Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Przewozy Regionalne wprowadzą bilety od złotówki
Przewozy Regionalne chcą skuteczniej walczyć o klienta. Na torach mają pojawić się wagony multimedialne, gdzie pasażerowie będą mogli korzystać z WiFi i biblioteki multimedialnej na całej trasie pociągu. Spółka proponuje także niższe ceny biletów - już od złotówki, w zależności od terminu zakupu. Spółka liczy na to, że obniżka cen w całości zostanie pokryta prze nadwyżkę pasażerów.
W ramach oferty "Superbilet", na wszystkich trasach, we wszystkich pociągach dostępne będą bilety po 1, 9, 19, 29 i 39 złotych. Stawki będą się zmieniać w myśl zasady: im wcześniej kupisz bilet, tym mniej za niego zapłacisz. Sprzedaż biletów ruszać będzie na 30 dni przed planowanym odjazdem pociągu.
"Jeżeli ktoś ma szczęście, to bilet może nabyć nawet na dzień następny, nie ma żadnego ograniczenia, jeżeli chodzi o termin" - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mateusz Żmuda, dyrektor pionu handlowego spółki Przewozy Regionalne.
Wszystko zależeć będzie od popularności danego połączenia. Najtańsze bilety będą znikać najszybciej na najbardziej obleganych trasach i w najpopularniejszych godzinach. Przewozy liczą na to, że pasażerowie ze względu na cenę wybiorą te mniej zapełnione pociągi.
Dodatkowo mają nadzieję, że obniżka zachęci nowych pasażerów do podróży pociągiem. Wpływy ze sprzedaży biletów nowym klientom mają zrekompensować koszty poniesione w związku z promocją.
"Wiemy, że segment Interregio jest segmentem komercyjnym i planujemy na całym segmencie tych połączeń uzyskać dodatni wynik" - mówi dyrektor pionu handlowego spółki Przewozy Regionalne. - "Jednocześnie zmieniliśmy podejście do naszej oferty InterREGIO tak, aby pasażerowi czuli się jeszcze bardziej komfortowo, aby mieli ciekawszą ofertę" - dodaje.
Kolejną zmianą są wagony multimedialne. W tym tygodniu na trasy wyjadą pierwsze cztery składy, kolejne dwa składy pojawią się jeszcze przed świętami. Każdy z nich będzie mógł pomieścić 63 pasażerów, ale moduł multimedialny będzie w stanie udostępnić swoją zawartość 100 pasażerom jednocześnie.
Podróżni będą mogli na swoich urządzeniach korzystać z Wi-Fi oraz biblioteki multimedialnej.
"Za pomocą smartfona, tabletu czy laptopa będziemy mogli w pociągu obejrzeć film, odsłuchać audiobooka i to niezależnie od zasięgu telefonii GSM wzdłuż trasy pociągu" - tłumaczy Żmuda.
Zapewnia, że w ofercie znajdą się nowe pozycje filmowe i nowe audiobooki. Co najmniej do połowy stycznia korzystanie z biblioteki multimedialnej będzie bezpłatne. Później oferta podzielona zostanie na część podstawową i tzw. premium, za którą podróżny będzie musiał zapłacić złotówkę.
"To jest rozwiązanie, które zapożyczyliśmy z Danii, testowaliśmy taki wagon u nas i cieszył się on sporym zainteresowaniem" - mówi dyrektor pionu handlowego przewoźnika. "W I kwartale przyszłego roku ocenimy, ile takich dodatkowych wagonów ma kursować".
Dodaje, że w pociągach znajdą się również gniazdka z energią elektryczną, dzięki którym pasażerowie będą mogli, na przykład naładować baterię komputera.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Lotnisko Chopina ogłasza przetarg
Sekstelefon, czy infolinia dworca?
HappyDay.pl stawia na turystykę
British Airways wróci do Krakowa
