TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nie zapakują Pałacu Kultury i Nauki

Za trzy tygodnie rozpocznie się kampania reklamowa Warsaw Destination Alliance, mająca na celu promocję polskiej stolicy. Na internetowej stronie CNN 1 marca pojawi się reklama Festiwalu Beethovenowskiego. Będą tam także linki do warszawskich stron interenetowych.


W zamian przedstawiciele koncernu Time Warner mogą liczyć na miejsca noclegowe w hotelach należących do fundacji. Trwają rozmowy w sprawie podobnych umów z przedstawicielami BBC oraz CNBC.

W kwietniu po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie Europejski Szczyt Gospodarczy. Nie dojdzie natomiast do skutku happening, podczas którego planowano "opakowanie" warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki - tego projektu nie da się zrealizować ze względów technicznych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
kampania reklamowa Warsaw Destination Alliance promocja promowanie Warszawy Warszawa Europejski Szczyt Gospodarczy festiwal Beethovenowski BBC CNBC opakowanie pałacu kultury targi w palacu pałac i nauki przedstawiciele




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję