Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Właściciel pizzerii wyprowadził w pole dziennikarzy
Kampania reklamowa nie musi być nudna. Udowodnił to właściciel jednej z olsztyńskich pizzerii.
Serwisy informacyjne w Olsztynie podały informację o napadzie na dostawcę pizzy. Dowodem przestępstwa miał być film zarejestrowany przez kamerę przemysłową. Okazało się jednak, że materiał filmowy był tylko elementem akcji promocyjnej i w rzeczywistości żadnego napadu nie było.
Informacje o kradzieży pizzy zamieściło wiele lokalnych mediów. Czytelników przyciągały sensacyjne tytuły artykułów: "Zuchwały napad na dostawcę pizzy w Olsztynie [WIDEO]" oraz "Szok! Złodziej łakomczuch ukradł pizzę! Zobacz film". Dzięki tego typu publikacjom poniższy "materiał dowodowy" obejrzało na You Tube ponad 30 tysięcy internautów.
Rzekomy napad miał mieć miejsce 21 stycznia tego roku. Właściciel lokalu na facebooku poinformował, że cała akcja została sfingowana.
Współwłaściciel PowerPizza.pl, Paweł Pilipienko zapewnił, że celem filmu było nietypowe wypromowanie lokalu, który zamierza otworzyć na początku przyszłego miesiąca. Film został rozesłany do redakcji lokalnych serwisów internetowych. "Nikt do nas się nie zwrócił, żeby zweryfikować te informacje, dopytać. Raczej dziękowali za podesłany materiał. Pomysł wypalił w stu procentach. To internetowa pizzeria, dlatego sam kanał dystrybucji również powinien być bardzo nowatorski." dodał Pilipienko.
Sam Pilipienko jest zaskoczony skalą jaką osiągnęła promocja jego pizzerii. "Liczyliśmy, że nasz filmik trafi może na jakiś mały serwis, który nie weryfikuje podawanych informacji, a trafił na duże portale. To nas zaskoczyło." - dodał współwłaściciel lokalu.
W taki sposób powstał filmik, który wprowadził wiele zamieszania.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Funclub nagrodzony Diamentem Forbesa
Włoski strajk kontrolerów ruchu lotniczego w Kairze
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Ilu podróżnych obsłużył Modlin?
Kto zadba o Dreamlinery LOT-u?
Dlaczego jest prowizja brutto?
Turyści napadnięci w Zakopanem
Znana atrakcja turystyczna do remontu
Sky Club promuje turystykę zakupową
Zmiany na stanowiskach w hotelach B&B
Euro Gastro 2014 wzbudza zainteresowanie wystawców
Wezyr Holidays spotka się z agentami
