TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kraków-klejnot nieodkryty?

Kraków chce budować w świecie swoją markę. Podwawelski magistrat zorganizował niedawno spotkanie ludzi biznesu, przedstawicieli samorządu oraz świata nauki z Wallym Olinsem, specjalistą w dziedzinie kreowania wizerunku.


Uważa on, że Europejczycy z Zachodu nie wiedzą o Krakowie więcej, niż o Słowenii czy Słowacji, czyli prawie nic. Uważa on, że Wawel jest obiektem klasy światowej, ale może nie wystarczyć, by przyciągnąć do Krakowa turystów. Warto pomyśleć o "trójkącie Kraków-Praga-Budapeszt", bo stolica Małopolski jest klejnotem, ale jeszcze nieodkrytym. Jako przykład podał kraje nadbałtyckie, które zazwyczaj turyści zwiedzają łącznie, nie wybierając się tylko do np. Estonii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kreowanie wizerunku tworzenie marki Krakowa Kraków wizerunek marka Wally Olins trójkąt Kraków-Praga-Budapeszt turystyka w Krakowie praga autobus kraków-praga




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję