TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Biuro podrózy OK SERVICES

Data wysłania: 2010-01-04 13:28 Autor: Czytelnik IP 83.6.89.*

SYLWESTER 2009/2010

Wróciliśmy 3.01.2010r. z Paralii Grecja, Hotel Oasis. Co możemy napisać o organizatorze czyli OK SERVICES jak i miejscowośći Paralia.
Wycieczkę kupiliśmy u pośrednika Traveliada Pl ( pośrednik warty polecenia wszystko sprawnie, kompetentnie i dużo cennych wskazówek udzielonych)WARTO POLECAM!
Wyjazd 27.12.09r dworzec zachodni PKS 24.00 - punktualnie autobus podstawiony, wszystko poszło sprawnie. Autokar w bardzo dobrym stanie barek, video , wc zamknięte przez całą podróż, ale kierowcy robili bardzo częste przystanki.Do Katowic z Warszawy podróż trwała 7h - dosyć długo, ale nie ma co się dziwić to NASZE wspaniałe drogi - tragedia!Po drodze zwiedzaliśmy Budapeszt ok 2,30h. Nocą przejeżdżaliśmy przez Serbię, kolejne państwo Bułgarię i dojechaliśmy do Grecji około godziny 13.00 - podróż trwała 36h Warszwa - Paralia Grecja. Na miejscu trafiliśmy do Hotelu Oazis centrum miasteczka:)bardzo blisko morza jakieś 50m, w hotelu czysto, pokoje w porządku czysta pościel, ręczniki, kapcie, tv, lodówka, łazienka średnia, ale da się przeżyć. Śniadania w formie bufetu 7.00 lub 8.00h - kto pierwszy ten lepszy obiadokolacje podawane - porcje wystarczające. Na koniec mały deser Ogólnie smacznie.
Zwiedzaliśmy w/g programu - pierwszy dzień Olimp, następnie Paleos Panteleimonas - stara góralska wioska - naprawdę warto! Można zakupić tam ciekawe pamiątki. Kolejny dzień to Meteory - klasztory wróciliśmy do hotelu około 19.30 - piekne widoki, piękne klasztory - to trzeba zobaczyć na własne oczy.Kolejny dzień to dzień wolny i przygotowanie do zabawy sylwestrowej. Zabawa Sylwestrowa odbyła się w restauracji MIAMI oddalony od hotelu Oazis 5min spacerkiem. Lokal bardzo ładny czysty. Menu wystarczające jeden minus za szybko podawane posiłki ( jeden po drugim), podczas zabawy podane 0,5l alkoholu wysokoprocentowego, wino 0,7l dla dwóch osób. Muzyka w większości grecka, ale naprawdę warto było zabawić się na parkiecie! My wylondowaliśmy w hotelu koło godziny 4.00 Kolejny dzień wolny:) Było tak ciepło 20 stopni, że wszyscy spędzili ten dzień na plaży i w wodzieDzień wyjazdu 10.00 - kierunek Saloniki , szybkie zwiedzanie 2h i kierunek POLSKA:(:(:(

Sklepy: Lidl, wiele sklepików spożywczych - ceny jak to w unii - kto nie ma kasy niech siedzi w domu:):)

Bary, restauracje: można wszędzie dobrze zjeść i napić się dobrego drina - drinki od 6 do 9 euro
piwo 3 euro. obiady od 7 euro - może i drogo, ale sami przekonacie się jak pójdziecie do danego,wybranego lokalu, że warto.

PODSUMOWANIE:
Nie mam zastrzeżeń do organizatora wyjazdu OK SERVICES
Grecy są gościnni, serdeczni, weseli, bardzo trudno spotkać nudnego albo niesympatycznego Greka

Chyba wielu POLAKÓW ma problemy z alkoholem i później pokazują swoja głupotę i prymitywność na wyjezdzie a pozniej na forum. Wieśniactwo!!

POZDRAWIAMY WIELU PRZESYMPATYCZNYCH I MIŁYCH POLAKÓW, KTÓRYCH SPOTKALIŚMY, POZNALIŚMY W PARALII

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.