TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Dwa hotele z PHH pod szyldem międzynarodowej marki

Dwa obiekty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego będą funkcjonowały pod szyldem marki Four Points by Sheraton, należącej do sieci Marriott International.


Poznański Hotel Ikar, oraz Hotel Wieniawa, znajdujący się we Wrocławiu przejdą gruntowną modernizację, na którą PHH przeznaczy łączną kwotę 73 mln zł.

Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, Starszy Dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie marki Four Points by Sheraton do dwóch hoteli należących do Grupy Kapitałowej PHH. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki.

 Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że filozofia marki Four Points by Sheraton, doskonale pasuje zarówno do hotelu Ikar w Poznaniu, jak i Wieniawa we Wrocławiu. Jestem przekonany, że po gruntownej modernizacji obu obiektów globalna sieć Marriott International wzmocni ich pozycję na lokalnych rynkach - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
polski holding hotelowy mariott international hotel hotel ikar hotel wieniawa


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję