Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Zobacz także
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu przedsiębiorców
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Kto dostawcą alkoholi dla Sfinksa?
Spółka Sfinks Polska podpisała umowę w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne.
Firma Stock przygotowała dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.
Stock Polska w ramach umowy podpisanej ze Sfinks Polska dostarcza alkohole do wszystkich restauracji sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Producent zaopatruje lokale m.in. w wódki czyste i smakowe, brandy, rum, gin, whiskey, a także likiery oraz nalewki.
- Poprzez współpracę ze Stock Polska klienci naszych restauracji mają do dyspozycji nie tylko szeroki wybór dobrych gatunkowo alkoholi, ale również możliwość spróbowania dedykowanych naszym lokalom koktajli. Specjalnie przygotowane menu drinków stanowi uzupełnienie kart dań restauracji Sphinx i WOOK, jest to szczególnie interesująca oferta dla odwiedzających nas wieczorami par i grup przyjaciół. Najpopularniejsze drinki podajemy także w wersji bezalkoholowej tak, aby np. niepijący alkoholu kierowca mógł poczuć charakterystyczny smak Mojito, ale w wersji bez procentów - mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK.
- W kartach alkoholi przygotowanych dla restauracji Sphinx i WOOK znajdują się propozycje drinków zarówno tych znanych, jak i zupełnie nowych, unikalnych, przygotowanych specjalnie dla tych sieci na bazie szerokiej gamy alkoholi oferowanych przez Stock. Mamy nadzieję, że starannie dobrane propozycje drinków na bazie Żołądkowej, Stock Prestige oraz innych naszych marek wpłyną na atrakcyjność oferty restauracji tych sieci. Ponadto, wraz z nową ofertą alkoholi i drinków, Stock Polska planuje prowadzić w restauracjach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło szereg dedykowanych akcji promocyjnych, podczas których konsument będzie miał możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród - mówi Łukasz Konieczny, HoReCa & Premium Brands Manager w Stock Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Travelport udostępnia aplikację mobilną
Startują nowe polskie linie OLT Express!
Pomorze chce przyciągnąć turystów bursztynem
Nowe rozwiązanie do wyszukiwania lotów
Laur Klienta 2011 dla Sfinks Polska
Pizzaiola poszukiwanym zawodem
Klienci Ateny dostaną tylko część pieniędzy
Egipt: Beduini uwolnili porwanych turystów
Hotele Focus szukają ambasadorów
TUI startuje z ofertą na lato 2012