Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Rainbow Tours stawia na franczyzę
W strategii rozwoju sieci Rainbow Tours coraz większą rolę zaczynają pełnić biura franczyzowe. Praktyka pokazuje, że tego typu rozwiązania dobrze wdrażane pozwalają generować wyższy poziom sprzedaży niż w przypadku działania wyłącznie pod własną marką.
W tym roku powstało już dziewięć biur franczyzowych, a łączna ilość placówek Rainbow Tours działających na tej zasadzie osiągnęła liczbę 20. Zainteresowani podjęciem działalności otrzymują niezbędną pomoc na każdym etapie współpracy.
Rainbow Tours podejmuje działania mające pozwolić na rozbudowę sieć biur franczyzowych. W 2012 roku powstało pięć takich biur, natomiast w 2013 roku aż dziesięć zlokalizowanych w większych polskich miastach. Jeszcze w tym roku planowane są kolejne inwestycje.
"Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Na chwilę obecną mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu"- zapewnia Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours.
Ze względu na płynące ze współpracy korzyści zainteresowanych franchisingową formą współpracy z touroperatorem nie brakuje. Najważniejszym atutem jest możliwość prowadzenia działalności na lokalnym rynku pod marką Rainbow Tours. Dzięki temu franczyzobiorca uzyskuje dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty touroperatora.
Osoby podejmujące współpracę otrzymują prowizję agencyjną, wsparcie marketingowe mi.in. prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej przy zachowaniu możliwości sprzedaży produktów innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza także system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży.
W trakcie realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o design stosowany we wszystkich nowych biurach. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także kwalifikację na study toury. Właściciel biura może otrzymać wsparcie finansowe i projektowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
Franczyza to pomysł, który na polskim rynku rozwijany jest już od ponad dziesięciu lat. W tym czasie powstało już kilkaset salonów sprzedaży działających pod markami znanych touroperatorów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Pierwszy w Polsce hotel Hampton by Hilton już otwarty
Powstaje nowy turystyczny serwis społecznościowy
Niemcy jako cel podróży biznesowych
Kawa za darmo dla wszystkich klientów
Pracownicy call center powinni być bardziej elastyczni
