Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Koniec golasów na sopockim Monciaku. Zeszłoroczna akcja pomogła zmniejszyć ilość roznegliżowanych turystów przechadzających się po mieście. W tym roku jest pod tym względem wyraźnie lepiej.
Rok temu, rozpoczęła się informacyjno-edukacyjna akcja, której pomysłodawcą było Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. W ramach akcji w restauracjach pojawiły się plakaty "NIEUBRANYCH KLIENTÓW NIE OBSŁUGUJEMY". Jak podał Dziennik Bałtycki, akcja zakończyła się sukcesem i w tym roku jest kontynuowana z równym powodzeniem. Członkowie Stowarzyszenia zwracali uwagę na to, że plaża jest jedynym miejscem, gdzie powinno się chodzić w strojach kąpielowych, a roznegliżowani klienci w restauracjach psują wizerunek całego miasta, zwłaszcza takiego, które uchodzi za elegancki kurort.
Od kilku lat prowadzimy szereg działań zarówno w kwestii bezpieczeństwa, jak i estetyzacji miasta: zakaz spożywania alkoholu na ulicach i na plaży, kontrola sklepów całodobowych, zakaz reklam na parasolach czy dbałość o wygląd i kolorystykę obiektów gastronomicznych. Stawiamy także na prestiżowe wydarzenia, takie jak m.in.: Festiwal Sopot Classic czy Literacki Sopot, które w środku sezonu wakacyjnego oferują mieszkańcom i gościom kulturę na najwyższym poziomie. Kolejnym krokiem jest kampania zachęcająca do tego, aby ubierać się odpowiednio do okoliczności. Ulice pięknego Sopotu czy stolik w kawiarni przy Monciaku to nie jest już plaża - komentował prezydent Sopotu, Jacek Karnowski
W tym roku, akcja dalej trwa i STS rozdało naklejki i plakaty również punktom gastronomicznym. Przedstawiciele Stowarzyszenia zapewniają, że roznegliżowani klienci nie pojawiają się już w lokalach gastronomicznych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Wizz Air zapowiada dwie nowe trasy z polskich lotnisk
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
FlixBus zwiększa liczbę destynacji
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
Oficjalne otwarcie hotelu w Piotrkowie Trybunalskim
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Ostatnie wolne miejsca na spotkanie z Grecją we Wrocławiu
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Jak biura mają rozliczać VAT? Rzecznik generalny TSUE wydał opinię
transport z Lodzi na lotnisko Okecie w nocy 13.12
