Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2016-02-15
Województwo: Mazowieckie
Firma MOUZENIDIS TRAVEL to jeden z największych, greckich touroperatorów. Działamy w kilkunastu krajach europejskich, posiadamy własne linie lotnicze i hotele. W związku z rozwojem firmy na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Care Specialist - obsługa klienta B2B i B2C
miejsce pracy Warszawa
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa klienta indywidualnego oraz sieci sprzedaży
- doradztwo przy rezerwacji wyjazdów turystycznych
- obsługa posprzedażowa
- rozliczanie imprez turystycznych
- przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa skrzynki e-mail
- przygotowywanie ofert grupowych
- rozwiązywanie wszelkich pozostałych problemów klienta oraz agenta, związanych z realizacją ich umowy.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w branży turystycznej (warunek konieczny)
- min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- znajomość systemów rezerwacyjnych: Merlin X (dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Victor)
- znajomość języka greckiego lub angielskiego min. na poziomie komunikatywnym (B2)
- komunikatywność, sumienność i dokładność
- samodzielność, dobra organizacja pracy
- energiczność i inicjatywa w działaniu
- pasja do podróży
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szansę na realizację pasji podróżniczych
- pracę w przyjaznym zespole, w międzynarodowym środowisku
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
Dział: Dam pracę
Customer Care Specialist - Mouzenidis Travel
Data wstawienia: 2016-02-01 18:23Data ważności: 2016-02-15
Województwo: Mazowieckie
Firma MOUZENIDIS TRAVEL to jeden z największych, greckich touroperatorów. Działamy w kilkunastu krajach europejskich, posiadamy własne linie lotnicze i hotele. W związku z rozwojem firmy na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Care Specialist - obsługa klienta B2B i B2C
miejsce pracy Warszawa
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa klienta indywidualnego oraz sieci sprzedaży
- doradztwo przy rezerwacji wyjazdów turystycznych
- obsługa posprzedażowa
- rozliczanie imprez turystycznych
- przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa skrzynki e-mail
- przygotowywanie ofert grupowych
- rozwiązywanie wszelkich pozostałych problemów klienta oraz agenta, związanych z realizacją ich umowy.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w branży turystycznej (warunek konieczny)
- min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- znajomość systemów rezerwacyjnych: Merlin X (dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Victor)
- znajomość języka greckiego lub angielskiego min. na poziomie komunikatywnym (B2)
- komunikatywność, sumienność i dokładność
- samodzielność, dobra organizacja pracy
- energiczność i inicjatywa w działaniu
- pasja do podróży
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szansę na realizację pasji podróżniczych
- pracę w przyjaznym zespole, w międzynarodowym środowisku
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
Ogłoszeniodawca
Firma: Mouzenidis TravelZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaGdzie Polacy latali sami na wakacje?
Finnair zwiększy liczbę lotów z Krakowa
Wraca oczekiwane połączenie z lotniska Szczecin-Goleniów
Wizz Air zacznie latać z Rzeszowa
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach osiągnięte!
Nowe połączenie lotnicze do USA
