Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Nowa kampania linii lotniczych Emirates
26 maja w Dubaju linie lotnicze Emirates rozpoczęły globalną kampanię "Be There". Głównymi bohaterami akcji promocyjnej prowadzonej za pośrednictwem internetu i portali społecznościowych jest grupa globtroterów Emirates, wybrana spośród pracowników przewoźnika.
Siedmioro bohaterów, wyłonionych spośród załogi Emirates w konkursie przypominającym talent show, będzie miało niepowtarzalną okazję, aby w czasie swojej podróży odkryć skarby kryjące się w wybranych miastach należących do obejmującej sześć kontynentów siatki połączeń przewoźnika. Zadaniem każdego z globtroterów będzie nagranie filmu dokumentującego podróż śladami swoich zamiłowań - od muzyki, kulinaria i modę po turystykę przygodową.
Emirates będzie współpracować z National Geographic Channel, wykorzystując zasięg kanału, a także publikować relacje z podróży za pośrednictwem własnej strony internetowej i profili w portalach społecznościowych.
"Kampania "Be There" stanowi przykład harmonijnej współpracy między dwiema globalnymi markami. Dzięki wyjątkowo barwnej narracji, National Geographic Channel zaprezentuje grupę osobowości pracujących dla Emirates, którzy mogą być inspiracją dla innych podróżników." - mówi Con Apostolopoulos, wiceprezes ds. reklamy i współpracy w Fox International Channels.
Podróż globtroterów będzie trwać od maja do listopada. W tym czasie zwiedzą łącznie niemal 40 miast.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Merigo wprowadza nową funkcjonalność
Piekielni klienci w gastronomii
Nowy hotel w Krakowie rozpoczyna proces rekrutacyjny
Samodzielnie wyjazdy niekoniecznie tańsze niż te z biurem
Coraz częściej organizujemy Wigilię dla pracowników poza siedzibą firmy
Ryanair poleci z Poznania do Alicante
Wzrasta liczba turystów na Wyspach Kanaryjskich. Także tych z Polski
GRAFIKA dla BIUR PODRÓŻY, INCENTIVE, PILOTÓW
Wizz Air zawiesza jedno z połączeń z Gdańska
W czwartek rozpoczynają się targi TT Warsaw
Nowe połączenie z wrocławskiego lotniska
Rozpoczynają się Targi Na Styku Kultur
HRS: ceny w hotelach wzrastają
Lux Express pojedzie do Budapesztu
Pozytywne prognozy dla branży lotniczej. Rośnie zapotrzebowanie na pilotów i nowe samoloty.
Spotkanie z przedstawicielami słoweńskiej branży turystycznej
Best Western otwiera hotel w Brzegu
TPN o warunkach do uprawiania turystyki
ITD nie może karać każdego ze wspólników firmy przewozowej z osobna
Przedstawiciele Travel Massive spotkają się na tegorocznych targach TT Warsaw
Znamy zwycięzców Ballantines Bartenders Challenge
Pokoje,mieszkania dla turystow w RZYmie
GRAFIKA dla BIUR PODRÓŻY, INCENTIVE, PILOTÓW