TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Właściciel Fru.pl wchodzi na kolejny rynek

Grupa Vola, do której należy polskie internetowe biuro podróży Fru.pl, rozrasta się i debiutuje na kolejnym rynku, tym razem w Bułgarii.


Fru.pl w Polsce oraz Vola.ro w Rumunii, to tworzące grupę Vola internetowe biura podróży do zakupu biletów lotniczych założone w 2007 roku. Vola.ro jest obecnie najpopularniejszą platformą do zakupu biletów lotniczych w Rumunii i od 5 lat niezmiennie uznawana jest za najbardziej zaufanego partnera turystycznego w kraju. Dla grupy Vola, wejście na bułgarski rynek pod marką Vola.bg, stanowi pierwszy krok w strategii globalnej ekspansji.

Zorientowane na klienta podejście w markach Fru.pl oraz Vola.ro w ostatnich latach koncentrowało się na opracowaniu unikalnych fintechowych usług turystycznych związanych z ochroną klientów przed nieprzewidzianymi sytuacjami w trakcie podróży. Dostępne w portfolio grupy usługi, takie jak Fast Refund, Trip Protect czy Flex umożliwiają zwrot kosztów i elastyczność planowania podróży w różnych sytuacjach. Warto nadmienić, że w trudnym czasie pandemii, tylko Vola.ro z tytułu anulowanych lotów zwróciła swoim klientom ponad 10 milionów euro. Vola.ro było również jedynym biurem podróży, które po upadłości rumuńskich tanich linii lotniczych Blue Air zwróciło środki wszystkim swoim klientom - łącznie ponad 1 mln euro.

Po 16 latach działalności w Polsce i Rumunii, grupa Vola rozpoczyna plany ekspansji i dociera do Bułgarii. Mimo że sąsiedni kraj to znacznie mniejszy rynek niż Rumunia, Bułgarzy szybko zaakceptowali i entuzjastycznie przyjęli proponowaną przez Vola platformę do rezerwacji biletów lotniczych. Nic dziwnego, ich zainteresowania są podobne do podróżników z Polski i Rumunii, w ostatnich latach Bułgarzy najczęściej podróżowali do Wielkiej Brytanii i Włoch. Rezultaty pojawiły się już w pierwszych tygodniach od uruchomienia platformy: wzrost sprzedaży Vola.bg, który podwaja się z dnia na dzień, potwierdził zainteresowanie Bułgarów tego typu platformą.

Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem na bułgarski rynek i wnosimy ze sobą najlepsze praktyki i usługi, które zbudowały naszą rozpoznawalność w Rumunii i w Polsce. Od lat dążymy do ustanawiania nowych standardów w branży, oferując naszym użytkownikom wygodę, innowacyjność i spokój ducha, na który zasługują. Wierzę, że uruchomienie Vola.bg to dopiero początek naszej ambitnej ścieżki rozwoju. Już teraz dostrzegamy duże zainteresowanie ze strony rynku. Od dnia premiery naszej platformy w Bułgarii liczba rezerwacji podwaja się z każdym tygodniem powiedział Daniel Truică, CEO grupy Vola.

Platforma Vola.bg, która jest już aktywna w Bułgarii, oferuje szeroki zakres usług turystycznych, w tym tanie loty do tysięcy miejsc docelowych. Klienci z Polski, Rumunii oraz Bułgarii mają również do dyspozycji obsługę klienta z dedykowanym zespołem konsultantów mówiących w lokalnym języku, a także różne opcje zabezpieczenia swoich podróży. Grupa wprowadziła wyłącznie na rynek bułgarski usługę Bezpłatnej Zmiany Lotu. Dzięki tej usłudze każda rezerwacja na Vola.bg automatycznie korzysta z bezpłatnej opcji zmiany głównych szczegółów lotu, takich jak data, cel podróży czy nawet wybrana linia lotnicza, wszystko to do 24 godzin przed wylotem. Ta usługa, oferowana wyłącznie przez Vola.bg, jest rewolucyjna, biorąc pod uwagę, że zmiana lotu wiąże się z dodatkowymi opłatami w przypadku większości linii lotniczych lub bywa w ogóle niedostępna, co zmusza podróżnych do zakupu nowego biletu.

"Nasza wizja Vola.bg koncentruje się na sprawieniu, aby podróże były tak łatwe, elastyczne i bezproblemowe, jak to tylko możliwe. Poprzez możliwość natychmiastowego zwrotu kosztów w przypadku odwołanych lotów, gwarancję podróży i wiele innych usług, chcemy chronić wszystkich naszych klientów przed nieoczekiwanymi zdarzeniami i przykrymi niespodziankami. Wierzymy, że dzięki nowej usłudze bezpłatnej zmiany lotu, dostępnej wyłącznie w Vola.bg, jesteśmy w stanie uczynić planowanie podróży bardziej elastycznym i jeszcze przyjemniejszym procesem", podsumowuje Claudia Tocilă, Dyrektor Marketingu grupy Vola.

Launch Vola.bg na rynku bułgarskim został ogłoszony na początku października, a wraz z nim zadebiutowała internetowa kampania marketingowa przygotowana przez lokalną agencję kreatywną proof., w ramach której Vola.bg przedstawia się lokalnej publiczności pod hasłem: "Vola.bg. Szczęśliwej podróży!". Przygotowano łącznie trzy spoty reklamowe, które wyjaśniają korzyści, jakie daje klientom usługa Bezpłatnej Zmiany Lotu.

Fru.pl to założona w 2007 roku internetowa platforma rezerwacji biletów lotniczych. Od początku swojego istnienia, Fru.pl koncentruje się na odpowiadaniu na potrzeby klientów, którzy często mają konkretne plany dotyczące podróży i różne obawy z nią związane. Fru.pl oferuje szeroki wybór lotów w konkurencyjnych cenach, którym towarzyszy profesjonalna i sprawna obsługa klienta świadczona przez zespół polskojęzycznych oraz angielskojęzycznych specjalistów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
vola.ro fru.pl nowy rynek debiut




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję