Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową przypominającą klientom o zbliżającym się sezonie letnim. Akcja była realizowana już czwarty raz.
Pocztówka, przygotowana przez GTP przypomina wyglądem kartkę z wakacji. Zawiera logo oraz dane konkretnego biura. Kartkę tą każde biuro podróży wysyła do własnej bazy klientów.
Pocztówka to nie tylko przypomnienie o biurze. To również forma rabatu. Ponieważ partnerem czwartej edycji jest Delta Travel każdy klient, który z otrzymaną pocztówką zgłosi się do agencji, która wysłała kartkę, otrzyma 100 zł zniżki na rezerwację produktu "Hiszpania on-line".
Kartka ma przypomnieć klientom, iż warto pomyśleć o rezerwacji wyjazdu na zbliżający się sezon. Ponadto jest to akcja wizerunkowa, która przypomni o biurze podróży klientowi. Dla adresatów pocztówki często stanowi impuls do zaplanowania wyjazdu w sezonie oraz dodatkową zachętę ze względu na rabat.
- Dla swojego biura podróży zamówiłem 1000 sztuk - mówi pan Adam Kurdziel, właściciel biura ANZA z Rybnika - Uważam, że taka kartka to sympatyczna forma promocji i zachęta do odwiedzenia nas - podsumowuje.
Kolejną edycję akcji, która cieszy się dużym zainteresowaniem Grupa Travel Polska planuje tuż po wakacjach, na rozpoczęcie sezonu zimowego.
Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza blisko 100 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Mgła paraliżuje lotnisko w Rębiechowie
Strategia marketingowa Szlaku Zabytków Techniki wkrótce będzie gotowa
Polska na targach ITB Berlin 2009
Pyrzowice prowadzą negocjacje z Ryanairem
Nowe za Połowę w Sphinxie: Przysmak Orientalny i Czarny Stek
Praca magisterska krótka ankieta Meksyk; potrzebna pomoc
Trzymilionowy uczestnik programu EuroBonus
Jaskinia Zbójecka będzie atrakcyjna
Tatry: będzie remont krzyża na Giewoncie
Accor: ponad 800 hoteli na świecie 50% taniej
Węgry: Sjesta bez darmowego piwa
Okradzeni turyści ze statku "F.Chopin"
Linie Emirates zafundują pasażerom darmowy pobyt w luksusowym hotelu w Dubaju
30 i 31 stycznia samoloty British Airways nigdzie nie polecą
Linie British Airways zlikwidowały trasę Warszawa - London City
Czy podróżowanie samolotem jest coraz mniej bezpieczne?
Kampania informacyjna Lufthansy
