Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Kampania o bezpiecznym podróżowaniu w pandemii Fly.pl otrzymała nagrodę specjalną w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021
W ramach nagrodzonej kampanii Fly.pl stworzyło m.in. cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów.
Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między Fly.pl a konkurencją - wyjaśnia Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl.
Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać Fly.pl nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
Pomysł na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawił się po pierwszych komunikatach o zamknięciu granic. Widmo kryzysu związanego z ograniczeniem możliwości podróżowania i szerzące się w mediach fake newsy zainspirowały nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacją rzetelną, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych. Dziękujemy za to wyróżnienie, które jest zwieńczeniem miesięcy intensywnej pracy - dodaje Kacper Daszke.
Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to trzecia edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na Cypr
Nowe połączenie z poznańskiego lotniska
FlixBus wprowadza nową opcję płatności
Peru-Boliwia 3tyg w czerwcu 2010
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Wizz Air zapowiada dwie nowe trasy z polskich lotnisk
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
Adepci sztuki kulinarnej poznali tajniki pracy sommeliera wodnego
Rząd zapowiada zmiany w zasadach kwarantanny
Polski obiekt wśród nowych wpisów na listę UNESCO
McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
