Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![Facebook, linie lotnicze, przewoźnicy lotniczy, na Facebooku, profil, profile, serwis, społecznościowy, Air France, Swiss Air, Lufthansa, Wizz Air, Ryanair, EasyJet](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Przewoźnicy lotniczy na Facebooku
Linie lotnicze zaczęły otwierać swoje profile na portalu społecznościowym. Na Facebooku znajdują się zarówno tani jak i regularni przewoźnicy.
Profil Lufthansy skupia obecnie ponad 17 tys. fanów. Przewoźnik daje im szansę wzięcia udziału w rozmaitych akcjach i konkursach (tj. zakończony właśnie konkurs pt. "Polowanie na renifera", dedykowany podróżnym, którzy zgubili swój bagaż). Również Air France i Swiss Air aktywnie zabiegają o przychylność użytkowników. Strony Air France na Facebooku zyskały łącznie 10 tys. fanów, a Swiss Air - 13 tys.
Spośród tanich przewoźników wyróżnia się z pewnością Ryanair, który posiada trzy profile mające łącznie 36 tys. fanów. Prężnie działa na Facebooku także EasyJet (ponad 22 tys. fanów), Wizz Air (ponad trzy tysiące fanów) i wiele innych linii lotniczych, które korzystają z dobrodziejstw i możliwości, jakie oferuje ten serwis.
Linie lotnicze zamieszczają swoje spoty i plakaty reklamowe, informują o aktualnych wydarzeniach i oferowanych promocjach, a przede wszystkim motywują społeczność do aktywnego współtworzenia i promowania profilu poprzez m.in.: zamieszczanie zdjęć, postów i filmów fanów, organizację konkursów i akcji promocyjnych z nagrodami w formie biletów lotniczych itp.
Facebook.com ma obecnie ponad 350 milionów użytkowników, z czego połowa loguje się do serwisu codziennie. W rankingu liczby zarejestrowanych panują niepodzielnie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Swoje konta w tym serwisie ma ponad 100 milionów Amerykanów. USA prowadzi także pod względem tempa wzrostu liczby użytkowników. W ścisłej czołówce, za Stanami są kolejno: Indonezja, Turcja i Filipiny. Oficjalne konta na Facebooku ma już 700 tys. firm na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Dział transport:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Ryanair wygrywa kolejny
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
USA: wyciek ropy zablokuje turystykę
IATA poprawi bezpieczeństwo lotnictwa w Afryce?
Zatrzymano Francuzkę, która przerobiła datę urodzenia w paszporcie
Coraz więcej podróżnych, coraz większe lotniska
Rio de Janeiro: porwano wietnamskiego dyplomatę i trzech chińskich turystów
Powstaje hotel, który poprowadzą bezrobotni i chorzy
ULC: ruch pasażerski na polskich lotniskach w 2010 r.
Błękitna Flaga na świnoujskiej plaży
III Europejski Kongres EFAPCO już wkrótce
Centralwings - nie będzie regularnych połączeń z Katowic
85% udziałów Fischer Air za 8,5 tys. złotych?
Hotel TaaakaRyba*** na sprzedaż
Przewodnik miejski po Egerze potrzebny!