Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Biuro Podróży - Specjalista ds Sprzedaży Usług...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich: kierowca-przewodnik
- ekspert d/s sprzedaży turystyki katalogowej
- Specjalista ds. Incentive
- Przewodnik - Oliwiarnia ( Grecja Kreta )
- BIURO PODRÓŻY - REZERWACJA USŁUG TURYSTYCZNYCH /...
- Pilot-przewodnik USA
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- MANAGER DZIAŁU OPERACYJNEGO
Bezpiecznie na zagranicznych wakacjach
Radio RMF FM sprawdza czy polscy turyści mogą czuć się bezpiecznie podczas wypoczynku za granicą.
O bezpieczeństwo turystów powinno zadbać biuro turystyczne - twierdzi Anna Pietrzak z łódzkiego biura podróży. Organizator powinien współpracować z lokalnymi instytucjami, które orientują się w temacie turystyki. Instytucje takie sprawdzają wcześniej tereny, wybierają też hotele w bezpiecznych miejscach.
MSZ odradza Polakom wyjazdy do Afganistanu, Tajlandii, Indii i Gwatemali. Panuje tam zagrożenie atakami terrorystycznymi, niestabilna sytuacja lub stan wyjątkowy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Bezpiecznie za granicą
[2010-07-26 10:57 217.7.56.*]
Do Tajlandii ??? To lekka przesada... odpowiedz »
Bezpiecznie za granicą
[2010-07-26 11:03 217.7.56.*]
Jeszcze bym zapomniał:w Egipcie zginęło więcej turystów z powodu zamachów terrostycznych niż w Tajlandii (czy w w ogóle Tajlandii ucierpieli turyści ?). A co jest z Irakiem, Iranem, Izraelem, Pakistanem i wieloma innymi krajami, które nie należą do stabilnych. Ataki terrorystyczne mogą wystąpić również w USA... odpowiedz »
Bezpiecznie za granicą
[2010-07-26 11:45 83.27.92.*]
przestańcie powtarzać bzdury, że to biura podróży są odpowiedzialne generalnie za wszystko ( bezpieczeństwo w krajach na całym świecie, kradzież w hotelach czy też złe samopoczucie kilentów ). Ciągłe pisanie w tym samym tonie powoduje, że linie lotnicze, ubezpieczyciele, hotele itd mogą nie dotrzymywać warunków i nie zapewniać opieki nad klientami, muszą zaś jedynie biura ... odpowiedz »
Bezpiecznie za granicą
[2010-07-27 11:00 83.18.222.*]
oczywiście zdarzają się rózne sytuacje, nawiązując jednak do kradzieży w hotelach, przecież to biura podpisują umowy z hotelami, to one powinny sprawdzić na ile hotel będzie spełniał pewne standardy, czy mozna tam wysłać potencjalnych klientów, przecież to działa na korzysć albo niekorzyśc tego biura, mnie równiez spotkała kradzież w hotelu i chyba bardziej niż na hotel jestem zła na organizatora, który powiedział, że on za to nie ponosi odpowiedzialności, z jednej strony to nawet jest logiczne ale skoro biuro X poleca hotel y, to chociaż w małym stopniu powinien czuć się zobowiązany aby wynagrodzić straty klientowi, ja nie mówię o oddawaniu kaski, ale jakieś pisemko z przeprosinami i mały gratisik na przyszłość, zdaję sobie sprawę, że rózne rzeczy się dzieją ale taki mały ukłon w stronę klienta ... odpowiedz »
Dział dla turystów:
Najlepszy rok w historii Katowice
Amsterdam oknem na świat z
Rekordowy rok w Kraków
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły
Starsze aktualności:
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Accor publikuje wyniki za 2023
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
KLM planuje więcej lotów z
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Laptop lub aparat fotograficzny przewożony w walizce nie podlega ubezpieczeniu!
Kulinarna przygoda z Da Grasso
Pyrzowice - najszybciej rozwijający się port w Europie
Egipscy inwestorzy ocenią Mazury
Wakacje na Podlasiu coraz modniejsze
Krupówki: koniec z nielegalnym handlem
Linie lotnicze narzekają na brak pilotów. A będzie coraz gor
Zniknie restauracja "Festiwalowa"
Europejskie Spotkania SAFE AKTIVITY
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, czyli jak skutecznie odzyskać pieniądze wpłacone za urlop!
Bilans konferencji nt. roli planowania imprez biznesowych
Nowy terminal portu lotniczego w Łodzi
Słaby 2009 rok dla brytyjskich lotnisk