Oferta zimowa w Rainbow sprzedaje się lepiej niż w 2019 r.
Rainbow notuje wzrosty sprzedaży oferty zimowej - poinformowała spółka w komunikacie giełdowym.
Wielkość zrealizowanej przez spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach: listopad 2022 r. - marzec 2023 r.) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 31 lipca 2022 r. (według stanu rezerwacji na dzień 31.07.2022 r.) wyniosła 28.472 osób objętych rezerwacjami.
Oznacza to wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2022/2023" (zrealizowanej do dnia 31.07.2022 r.) o około 148,6% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2021/2022", według stanu rezerwacji na dzień 31.07.2021 r. Dla okresu sezonu "Zima 2021/2022" na dzień 31.07.2021 r. zanotowano 11.451 osób objętych rezerwacjami.
Rainbow zanotował wzrost poziomu przedsprzedaży oferty zimowej o około 37,5% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2019/2020", według stanu rezerwacji na dzień 31.07.2019 r. Rok 2019 był okresem rekordowych z punktu widzenia Spółki wyników finansowych m.in. w zakresie poziomu przychodów ze sprzedaży i zysku netto, jak również rekordowy z punktu widzenia rozwoju i sytuacji ekonomicznej szeroko rozumianej branży touroperatorskiej. Dla okresu sezonu "Zima 2019/2020" (na dzień 31.07.2019 r.) zanotowano 20.708 osób objętych rezerwacjami.
Zarząd spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty sezonu "Zima 2022/2023" ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od listopada 2022 r. do marca 2023 r.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
IATA: Ryzyko zakażenia koronawirusem w samolocie znikome
Postępowanie antymonopolowe przeciwko PKP Polskie Linie Kolejowe
FlixBus wprowadza system rezerwacji miejsc
Dworce kolejowe powinny działać jak lotniska
Itaka rozpoczyna sprzedaż zimy 2023/24
Rośnie liczba turystów w Kapadocji
Wizz Air otwiera bazę na lotnisku Fiumicino
GUS: 1,7 mln turystów spędziło wakacje nad Bałtykiem
Turyści korzystają z pięknej pogody
Ilu turystów wybrało Maltę w 2018 roku?
Europejskie Centrum konsumenckie przygląda się zakupom biletów lotniczych
Ecco Holiday świętuje 20-lecie działalności