 2014-11-04 13:14
Data ważności: 2015-04-17
Województwo: Małopolskie

Tryb zajęć: weekend 18-19. kwietnia 2014 r. w Oświęcimiu.
W programie m.in.:
- rola i znaczenie recepcji w obiekcie,
- standardy i wzorce zachowań pracownika recepcji,
- charakterystyka profili psychologicznych gości i klientów,
- profesjonalna obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),
- kontakty interpersonalne; wpływać a manipulować,
- międzynarodowy savoir-vivre,
- zarządzanie zespołem,
- reklamacje, interwencje,
- etyka pracownika recepcji,
- stres i asertywność

CERTYFIKAT ukończenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej!


Ogłoszeniodawca

Firma: Centrum Szkolenia ATUT
Telefon: 33 844 25 15
E-mail: atut@atut.edu.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję