Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Rusza kolejna edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie
Ruszyła siódma edycja kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie.
W sezonie 2014/2015 akcja zyskała nową, bardziej czytelną stronę internetową. Organizatorzy podjęli także pierwsze kroki, by logo Hotel Przyjazny Rodzinie było rozpoznawalne nie tylko na terenie Polski, ale całej Unii Europejskiej.
Obecnie trwa zbieranie zgłoszeń hoteli do tegorocznej edycji. Ten etap zakończy się 30 czerwca br., ale już w tej chwili można korzystać z nowej strony kampanii. Rodzice zyskali teraz możliwość łatwego wyszukiwania hoteli z aktualnym certyfikatem, z podziałem na regiony i województwa. Mają także dostęp do wielu istotnych informacji o zgłoszonych hotelach, a także o atrakcjach dla dzieci, nie tylko w danym hotelu, ale również w jego okolicy.
"Nowa strona kampanii spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród rodziców, jak i hotelarzy. Każdy z hoteli, biorących udział w VII edycji ma swoją podstronę, na której udostępniamy pełne informacje o jego usługach, otrzymane certyfikaty i statuetki oraz relacje z audytu Kapituły i Tajemniczego Gościa. Cieszę się bardzo, że Hotel Przyjazny Rodzinie to rozpoznawalna marka, która kojarzy się z wysoką jakością produktu hotelowego dla dzieci. Liczni rodzice potwierdzają, że kierują się naszymi audytami i dzięki temu mogą bez obaw wybierać hotele na rodzinne wyjazdy nawet w ostatniej chwili." - powiedziała Violetta Hamerska, Przewodnicząca Kapituły konkursu i pomysłodawczyni kampanii.
Siódma edycja jest jednocześnie pierwszą, która wyprowadza akcję poza granicę Polski.
W listopadzie ubiegłego roku logo HPR zostało zarejestrowane w Alicante i jest chronione na terenie Unii Europejskiej. Dodatkowo, organizatorzy planują więcej działań, przyciągających uwagę rodziców z zagranicy. Mają one zaprezentować Polskę i polskie hotele jako idealny cel na rodzinne weekendy i urlopy.
Niebawem pojawi się również angielska i niemiecka wersja strony www.rodzinawhotelu.pl, a związane z akcją hotele przygotowują oferty pod kątem rodziców z zagranicy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Orbis na rzecz ochrony najmłodszych
EasyJet wprowadza system przydziału miejsc
Zmiany w zarządzie Sfinks Polska
Polacy bagatelizują ubezpieczenia?
Nowe Eurowings rozpoczynają sprzedaż
Potrzebni wykwalifikowani kucharze i szefowie kuchni
Kto ma odwagę krytykować Gessler?
Kołobrzeg - Baltic Plaza Medi SPA**** zaprasza
cena biletu z grudziądza do warszawy.1 osoba normalny dzięki
