TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wizz Air wprowadza oryginalną usługę

Nowa usługa ma na celu zaspokojenie potrzeb pasażerów, którzy szukają najlepszych okazji cenowych. Ponadto przewoźnik zmienia zasady odprawy online.


Wizz Air wprowadza nową usługę, Fare Lock, która umożliwia pasażerom zabezpieczenie ceny wybranego lotu na 48 godzin zgodnie z odpowiednim pakietem. Wizz Air stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Fare Lock jest innowacyjną usługą, która zapewnia pasażerom WIZZ możliwość zabezpieczenia wybranej ceny na okres 48 godzin za opłatą 13zł/os.Usługa Fare Lock jest dostępna w przypadku rezerwacji dokonanych na minimum 7 dni przed planowaną datą wylotu, lub datą pierwszego lotu w przypadku biletu w obie strony.Usługa Fare Lock jest dostępna na stronie przewoźnika i dotyczy rezerwacji biletów w jedną i w obie strony dla kilku pasażerów. Wybrane loty oraz dane i liczba pasażerów nie mogą być zmieniane w odniesieniu do zabezpieczonej taryfy po opłaceniu usługi Fare Lock. W celu dokończenia rezerwacji w cenie zabezpieczonej w ramach usługi Fare Lock, klienci WIZZ są zobowiązani do opłacenia całej kwoty ceny za pomocą karty kredytowej lub poprzez konto MyWIZZ w ciągu 48 godzin w zakładce Moje Rezerwacje. Jeśli rezerwacja nie zostanie opłacona w ciągu 48 godzin w ramach usługi Fare Lock wówczas zabezpieczona rezerwacja ceny zostanie automatycznie skasowana.

Pasażerowie WIZZ mogą teraz w łatwy sposób zagwarantować sobie najniższą dostępną cenę na dowolny lot* WIZZ na czas planowania swojej podróży. Wybrane loty za pośrednictwem usługi Fare Lock nie zostaną sprzedane, a ich cena nie zmieni się przez 48 godzin. Usługa Fare Lock ma stałą cenę niezależnie od lotu, terminu oraz rodzaju pakietu

Nowa usługa jest dowodem na ciągłe zaangażowanie Wizz Air w szukanie innowacyjnych rozwiązań w celu podniesienia jakości podróży. Fare Lock jest doskonałym narzędziem, aby ułatwić i uprzyjemnić przebieg procesu rezerwacji, a czas na dokonanie płatności wynosi 48 godzin. Po niedawnym ogłoszeniu zmian dotyczących bezpłatnego bagażu podręcznego, zamierzamy nadal skupiać się na wprowadzaniu zmian, które pozwolą jeszcze bardziej zaspokajać potrzeby naszych pasażerów.-stwierdził George Michalopoulos, Członek Zarządu ds. Operacyjnych w Wizz Air.

Dodatkowo Wizz Air wprowadził kolejną ważną zmianę. Dotychczas, odprawa online był dostępna od 30 dni do 3 godzin przed wylotem. Dla rezerwacji dokonanych od 16 sierpnia linia lotnicza dodała ważne zastrzeżenie - osoby, które nie wykupią konkretnego miejsca w samolocie, będą mogły odprawić się online dopiero na 48 godzin przed wylotem. W przypadku rezerwacji, które były dokonane 15 sierpnia i wcześniej zasady zostają te same czyli takie osoby mają 30 dni na odprawę niezależnie czy wykupiły miejsce czy nie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
wizz air nowa usługa zmiana odprawa online




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję