Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Bezcenne chwile - nowa odsłona promocji cenowej Lufthansy
Dzisiaj, 14 września 2009 roku Lufthansa otwiera nową odsłonę wielkiej promocji niskich cen do miast w Europie.
Już od 399 zł będzie można podróżować do Brukseli, Frankfurtu, Monachium, Londynu, Paryża, Rzymu i wielu innych miast. Kampania niskich cen promowana będzie w prasie codziennej, magazynach, radiu i internecie.
- Atrakcyjna cena biletów to ważny element przy planowaniu podróży, brany przez naszych pasażerów pod uwagę szczególnie teraz. Cieszy nas, że coraz więcej pasażerów docenia uniwersalną ofertę Lufthansy, która stanowi doskonałą kombinację niskiej ceny i wysokiego komfortu podróżowania - mówi Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.
Kampania promocyjna oferty "Podziwiaj Europę, dzięki zaskakująco niskim cenom" będzie zaprezentowana w mediach w nowej oprawie, bazującej na motywach najnowszej komunikacji marketingowej Lufthansy. W centrum motywów kampanii Lufthansy znajduje się pasażer, a emocjonalny przekaz ma na celu promocję ceny, produktu i marki.
"Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" to hasło przewodnie emocjonalnej kampanii cenowej Lufthansy. "Bezcenne chwile" polscy pasażerowie mogą przeżywać, udając się Lufthansą w podróż z siedmiu miast - Warszawy, Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, i Rzeszowa.
Komentarze
Tagi:
Dział promocje dla turystów:
Bilety FlixBusa dostępne w
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Olsztyn będzie sprzedawać działki pod budowę hoteli
Od dziś nowy regulamin w pociągach PKP Intercity
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Nowy terminal w Łodzi ma przyciągnąć dobrych przewoźników
Sezon w Szczyrku, czy będą znowu kłopoty?
Sojusz przewoźników kolejowych odbierze klientów tanim liniom lotniczym?
Resort skarbu kreśli przyszłość grupy PLL LOT i Centralwings
Uroczyste obchody 85-lecia Orbisu!
Lotnisko w Wiedniu: 1111 lądowań i startów w jednym dniu
Polacy zoraz więcej zarabiają i coraz więcej wydają
Carlson Wagonlit Travel i Amadeus - przedłużenie współpracy
Paszport bez orzelka i napisow.
