Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
AirHelp wybrał najbardziej przyjazne pasażerom linie lotnicze
Punktualność, jakość i obsługa pasażera oraz rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie - te trzy kryteria były podstawą do opracowania AirHelp Score, czyli rankingu najbardziej przyjaznych linii lotniczych na świecie.
LOT, Wizz Air i Ryanair nie trafiły ani na podium, ani do pierwszej dziesiątki. Zobacz, jak popularne w Polsce linie lotnicze wyglądają na tle światowej czołówki.
Dobra podróż to nie tylko dotarcie na miejsce docelowe na czas, ale także odpowiednia jakość obsługi oraz pewność, że w momencie wystąpienia jakichkolwiek problemów przewoźnik szybko je rozwiąże. Dlatego też dopiero przeanalizowanie tych trzech czynników pozwala wybrać linię najbardziej przyjazną pasażerom. To właśnie wyróżnia AirHelp Score na tle pozostałych rankingów, które zazwyczaj szeregują linie tylko według jednego kryterium - komentuje Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp.
LOT, Wizz Air i Ryanair daleko w tyle
Najpopularniejsze wśród Polaków linie nie świecą przykładem. Z trójki liderów najwyżej uplasował się LOT - zajął 41 miejsce. Swoją pozycję zawdzięcza stosunkowo wysokiej ocenie procesu rozpatrywania reklamacji pasażerów. Nieco niżej, na 49 pozycji znalazł się Wizz Air, który wśród popularnych przewoźników w Polsce został najwyżej oceniony za punktualność. Także Ryanair i LOT otrzymały wiele punktów za przybywanie na czas. Pomimo tego Ryanair trafił dopiero na 83 lokatę ze względu na niewystarczająco sprawne rozpatrywanie reklamacji.
Wyniki rankingu AirHelp Score
Najbardziej przyjazną pasażerom linią lotniczą na świecie okazało się Singapore Airlines. Drugie miejsce zajęły Etihad Airways. Podium zamyka najwyżej sklasyfikowane wśród obecnych na polskim niebie linii lotniczych Qatar Airways - zwycięzca poprzedniej odsłony zestawienia. Spośród przewoźników, którzy latają do Polski, wysoko oceniono również: Austrian Airlines (4 m.), British Airways (7 m.), Aer Lingus ( 9 m.), KLM (11 m.), Air France (12 m.) i Emirates (15 m.).
To druga edycja rankingu AirHelp Score. Zestawienie linii lotniczych przygotowywane jest na podstawie trzech kryteriów. Ocena w kategorii "punktualność" pochodzi z przeprowadzonej przez AirHelp analizy danych z wielu źródeł.Punkty za "jakość i obsługę pasażerów" przyznano bazując na raporcie niezależnej firmy badawczej Skytrax Research, obejmującym m.in. obsługę na lotnisku, loże, siedzenia lotnicze, posiłki, rozrywkę na pokładzie, obsługę w kabinie, komfort podróży. Wskaźnik "rozpatrywanie reklamacji" oznacza natomiast procent odrzuconych roszczeń, czas ich obsługi i oczekiwania na zapłatę. W zestawieniu znalazło się 87 przewoźników, w tym także ci obecni na polskich lotniskach. Rozpatrywane dane dotyczą sezonu zimowego 2016/2017.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział transport:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Sąd UE rozpatrzył skargę
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła poprawkę
Co ze śledztwem w sprawie Alfa Star?
W środę początek targów EuroGastro i WorldHotel
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenie do Skalnego Miasta
Część touroperatorów przestaje oferować wycieczki do Rosji
Sun & Snow: ferie zimowe będą rekordowe?
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle rośnie
Emirates zabezpiecza medyczne wsparcie
Były rozmowy - czas na działania
Niezrozumiała porażka przejęcia Itaki
Rosnąca inflacja i zadłużenie wywołały wzrost cen w gastronomii
Jak sprzedawać w trudnych czasach?
Turyści na Balearach zapłacą większy podatek
Travelplanet: touroperatorzy znacznie powiększyli liczbę krajowych ofert
Agora rozszerzy działalność gastronomiczną
Lista żółtych i czerwonych stref znacznie się wydłużyła
POT promuje Polskę we Włoszech
