Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Turyści czekali 17 godzin na odlot do Egiptu z Itaką
Początek wyczekanego urlopu był dla grupy turytów po prostu koszmarny. Turyści wczoraj 17 godzin koczowali na warszawskim Okęciu, bo nie było sprawnego samolotu - podał TVN24.
Zgodnie z informacjami podanymi przez TVN wypoczynek w Egipcie był organizowany przez biuro podróży Itaka. Biuro nie udzielało klientom informacji. Tylko władze Okęcia przekazały turystom obiad oraz kanapki. Rzecznik organizatora nie odbierał telefonu.
- Wszyscy tylko przerzucają się odpowiedzialnością. Władze lotniska kierują nas do biura, biuro z kolei nie odpowiada - relacjonował na tvnwarszawa.pl podenerwowany turysta. - Najpierw informowano, że samolot nie przyleciał jeszcze z Egiptu, później powiedziano nam, że samolot stoi już na Okęciu, ale od dwóch dni jest w naprawie - tłumaczył pan Michał.
Samolot dotarł na Okęcie tuż po 23. W końcu po 17 godzinach czekania, około północy pasażerowie odlecieli do Egiptu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-18 13:25 77.253.202.*]
Itaka potrafi sprzedawać w czasie Targów Turystycznych we Wrocławiu swoje imprezy ze zniżką ponad 40 % ale załatwić porządny transport lotnicz już nie. I tak się nabija klientów w balona. odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-18 13:43 213.134.160.*]
Jak ktoś się wybiera z takim pseudo biurem podróży na wakacje to niech się potem nie dziwi że ma takie kłopoty. Niech się cieszy że w ogóle odlaciał do tego Eiptu. Wystarczy otworzyć którekolwiek forum turystyczne i w każdym mnożą się opinie o Itace. Ludzie!!! zanim kupicie wczasy poczytajcie najpierw opinie o biurze ale niestety głupota naszych rodaków nie zna granic. Itaka to najgorszy syf na polskim rynku turystycznym!!!! odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-19 15:56 213.241.15.*]
komentarz dość idiotyczny, bo co ma do rzeczy promocyjna sprzedaż wycieczki, z nabijaniem w balona z powodu awarii samolotu podnajmowanego przez touroperatora od taniego (aby sprzedać w owej 40%-owej promocji) przewoźnika czarterowego??? Czy naprawdę lepiej byłoby, aby samolot z awarią próbował startować??? Czy może lepszy byłby dodatkowy czarter od mongolskich linii lotniczych, bo one mają maszyny od ręki??? Czy może Itaka ma sobie kupić samolot sama i trzymać na rozgrzanych silnikach na wypadek awarii??? Rozsądku!!! proszę!!! odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-21 20:40 85.222.86.*]
Spóźniony samolot na lotnisku to normalna rzecz. Nie jest to na pewno wina organizatora. Jeżeli ktoś szuka winnego to mogą to być jedynie linie lotnicze. Również zgadzam się z tym, że 40% rabaty nie mają z tym nic wspólnego.
Marta odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-18 19:05 85.222.86.*]
Opisane pretensje turystów przypominaja trochę pretensje posła Rokity do Lufthansy. Wrocilem wlasnie z podrozy po USA. Na 5 lotow 2 byly opoznione po kilkanascie godzin. Jak sie chce latac samolotami to trzeba byc przygotowanym na takie niespodzianki. Jak sie tego nie akceptuje, to nalezy siedziec w domu przed telewizorem.
Marek Borchert
pilot wycieczek odpowiedz »Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-25 11:41 85.89.189.*]
Świadczenia usługodawcy, w tym wypadku biura podróży okresla umowa,zawarta z klientami.Jeżeli jedna ze stron nie dopełnia jej warunków to druga ma prawo do roszczeń lub świadczenia zastępczego, minimalizującego szkodę, w tym wypadku noclegu w hotelu.Czy turyści zdawali sobie z tego sprawę to inna kwestia.
Przestań więc szanowny kolego pieprzyć,że trzeba wielogodzinne czekanie wkalkulować w jednorazowy wypoczynek.Jeżeli ty jesteś globe-trotterem
to sobie bądź przygotowany.Też miałeś prawo do noclegu ale pewnie o tym nie wiesz.Po co więc kompromitujesz środowisko pilotów głupkowatymi poradami?
Pilot Aleksander odpowiedz »Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2012-12-22 08:25 78.8.162.*]
jak bym siedział w domu przed telewizorem to to nie był byś pilotem wycieczek tylko kasjerem w "BIEDRONCE" ćwoku!!! odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2012-12-25 22:00 83.243.105.*]
Po pierwsze nie ćwoku, bo to nie jest forum dla takich jak ty BUROKU! Po drugie jak zostaniesz w w kapciach przed TV albo przy kasie Biedronki BUROKU to każdy pilot odetchnie z ulgą, że nie musi męczyć się z takimi BUROKAMI. Ja jako turystka marzę o eliminacji z wycieczek takich Polaczków-Maruderów-Buroków, którzy psują wakacje wszystkim dookoła jęcząc na wszystko jeszcze przed wyjazdem. I po trzecie jak masz zepsuty samochód, a zakładam, że masz BMW, to jedziesz dalej czy naprawiasz?? A może podstawiasz sobie zastępczego Mercedesa? Może jak w końcu jakiś samolot poleci jednak z usterką, żeby nie słuchcać potem mądrości BUROKÓW i rozpierdzieli się w powietrzu to wtedy w końcu BUROKI cierpliwie poczekają, żeby kolejny jednak się nie rozwalił. I tak na koniec, wracałam w listopadzie z Dominikany rejsówką. Obsuwa 2 godziny w Punta Cana, a potem w Paryżu kolejne 3 godziny. Dezorientacja na lotnisku, przebukowywanie biletów... I co z tego, że rejsowe linie Air France. To się zdarza! Całe szczęście, że BUROKI latają czarterami i nikt mi w końcu nie marudził. Pisanie o kimś, kto odważył się podpisać, ze jest ćwokiem jest nie na miejscu, a na pewno nie na forum, które powstało dla TURYSTÓW wymieniejących się opiniami, a nie jęczeniem i wyzwiskami. Z pewnością na innych stronach będzie Ci łatwiej. odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-19 14:10 79.184.83.*]
Prosze Was czepiacie sie, opoznienia lotow sie zdarzaja, TVN i reszta mediow szukaja taniej sensacji, koczowanie to jest spedzenei kilku dni na lotnisku i spanie na lawce , a z tego co weim , Itaka poinformowala o tym swoich agentow,napisala co zrobiono z turystami, osoby z dziecmi mogly na koszt itaki zatrzymac sie w hotelu MARIOTT,a media niech juz tak ni edramatyzuja... bo podkrecaja tylko ludiz i nie podaja prawdziwych informacji..
pozdrawiam
KAAHRAMANA odpowiedz »Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-25 11:03 83.18.52.*]
Proponuję, by poważne publikacje stroniły od stosowania potocznych zwrotów typu "koczowali".
Turyści owi bowiem oprócz faktycznych niedogodności nie podjeli koczowniczego trybu życia. A samo stwierdzenie, że ktoś siedząc na ławce i czekając na samolot "koczował" jest bardzo nadużywane... Podróżniczka odpowiedz »Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2009-02-25 11:05 83.18.52.*]
TVN zaszalało... :-/// odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2010-08-09 14:14 195.42.249.*]
małe sprostowanie-byłam jedną z osób koczujących na lotnisku-od goz.6 rano czekaliśmy na samolot właściwie bez żadnych informacji. biuro zapewniło nam tylko śniadanie(odrobina jajecznicy, bułeczki i herbata),władze okęcia nie zapewniły obiadu ani żadnych kanapek-tak jak jest opisane w tekście-wszystko we własnym zakresie-dodam że kanapka kosztuje tam od 13-17 zł!!po 21 zawieźli nas do hotelu i tam dopiero dostaliśmy ciepłą kolację o 22. brak zainteresowania ze strony itaki !!ewa odpowiedz »
Kłopoty z powrotem z Egiptu
[2010-08-09 16:12 62.133.137.*]
W takiej sytuacji organizator powinien zapewnić klientom podstawowy prowiant - kanapka,czy też wodę do picia oraz powinien informować klientów(turystów) osobiscie bądz telefonicznie jak długo może potrwać taka sytuacja i jakie działania będą podejmowane by rozwiązać ten zaistniały problem.Oczywiście organizator wycieczki nie wie jak długo może to potrwać ponieważ nie wszysto od niego zależy - może tylko współpracować z władzami linii lotniczych i oczekiwać na rozwiązanie problemu. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Wypadek w Tatrach - turystka spadła z oblodzonego szlaku.
Egipt: grupa turystów nadal w rękach porywaczy
Wizz Air: pasażerowie pierwszego lotu zjedli pączki
W Toruniu jest coraz więcej czterogwiazdkowych hoteli
Na Mazury nie tylko pod żagle!
VisitBritain otworzyła przedstawicielstwo w Warszawie
Hiszpania: biuro podróży dostanie 150 euro za jednego Polaka??
Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts
Po Europie hostelem na kółkach?
Śląsk: UEFA pozytywnie oceniła hotele pod kątem Euro 2012
BWE: do Berlina pociągiem jeszcze częściej
Oferta Orbis Travel i Travel Time na zimę 2010/2011
Studyjna podróż dla dziennikarzy
Łódź: nowy hotel na terenie starej fabryki
Otwarto nowy termalny park na Słowacji: Wodny Raj - Vyhne
773 osoby zginęły na drogach podczas wakacji
Na plusie pomimo nieładnej pogody
Royal Air Maroc kontynuują ekspansję w Afryce
Anglicy smieją się z nieprzyzwoitej nazwy krakowskiego hotelu
Wspólna promocja polskiej gospodarki i turystyki poprzez POPGiT - założenia
Sprzedam bony TravelPass Plus o nominale 2000PLN ważne do 03,04,2013