Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Właściciel pizzerii wyprowadził w pole dziennikarzy
Kampania reklamowa nie musi być nudna. Udowodnił to właściciel jednej z olsztyńskich pizzerii.
Serwisy informacyjne w Olsztynie podały informację o napadzie na dostawcę pizzy. Dowodem przestępstwa miał być film zarejestrowany przez kamerę przemysłową. Okazało się jednak, że materiał filmowy był tylko elementem akcji promocyjnej i w rzeczywistości żadnego napadu nie było.
Informacje o kradzieży pizzy zamieściło wiele lokalnych mediów. Czytelników przyciągały sensacyjne tytuły artykułów: "Zuchwały napad na dostawcę pizzy w Olsztynie [WIDEO]" oraz "Szok! Złodziej łakomczuch ukradł pizzę! Zobacz film". Dzięki tego typu publikacjom poniższy "materiał dowodowy" obejrzało na You Tube ponad 30 tysięcy internautów.
Rzekomy napad miał mieć miejsce 21 stycznia tego roku. Właściciel lokalu na facebooku poinformował, że cała akcja została sfingowana.
Współwłaściciel PowerPizza.pl, Paweł Pilipienko zapewnił, że celem filmu było nietypowe wypromowanie lokalu, który zamierza otworzyć na początku przyszłego miesiąca. Film został rozesłany do redakcji lokalnych serwisów internetowych. "Nikt do nas się nie zwrócił, żeby zweryfikować te informacje, dopytać. Raczej dziękowali za podesłany materiał. Pomysł wypalił w stu procentach. To internetowa pizzeria, dlatego sam kanał dystrybucji również powinien być bardzo nowatorski." dodał Pilipienko.
Sam Pilipienko jest zaskoczony skalą jaką osiągnęła promocja jego pizzerii. "Liczyliśmy, że nasz filmik trafi może na jakiś mały serwis, który nie weryfikuje podawanych informacji, a trafił na duże portale. To nas zaskoczyło." - dodał współwłaściciel lokalu.
W taki sposób powstał filmik, który wprowadził wiele zamieszania.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Funclub nagrodzony Diamentem Forbesa
Włoski strajk kontrolerów ruchu lotniczego w Kairze
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Ilu podróżnych obsłużył Modlin?
Kto zadba o Dreamlinery LOT-u?
Dlaczego jest prowizja brutto?
Turyści napadnięci w Zakopanem
Znana atrakcja turystyczna do remontu
Sky Club promuje turystykę zakupową
Zmiany na stanowiskach w hotelach B&B
Euro Gastro 2014 wzbudza zainteresowanie wystawców
Wezyr Holidays spotka się z agentami
