Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Kampania o bezpiecznym podróżowaniu w pandemii Fly.pl otrzymała nagrodę specjalną w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021
W ramach nagrodzonej kampanii Fly.pl stworzyło m.in. cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów.
Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między Fly.pl a konkurencją - wyjaśnia Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl.
Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać Fly.pl nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
Pomysł na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawił się po pierwszych komunikatach o zamknięciu granic. Widmo kryzysu związanego z ograniczeniem możliwości podróżowania i szerzące się w mediach fake newsy zainspirowały nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacją rzetelną, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych. Dziękujemy za to wyróżnienie, które jest zwieńczeniem miesięcy intensywnej pracy - dodaje Kacper Daszke.
Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to trzecia edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na Cypr
Nowe połączenie z poznańskiego lotniska
FlixBus wprowadza nową opcję płatności
Peru-Boliwia 3tyg w czerwcu 2010
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Wizz Air zapowiada dwie nowe trasy z polskich lotnisk
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
Adepci sztuki kulinarnej poznali tajniki pracy sommeliera wodnego
Rząd zapowiada zmiany w zasadach kwarantanny
Polski obiekt wśród nowych wpisów na listę UNESCO
McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
Ostatnie wolne miejsca na spotkanie z Grecją we Wrocławiu
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Jak biura mają rozliczać VAT? Rzecznik generalny TSUE wydał opinię
Brytyjski rząd uratuje przewoźnika?
Wkrótce otwarcie Muzeum Polskiej Wódki
Łódź: W dniu wyjazdu biuro Univers odwołało szkolną wycieczk
