Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
O co pytają hotelowi goście?
Dostęp do Internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy też oferta rekreacyjna - to tylko niektóre z usług mających spory wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele Best Western sprawdzili, o co najczęściej pytają ich goście rezerwując pokój.
Najważniejszy w hotelu, zarówno dla turystów biznesowych, jak i indywidualnych, okazał się dostęp do Internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście znakomitej większości obiektów należących do Best Western w Polsce. Fakt ten wydaje się być kolejnym potwierdzeniem, że coraz trudniej nam wyobrazić sobie nawet chwilowe odcięcie się od internetu.
Na liście decydujących czynników znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Okazuje się, że równie ważną rolę odgrywają takie udogodnienia jak parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna.Znaczna ilość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zajęcia i późniejszego zwolnienia pokoju.
Jak się okazuje, mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostęp do oferty room-service czy możliwość korzystania z pralni hotelowej. Okazuje się, że te usługi nie mają specjalnego wpływu na decyzję w kwestii rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili.
"Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne. Chcemy wiedzieć czego oczekują i co jest dla nich naprawdę istotne. Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu" - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. "Reagowanie na potrzeby klientów oraz utrzymywanie standardów na najwyższym poziomie gwarantuje odwiedzającym zadowolenie z pobytu" - podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu.
Przedstawiciele hoteli Best Western mieli również okazję odpowiedzieć na szereg nietypowych pytań zadawanych przez gości. Wśród nich znalazła się m.in. prośba o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano też o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach.
Pracownicy hoteli Best Western spotykają w codziennej pracy wiele dziwnych pytań, kiedyś padło nawet jedno dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do zabawnych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbę gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjęciowej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Linie na skraju upadku, zarząd wypłaca premie
TT Warsaw 2011: trzy dni światowej turystyki
Jakość usług Qubus Hotel potwierdzona
Agroturystyka coraz popularniejsza
Pokazy Slow Food nowością na targach
easyJet kończy z dobrym wynikiem
MTP w przetargu na zarządzanie MCK i Spodkiem
Drugi stopień zagrożenia lawinowego w Bieszczadach
Heathrow odwołuje loty z powodu huraganu
UOKiK bierze pod lupę przedsiębiorców
