TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Holiday Inn Kraków City Center nagrodzony za jakość obsługi klienta

Holiday Inn Kraków City Center został nagrodzony przez renomowane brytyjskie biuro podróży Great Rail Journeys złotym medalem za najwyższej jakości serwis.


Nagroda przyznawana jest przez klientów biura, tym obiektom, które kładą szczególny nacisk na jakość obsługi - To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę, to wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu" - komentuje dyrektor hotelu Yossi Wircer.

Great Rail Journeys to największe w Anglii biuro specjalizujące się w podróżach turystycznych. Biuro oferuje ponad 130 indywidualnych wycieczek do ponad 40 krajów, a 25 letnie doświadczenie firmy pozwala na pełne zrozumienie potrzeb gości jakie wiążą się z podróżami kolejowymi.

Nagrodę w imieniu krakowskiego hotelu odebrał Dyrektor Generalny - Yossi Wircer, a wręczył ją Pan Gavin Maclennan - Tour Manager Great Rail Journeys.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Holiday Inn Kraków City Center nagroda biuro podróży Great Rail Journeys złoty medal za serwis w Krakowie Yossi Wircer




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję