Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Kto dostawcą alkoholi dla Sfinksa?
Spółka Sfinks Polska podpisała umowę w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne.
Firma Stock przygotowała dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.
Stock Polska w ramach umowy podpisanej ze Sfinks Polska dostarcza alkohole do wszystkich restauracji sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Producent zaopatruje lokale m.in. w wódki czyste i smakowe, brandy, rum, gin, whiskey, a także likiery oraz nalewki.
- Poprzez współpracę ze Stock Polska klienci naszych restauracji mają do dyspozycji nie tylko szeroki wybór dobrych gatunkowo alkoholi, ale również możliwość spróbowania dedykowanych naszym lokalom koktajli. Specjalnie przygotowane menu drinków stanowi uzupełnienie kart dań restauracji Sphinx i WOOK, jest to szczególnie interesująca oferta dla odwiedzających nas wieczorami par i grup przyjaciół. Najpopularniejsze drinki podajemy także w wersji bezalkoholowej tak, aby np. niepijący alkoholu kierowca mógł poczuć charakterystyczny smak Mojito, ale w wersji bez procentów - mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK.
- W kartach alkoholi przygotowanych dla restauracji Sphinx i WOOK znajdują się propozycje drinków zarówno tych znanych, jak i zupełnie nowych, unikalnych, przygotowanych specjalnie dla tych sieci na bazie szerokiej gamy alkoholi oferowanych przez Stock. Mamy nadzieję, że starannie dobrane propozycje drinków na bazie Żołądkowej, Stock Prestige oraz innych naszych marek wpłyną na atrakcyjność oferty restauracji tych sieci. Ponadto, wraz z nową ofertą alkoholi i drinków, Stock Polska planuje prowadzić w restauracjach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło szereg dedykowanych akcji promocyjnych, podczas których konsument będzie miał możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród - mówi Łukasz Konieczny, HoReCa & Premium Brands Manager w Stock Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Travelport udostępnia aplikację mobilną
Startują nowe polskie linie OLT Express!
Pomorze chce przyciągnąć turystów bursztynem
Nowe rozwiązanie do wyszukiwania lotów
Laur Klienta 2011 dla Sfinks Polska
Pizzaiola poszukiwanym zawodem
Klienci Ateny dostaną tylko część pieniędzy
Egipt: Beduini uwolnili porwanych turystów
Hotele Focus szukają ambasadorów
TUI startuje z ofertą na lato 2012
