Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Telepizza zmienia lokalizacje
Telepizza Polska szykuje zmiany w lokalizacjach swoich restauracji w największych miastach w Polsce. Zmiany te mają służyć zwiększeniu obszarów działania i konkurencyjności spółki w poszczególnych metropoliach oraz skrócenia czasu dostawy pizzy do klienta.
Od kilku miesięcy w Telepizzy trwają prace nad wytyczeniem nowych obszarów, gwarantujących lepszą lokalizację i warunki rozwoju dla spółki w dużych miastach. Docelowo ma nimi być objęte kilka metropolii, co według Iwony Olbryś, Dyrektora Generalnego Telepizza Polska pozwoli spółce na skuteczniejsze dotarcie do nowych klientów, oraz na maksymalne zoptymalizowanie procesu dostawy.
Pierwszymi miastami, w których przeprowadzone zostaną zmiany są Kraków i Wrocław. Są to miasta z ogromnym potencjałem oraz coraz atrakcyjniejszymi ofertami wynajmu lokali, co spółka chce wykorzystać. Strefy usytuowania w nich nowych lokali już zostały stworzone. Widząc zainteresowanie inwestorów tymi miastami Telepizza rozważa możliwość przejęcia wszystkich lokali przez jednego lub kilku franczyzobiorców. Rozwiązań jest mnóstwo, mówi Iwona Olbryś. Rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami już są prowadzone, ale jesteśmy otwarci na propozycje. Możemy współpracować z restauratorami, którzy dysponują już placówkami w interesujących nas lokalizacjach, jak również sami możemy pomóc im takie lokale znaleźć.
Według Iwony Olbryś, projekt przeniesienia lokali w nowe miejsca może zostać zrealizowany do końca roku. Jeśli nie? Nie wykluczam, że jeśli nie uda nam się szybko znaleźć franczyzobiorców to projekt zostanie zrealizowany z naszych środków - zakończyła Dyrektor Generalna Telepizza Polska.
Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji, należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 113 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Norge & Food Service Chefs Competition - rusza pierwsza edycja
Trendy w zarządzaniu podróżami służbowymi
Chcesz wcielić się w rolę pilota? Na Ławicy to możliwe!
Szparagowe szaleństwo we Wrocławiu
Wakacje trwają czas myśleć o kolejnych dniach wolnych
Polacy bagatelizują ubezpieczenia?
Nowe Eurowings rozpoczynają sprzedaż
Kto ma najlepsze linie lotnicze na świecie
Kelnerzy pobili dociekliwego klienta
