Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
AirHelp wybrał najbardziej przyjazne pasażerom linie lotnicze
Punktualność, jakość i obsługa pasażera oraz rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie - te trzy kryteria były podstawą do opracowania AirHelp Score, czyli rankingu najbardziej przyjaznych linii lotniczych na świecie.
LOT, Wizz Air i Ryanair nie trafiły ani na podium, ani do pierwszej dziesiątki. Zobacz, jak popularne w Polsce linie lotnicze wyglądają na tle światowej czołówki.
Dobra podróż to nie tylko dotarcie na miejsce docelowe na czas, ale także odpowiednia jakość obsługi oraz pewność, że w momencie wystąpienia jakichkolwiek problemów przewoźnik szybko je rozwiąże. Dlatego też dopiero przeanalizowanie tych trzech czynników pozwala wybrać linię najbardziej przyjazną pasażerom. To właśnie wyróżnia AirHelp Score na tle pozostałych rankingów, które zazwyczaj szeregują linie tylko według jednego kryterium - komentuje Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp.
LOT, Wizz Air i Ryanair daleko w tyle
Najpopularniejsze wśród Polaków linie nie świecą przykładem. Z trójki liderów najwyżej uplasował się LOT - zajął 41 miejsce. Swoją pozycję zawdzięcza stosunkowo wysokiej ocenie procesu rozpatrywania reklamacji pasażerów. Nieco niżej, na 49 pozycji znalazł się Wizz Air, który wśród popularnych przewoźników w Polsce został najwyżej oceniony za punktualność. Także Ryanair i LOT otrzymały wiele punktów za przybywanie na czas. Pomimo tego Ryanair trafił dopiero na 83 lokatę ze względu na niewystarczająco sprawne rozpatrywanie reklamacji.
Wyniki rankingu AirHelp Score
Najbardziej przyjazną pasażerom linią lotniczą na świecie okazało się Singapore Airlines. Drugie miejsce zajęły Etihad Airways. Podium zamyka najwyżej sklasyfikowane wśród obecnych na polskim niebie linii lotniczych Qatar Airways - zwycięzca poprzedniej odsłony zestawienia. Spośród przewoźników, którzy latają do Polski, wysoko oceniono również: Austrian Airlines (4 m.), British Airways (7 m.), Aer Lingus ( 9 m.), KLM (11 m.), Air France (12 m.) i Emirates (15 m.).
To druga edycja rankingu AirHelp Score. Zestawienie linii lotniczych przygotowywane jest na podstawie trzech kryteriów. Ocena w kategorii "punktualność" pochodzi z przeprowadzonej przez AirHelp analizy danych z wielu źródeł.Punkty za "jakość i obsługę pasażerów" przyznano bazując na raporcie niezależnej firmy badawczej Skytrax Research, obejmującym m.in. obsługę na lotnisku, loże, siedzenia lotnicze, posiłki, rozrywkę na pokładzie, obsługę w kabinie, komfort podróży. Wskaźnik "rozpatrywanie reklamacji" oznacza natomiast procent odrzuconych roszczeń, czas ich obsługi i oczekiwania na zapłatę. W zestawieniu znalazło się 87 przewoźników, w tym także ci obecni na polskich lotniskach. Rozpatrywane dane dotyczą sezonu zimowego 2016/2017.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła poprawkę
Co ze śledztwem w sprawie Alfa Star?
W środę początek targów EuroGastro i WorldHotel
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenie do Skalnego Miasta
Część touroperatorów przestaje oferować wycieczki do Rosji
Sun & Snow: ferie zimowe będą rekordowe?
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle rośnie
Emirates zabezpiecza medyczne wsparcie
Były rozmowy - czas na działania
Niezrozumiała porażka przejęcia Itaki
Rosnąca inflacja i zadłużenie wywołały wzrost cen w gastronomii
Jak sprzedawać w trudnych czasach?
Turyści na Balearach zapłacą większy podatek
Travelplanet: touroperatorzy znacznie powiększyli liczbę krajowych ofert
Agora rozszerzy działalność gastronomiczną
Lista żółtych i czerwonych stref znacznie się wydłużyła
POT promuje Polskę we Włoszech
