Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
PARP: KPO dla turystyki jest kontynuowany
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie KPO
Jaka będzie Strategia Rozwoju Turystyki Zorganizowanej?
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i krajoznawstwa
Dyskutowano o rozwoju turystyki w Białymstoku
Województwo podlaskie słynie z róznorodnej gamy atrakcji turystycznych, jednak zdaje się, że turysci nie poświęcają większej uwagi na Białystok - stolicę tego regionu.
Dlatego jak wypromować miasto, co zrobić, żeby zachęcić turystów do zwiedzania i wypracować wizerunek grodu za granicą zastanawiali się wczoraj przedstawiciele magistratu, organizacji turystycznych i uczelni wyższych. Spotkanie odbyło się w ramach warsztatów zorganizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki i firmę Ekoton (dokładnie te dwie instytucje na zlecenie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej pracują nad przygotowaniem programu rozwoju produktu turystycznego dla miasta Białystok).
- Dzięki tym warsztatom z jednej strony dowiadujemy się, co ludzie związani blisko z miastem o nim sądzą, gdzie widzą jego mocne i słabe punkty. Z drugiej - pokazujemy na przykładach innych miast, jak wybudować markę miejscowości i uczynić ją atrakcyjną dla turystów - tłumaczy Grzegorz Chocian z firmy Ekoton. Białystok ma w tej kwestii duże możliwości, ale i wiele do nadrobienia. - Dobry produkt wyróżnia się na tle innych. Ma w sobie coś wyjątkowego. W celu promocji często można odwrócić kota ogonem i z pozornie złych cech uczynić atut - dodaje Grzegorz Chocian.
Program, który ma byc gotowy juz w październiku zakłada szereg konkretnych działań i pomysłów, których realizacja ma przynieść sukces w budowaniu wizerunku miasta jako miejsca, do którego warto przyjechać.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Ostrzeżenie MSZ przed
Enter Air podpisuje nową umowę z Coral
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Dział przewodnicy i piloci:
Na czym powinien opierać się rozwój
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Turystyka osób niepełnosprawnych
Oficjalny serwis BYLOT jest w budowie od stycznia
Wypoczynek zdrowotny w Niemczech
Polska Dolina Zamków i Ogrodów!
Nowe krajowe połączenia z Pyrzowic: Katowice - Bydgoszcz
Tragiczny wypadek autokaru jadącego z urlopowiczami na Krym
Raport NIK: polskie dworce PKP to "obraz nędzy i rozpaczy"
Niekorzystna modernizacja warszawskiego Dworca Południowego PKS
Największe miasta reklamują się w Polsce i za granicą
Pierwszy oficjalny serwis o Egipcie!
Eurobasket 2009 będzie w Bydgoszczy
PKP Przewozy Regionalne: na wakacje trzy nowe połączenia do stolicy
Obroty chorwackich hoteli wzrosły o 14% w porównaniu z rokiem 2006
Przystanek w Miechowie ekspresu Ernest Malinowski?
Powstał nowy hotel w Kazimierzu
Zadowalające wyniki turystyki przyjazdowej do Niemiec
Wycieczka do Hiszpani. Z jakim biurem warto jechac?
