Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDEN-PILOT WYCIECZEK
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Wybrano najlepsze linie lotnicze w Polsce
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
Airhelp ocenił linie i lotniska
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln pasażerów
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Nowa kampania linii lotniczych Emirates
26 maja w Dubaju linie lotnicze Emirates rozpoczęły globalną kampanię "Be There". Głównymi bohaterami akcji promocyjnej prowadzonej za pośrednictwem internetu i portali społecznościowych jest grupa globtroterów Emirates, wybrana spośród pracowników przewoźnika.
Siedmioro bohaterów, wyłonionych spośród załogi Emirates w konkursie przypominającym talent show, będzie miało niepowtarzalną okazję, aby w czasie swojej podróży odkryć skarby kryjące się w wybranych miastach należących do obejmującej sześć kontynentów siatki połączeń przewoźnika. Zadaniem każdego z globtroterów będzie nagranie filmu dokumentującego podróż śladami swoich zamiłowań - od muzyki, kulinaria i modę po turystykę przygodową.
Emirates będzie współpracować z National Geographic Channel, wykorzystując zasięg kanału, a także publikować relacje z podróży za pośrednictwem własnej strony internetowej i profili w portalach społecznościowych.
"Kampania "Be There" stanowi przykład harmonijnej współpracy między dwiema globalnymi markami. Dzięki wyjątkowo barwnej narracji, National Geographic Channel zaprezentuje grupę osobowości pracujących dla Emirates, którzy mogą być inspiracją dla innych podróżników." - mówi Con Apostolopoulos, wiceprezes ds. reklamy i współpracy w Fox International Channels.
Podróż globtroterów będzie trwać od maja do listopada. W tym czasie zwiedzą łącznie niemal 40 miast.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
Starsze aktualności:
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Merigo wprowadza nową funkcjonalność
Piekielni klienci w gastronomii
Nowy hotel w Krakowie rozpoczyna proces rekrutacyjny
Samodzielnie wyjazdy niekoniecznie tańsze niż te z biurem
Coraz częściej organizujemy Wigilię dla pracowników poza siedzibą firmy
Ryanair poleci z Poznania do Alicante
Wzrasta liczba turystów na Wyspach Kanaryjskich. Także tych z Polski
GRAFIKA dla BIUR PODRÓŻY, INCENTIVE, PILOTÓW
Wizz Air zawiesza jedno z połączeń z Gdańska
W czwartek rozpoczynają się targi TT Warsaw
Nowe połączenie z wrocławskiego lotniska
Rozpoczynają się Targi Na Styku Kultur
HRS: ceny w hotelach wzrastają
Lux Express pojedzie do Budapesztu
Pozytywne prognozy dla branży lotniczej. Rośnie zapotrzebowanie na pilotów i nowe samoloty.
Spotkanie z przedstawicielami słoweńskiej branży turystycznej
Best Western otwiera hotel w Brzegu
TPN o warunkach do uprawiania turystyki
ITD nie może karać każdego ze wspólników firmy przewozowej z osobna
Przedstawiciele Travel Massive spotkają się na tegorocznych targach TT Warsaw
Znamy zwycięzców Ballantines Bartenders Challenge
Pokoje,mieszkania dla turystow w RZYmie
GRAFIKA dla BIUR PODRÓŻY, INCENTIVE, PILOTÓW