TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Origami.

Data wysłania: 2010-03-18 18:54 Autor: Czytelnik IP 87.206.72.*

Co myslycie o tym?

    • Origami. 

      [2010-03-21 21:34 84.10.45.*]

      składanie karteczek? hmm trzeba mieć na to dużo wolnego czasu :)   odpowiedz »

      • Origami.- SYSTEM 

        [2010-03-22 21:04 87.206.72.*]

        :) origami system ;kooperacja na rynku turystycznym:tworzenie sieci itp.   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-03-26 15:13 83.10.95.*]

      no własnie ja też się zastanawiam, byli u mnie, wszystko wygląda tak kolorowo ze az pachnie przekrętem :)
      ktoś coś wie? ktoś podpisał z nimi umowę?   odpowiedz »

      • Jak przyjdą drugi raz.. 

        [2010-03-30 17:07 95.48.25.*]

        Jak przyjdą drugi raz to spytaj ich o bankrutujące blizejslonca.pl bo Multan ich właśnie z długami zostawia w upadłości i za origami się zabiera.   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-05-11 20:58 84.10.143.*]

        u mnie też byli jakiś czas temu, nagadał się facet i na tym się skończyło. Nic nie pokazał, nic nie zagwarantował. Chodzą, namawiają, ale nic nie mają. Sprawa śmierdzi na kilometr. Tylko marketingowa papka, jak to mi będzie dobrze. Nic nie będę musiał robić, tylko siedzieć na d...e, dać im ludzi do wyszkolenia i wszystko się samo zrobi. A bym zapomniał, kasę to chyba taczkami będę do banku woził, bo w portfel nie zmieszczę :)
        Współczuje tym co dadzą wiarę, że cuda istnieją, a kasa leci z nieba. W tym czasie konkurencja będzie najzwyczajniej w świecie solidnie pracować i w końcu o to w pracy chodzi, żeby pracować.
        Nie oszukujmy się. Ilu z Nas wie, że w firmę trzeba inwestować, żeby coś zarobić. Ilu spotkałem takich, którzy wydali na nowy samochód, zamiast odłożyć kase albo włożyć w firmę. A później, wielkie żale że firma nie zarabia. Tu filozofii nie ma, jak zasiejesz takie będziesz zbierał plony. I jeśli takie składanie papieru, chce być pośrednikiem to część tych plonów zeżre. Bo przecież, też założyli spółkę, żeby wyciągnąć z niej kase :-)
        Pozdrawiam wszystkich, którzy z głowa podchodzą do życia i pracy. Im więcej takich zgniecionych papierów, tym lepiej bo naiwniaków wymiotą z rynku :)
        Wojtek   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-03-26 15:55 83.27.147.*]

      Druga Grupa Travel Polska.
      Ciekawe ile czasu pociągną i ilu "leszczy" złapią.   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-03-30 12:53 81.219.115.*]

        Cześć.
        Sprwadziłem tę firme u kilku organizatorów, po ich wizycie, oto wyniki:
        1. Origami nie ma podpisanej na dziś ani jednej umowy z organizatorem (z kilkoma prowadzą rozmowy wstepne).
        2. Origami nie ma wynegocjonwanej żadnej wyższej stawki prowizyjnej, z która chca sie dzielic z Agentami
        3. Niektórzy poważni organizatorzy wręcz zaprzeczaja, ze Origami jest ich kontrahentem (np. TUI)
        Wnioski na temat uczciwości tej firmy nasuwają się same.   odpowiedz »

        • Origami. 

          [2010-03-30 13:15 81.219.115.*]

          Ciekawe pytanie mi się nasuwa: touroperator ma zagwarantowany każdy przelew na koncie w ciągu 3 dni od daty sprzedazy, co oznacza, ze albo Origami wpłaci tę kwotę, albo my agenci wplacimy. Pierwsza opcja raczej niemozliwa, bowiem Kapital Origami nie wytrzymałby kilku dni (dane o kapitale są jawne). Druga oznacza, ze musimy każda wplatę od klienta od razu przekazać do systemu Origami. A co jesli sie spóźnimy, przegapimy albo mamy problem z płynnościa finansową ? Odpowiedź wydaje sie prosta : Origami odcina nam system sprzedazy, automatycznie i bezosobowo. Świetny biznes, tylko dla kogo ?   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-03-31 11:07 83.10.173.*]

      też dostałam z TUI informację że nie mają z nimi nic wspólnego i pytałam u dwóch dużych touroperatorów czy ktoś coś wie ale nikt nawet nazwy firmy nie kojarzył, jednym słowem - ja mówię PASS :)   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-04-08 20:02 87.207.158.*]

      :) u mnie był pan nawet kilka razy.Cud-miód ich nowo budowany system rezerwacyjny, ale na proste pytania odpowiadał nie wiem.
      Tak myślałam ,że tu coś nie tak.Budowa sieci na naszym doświadczeniu, naszej bazie klientów - piękna sprawa.Na pytanie czy mogę mieć zagwarantowane,że Origami nie będzie kontaktować się za moimi plecami z moim klientem - zgadnijcie co powiedział- nie wiem.Dla mnie to jednoznaczne , już przerabialiśmy VING'a:)))).
      Mi powiedział,że Sky Club na bank wchodzi:) ,ze im to odpowiada.
      Ciekawe..... mnie już nie nagabuje od dluższego czasu.Chyba
      za dużo pytań miałam :))))))   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-04-15 14:39 77.254.219.*]

      nudzi wam sie ?

      szukacie dziury w całym - jak zwykle polak musi sie do wszystkiego przyczepić.

      Czy chociaż raz damy szanse firmie na rozwój ?????

      Mówi się, że dobry biznes to taki, który utrzymał sie na rynku trzy lata... oni mają czas, jeśli będą chcieć - zdobędą założony cel !!!

      Wymaga to wszystko czasu i zaangażowania żeby razem stworzyć cos nowego, co nam agentom ułatwi pracę z klientem!!!!

      Wstrzymajmy się od pochopnych opinii.. porozmawiamy za jakiś czas.

      Pozdrawiam.

      W.Wyspa B.P.   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-04-16 16:57 95.48.25.*]

        No to może mnie odstąpisz swoją baze klientów. Chętnie skorzystam..   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-04-23 18:08 83.4.233.*]

        Również uważamy że nowej firmie należy dać czas na rozwój - za pół roku będziemy mogli obiektywnie ocenić wszystkie działania Origami oraz czy oferowany przez nich produkt spełnił nasze oczekiwania. Nasze biuro oraz wiele innych postanowiło im zaufać - liczymy na owocną współpracę.
        Max Travel   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-05-04 12:13 194.181.153.*]

        hahahahahahahahah , Mkol pozdróka od naiwnych inaczej !!   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-04-16 14:15 77.115.186.*]

      Witam,
      nazywam się Paula Rettinger i reprezentuję Origami System. Chciałam odpowiedzieć na państwa pytania i wątpliwości.
      Jesteśmy spółką "młodą" wiekiem lecz dojrzałą wieloletnim doświadczeniem. Pochodzi ono głównie z rynku finansowego. Twórcami Origami System są ludzie od wielu lat związani z biznesem opierającym się na budowaniu i zarządzaniu sieciami kooperacyjnymi, które usprawniają pracę, dają nowoczesna narzędzia i usługi, a przede wszystkim zwiększają przychody ich uczestników.
      Członkowie zarządu i kadry managerskiej Origami są i min. współtwórcami sukcesu największych w Polsce sieci płatności za rachunki i elektronicznych doładowań w kasach sklepów i sieci handlowych - Moje Rachunki i Moje Doładowania. Sieci te liczą w tej chwili ponad 11500 punktów w całej Polsce.
      To właśnie ta wiedza i doświadczenie w budowaniu sieci kooperacyjnych i tworzeniu narzędzi informatycznych i marketingowych do usprawniania ich działania i rozwoju - jest największym walorem wnoszonym przez Origami System na polski rynek turystyczny.
      Naszym celem jest zaadoptowanie sprawdzonych wzorców biznesowych funkcjonujących na innych rynkach do potrzeb, oczekiwań i specyfiki rynku podróżniczego w Polsce. Tym min. różnimy się od innych tego typu przedsięwzięć, które działały na rynku turystycznym.
      I w tym wspierają nas specjaliści z branży turystycznej - zarówno przedsiębiorcy związani z tym segmentem od lat jak i placówki naukowe. Wiedza o potrzebach i specyfice rynku biur podróży pochodzi także od Państwa. Bo to Wy wiecie najlepiej, co jest Wam potrzebne, żeby lepiej, sprawniej i więcej sprzedawać. Miedzy innymi dzięki konsultacjom z Państwem w ramach Origami System jest wiele innych narzędzi, które tworzymy by ułatwić codzienną pracę Biurom Podróży i Touroperatorom. Słuchamy tych opinii, badamy rynek by dać mu to, czego naprawdę potrzebuje.
      Obok systemu rozliczeniowego i rezerwacyjnego, jest system rezerwacyjny biletów lotniczych, system do zarządzania klientami i wiele możliwości aktywnej sprzedaży oferty także poza biurem. Dodatkowym elementem jest doradztwo marketingowe - jak docierać do klientów, gdzie, jak i o czym ich informować, żeby przyszli i kupili właśnie u Was. Tych obszarów jest wiele i tworzymy je żeby lepiej i skuteczniej prowadzić swój biznes. Stworzenie takiego systemu wymaga czasu. Wszak każdy, nawet największy projekt kiedyś przecież startuje 
      Dlatego równolegle z budowaniem sytemu rezerwacyjnego, rozliczeniowego i CRM-owego budujemy sieć Agencyjną proponując Państwu współpracę. Podobnie wszyscy najwięksi dostawcy usług turystycznych otrzymali od nas propozycje współpracy.
      Dla Państwa jest ona bezpłatna i nie ogranicza Was w żaden sposób, bazujecie na tych samych umowach z dostawcami usług. Ale wszystkie operacje realizowane będą w jednym systemie, na jednym ekranie. Szybciej, sprawniej i większym zakresie. Rozliczenia są niemal bezobsługowe. A wszak terminów płatności i tak musicie Państwo pilnować. Gdy policzy się koszty i czas realizowania przelewów, a z drugiej strony niewielkie odsetki, które mogą urosnąć na koncie w ciągu kilku dni - okazuje się, że gra jest niewarta świeczki i bardziej się opłaca mieć ten cały kłopot po prostu z głowy.
      Odpowiadając na wątpliwość dotyczącą danych i kontaktów do Klientów, które znajdą się w naszym systemie to zabezpieczenie tych danych znajduje się w naszej umowie z Państwem. Wszystkie bazy danych są zgłaszane do GIODO więc nie możemy ich wykorzystywać w dowolny sposób. Podkreślam raz jeszcze:
      - Origami nie uruchamia, nie kupuje ani nie zamierza uruchomić żadnego biura podróży. To nie jest celem ani przedmiotem naszej działalności.
      - Origami nie zamierza być tour operatorem
      - Origami nie zamierza w żaden sposób konkurować z biurami podróży
      Nie od razu Kraków zbudowano, więc działamy w wielu obszarach i mamy nadzieję, że wypróbujecie nas i sami zdecydujecie, że warto.

      pozdrawiam

      Paula Rettinger
      Origami System
      www.origamisystem.pl   odpowiedz »

      • Laska wyluzuj.... 

        [2010-04-16 16:59 95.48.25.*]

        Laska wyluzuj, nikt nie da wam swoich klientów. Wystarczy, że i tak ich podbierają turoperatorzy.   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-04-20 15:03 83.10.171.*]

        ale doładowania telefonów za 5 czy 25 zł to trochę inny rynek niż usługa za np 4000 zł....   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-04-20 17:00 83.4.61.*]

        Pani Paulo może pani wyjani na czym będzie zarabiać Origami System?
        Bo budujecie coś co będzie pośrednikiem miedzy TO a agentem. Agent ma mieć lepiej, TO ma mieć lepiej, tylko kto wam za to zapłaci?   odpowiedz »

        • Origami. 

          [2010-04-22 11:29 77.112.190.*]

          Ależ to nie jest żadna tajemnica. Źródeł przychodów jest kilka. Nasza oferta dla dostawców usług turystycznych w tym touroperatorów, jest na tyle atrakcyjna, że jednym z tych źródeł jest dodatkowa prowizja za sprzedaną ofertę. Tą prowizją podzielimy się z Państwem. To jest dodatkowy zysk dla Was.

          Na pewno doskonale Państwo wiecie jakie korzyści płyną z przynależności do grupy zakupowej. Jeśli negocjujecie prowizje z dostawcą jako pojedyncze biuro możecie uzyskać pewien próg prowizyjny - jeśli my negocjujemy w imieniu np. 1000 biur dając dostawcom dodatkowe korzyści i narzędzia ten próg będzie na pewno wyższy. Podobnie jest np. z działaniami marketingowymi. Jeśli np. każdy z Państwa chciałby wyprodukować dla siebie ulotki i rozdać je klientom to za 1000 ulotek zapłaci znacznie więcej niż jeśli kupi je od nas (my wyprodukujemy ich na raz 100 000 każde 1000 sztuk wyjdzie znacznie taniej). Możemy je zaprojektować taniej, bo masowo, a co więcej doradzić Wam jak i gdzie je rozdać, żeby osiągnąć zamierzony skutek.
          Szkolenia specjalistyczne ze skutecznej sprzedaży oferty turystycznej, przygotowanie specjalnie dla naszej specyficznej branży i na bazie szczegółowych analiz Waszych potrzeb będą nie tylko skuteczniejsze, ale realizowane grupowo są znacznie tańsze. Uczestnictwo w Origami System i użytkowanie systemu jest bezpłatne, a z dodatkowych, płatnych usług np. marketingowych można skorzystać lub nie.

          I to jest właśnie klucz - zarabiamy na każdej sprzedanej usłudze turystycznej. Podobnie jak Wy. Więc zrobimy wszystko, żeby tą sprzedaż u Was wspomagać. Chcemy współpracować z tymi, którzy chcą się rozwijać, oszczędzać i świadomie zarządzać swoją firmą.

          Mamy dla Was opracowane narzędzia wspierające sprzedaż: wygodny, wielofunkcyjny system jakiego nie ma na rynku, cały wachlarz pomysłów jak się reklamować, jak budować lojalność klientów, jak zarządzać swoim biurem, pracownikami, żeby sprzedaż była skuteczniejsza. Narzędzia systemu Origami wspomagają ten proces - oszczędzanie czasu, nowe usługi i produkty, których dotąd do prostu wielu z Państwa u siebie nie miała (jak choćby rezerwacje lotnicze, duża baza ofert hotelowych, autokarowych etc), analizy sprzedaży(dzięki nim możecie np. ocenić co warto sprzedawać - na czym naprawdę zarabiacie), system do zarządzania klientami, programy lojalnościowe etc. etc.

          My zarobimy na tym, wy zarobicie dodatkowo, ale też oszczędzicie i równocześnie wszyscy (touroperatorzy też) zyskamy, bo przyciągniemy więcej klientów i wspólnie więcej sprzedamy oferty turystycznej. Proste.

          Wymaga tylko sieci partnerskiej, do której zapraszamy, tych, którzy widzą w tym swoją szanse na rozwój, ale też spełniają pewne kryteria. Wiarygodności, jakości i standardu obsługi klienta. Liczba Biur Podróży, które będą korzystać z przywilejów jakie daje Origami jest ograniczona.

          pozdrawiam
          Paula Rettinger   odpowiedz »

          • Origami. 

            [2011-04-26 15:00 89.234.213.*]

            a ja się zbulwersowałam robiąc rezerwacje biletu lotniczego do USA. Zarezerwowałam pięknie ładnie, za cenę np. 2350. numer rezerwacji nadany, cena podana, przychodzi klient na następny dzień chce kupić bilet, a Pani w dziale bilety lotnicze mówi, że bilet kosztuje 2700zł i że ta rezerwacja, to tylko rezerwacja miejsca, a nie ceny. Dzięki temu mam w nosie origami, bo w taki sposób żaden klient mi nic nie kupi, chyba, ze chce go kupić od razu, bez rezerwacji, jednak biletów do USA i innych usług w biurach nie kupuje się jak cukru i trzeba to przemyśleć, zastanowić i porównać z cenami z innych biur (tak robią klienci), dlatego pozostaniemy przy biurze które należy do Iata i nie zrobi mi takiego psikusa jak origami. Nie pamiętam, czy na szkoleniu bula informacja o tym, że rezerwacja biletu, to nie rezerwacja ceny, ale mimo wszystko jeżeli zwykle biuro jest w mi w stanie zagwarantować stała cenę to tam zostaje.   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-04-23 16:55 188.33.109.*]

        Jasne ale mieszacie.. Origamisystem tak naprawdę nie ma jeszcze nic swojego, kradną rozwiązania i walą sciemę, że już coś mają... jak mają to niech pokażą jakieś demo / realizacje / cokolwiek...
        Cały bajer polega na tym, że właścicielem origami jest PIOTR MULTAN czyli właściciel Travelplanet.pl i udziałowiec destineo ( blizejslonca.pl )

        A wyżej pisze Pani, że origami nie ma biura podróży .. Jedno wielkie KŁAMSTWO !!!   odpowiedz »

        • Wszystkie drogi prowadzą do opentravel. 

          [2010-05-12 17:13 95.48.25.*]

          Multan już nie ma nic wspólnego z travelplanet.pl a bliżejslonca.pl doprowadził do bankructwa. Naprawdę stoi za tym Ireneusz Pawłowski.
          "Przedstawiciele Carlson Private Equity Ireneusz Pawłowski i Artur Jędrzejewski zapowiedzieli, iż fundusz nie zamierzają poprzestawać na przejęciu Open Travel i Fischer Air Polska. Będzie dążył do utworzenia firmy dominującej na polskim rynku usług turystycznych.   odpowiedz »

          • Wszystkie drogi prowadzą do opentravel. 

            [2010-05-16 23:28 78.88.253.*]

            Tylko jakiś naiwniak bez znajomości branży może uwierzyć, że Multan i jego znajomi nie mają nic wspólnego z Origami   odpowiedz »

            • Wszystkie drogi prowadzą do opentravel. 

              [2010-07-12 11:34 194.181.153.*]

              A to można spać spokojnie, zbankrutują lada dzień jeśli Multam coś tam miesza:))))))))))))))))))   odpowiedz »

              • Wszystkie drogi prowadzą do opentravel. 

                [2012-10-14 18:17 81.219.66.*]

                Przeciez tam Rafal Pieta jest prezesem   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-04-23 16:58 77.252.234.*]

        He he ... jasne... Wszystko mają tylko, że nic się nie da kupić :-)   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2010-05-01 12:13 83.10.233.*]

        Pani Paulo, Pani wypowiedź to niestety slogamy i ogólniki. To świadczy albo o lekceważeniu potemcjalnych partnerów (agentów), albo o braku konkretow po stronie Origami. Nigdzie nie znalazłem rzeczowej analizy na czym ma nasz wspolny biznes sie opierać, a jedynie zachęty i świetlane perspektywy. Touroperatorzy na pewno czekaja na taka firmę jak Origami, bo maja nadmiar zysku i chcą dolozyc Agentom wyżsaza prowizję (patrz przykład procesu Exim _ Grupa Travel Polska). Zysk nie bierze sie z powietrza. Jesli wchodzi kolejne pośredniczące ogniwo, to na jego zysk musza złożyc sie agent lub/i organizator. Ne pewno nie Klient, bo cena nie może wzrosnąc. Chyba że Origami zrobi czary mary, i naleje z pustego.
        Pani Paulo, skoro jest tak dobrze, to prosze przedstawic jakie macie podpisane juz umowy z organizatorami, i jaką nadprowizją możecie się podzielć z agentem. Na dziś, nie w planach.   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-04-21 20:59 87.207.158.*]

      I dalej masło maślane.... dobre pytanie na czym będzie zarabiało Origami? My juz nauczylismy się pracować i pilnowac płatności, terminowości.... więc nie trzeba nam "windykacji" z Origami.
      A branża nasza dość specyficzna ,ale potrafimy zebrac do kupy i pilnujemy tego bajzlu- póki co sami.A i touroperatorzy znają nas i wiedzą co komu wolno..... zrobienie przelwu trwa minutę ,a i tak musimy wystwic fakturę -wynagrodzenie sami.... każdy wie gdzie i kiedy mamy coś zrobić.logowanie do kilku miejsc może i upierdliwe, ale Merlin, TOm nam ułatwią, zycie przy rezerwacji, a fianasami dalej zarządzamy sami.   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-04-22 13:00 83.8.56.*]

      Pięknie Pani Paulo tylko ze Grupa Travel Polska też tak obiecywała i ..już jej nie ma.
      Mam pytanie kto stoi za Origami od strony turystycznej ?
      Tzn czy jest w orgiami ktoś kto wywodzi się z branży?   odpowiedz »

    • Origami. 

      [2010-05-11 22:36 178.42.155.*]

      mnie zawsze zachwyca ze coraz wiecej firm chce zarabiać na mojej sprzedazy, nie pracują sami "tylko" zadowalają się nędzną prowizyjką ew nawet chcą się nią ze mną dzielić....
      a moze jednak zbudować firmę i popracować...   odpowiedz »

      • Origami. 

        [2012-10-14 18:28 81.219.66.*]

        Dokladnie, zero wlasnej inicjatywy tylko kradziez klientow   odpowiedz »

        • Origami. 

          [2012-10-15 22:34 83.25.185.*]

          Ilu Ci ukradli? Mnie żadnego i mimo, że nie ma ideału we współpracy to sobie chwalę. A i parę groszy zarobiłam"przy okazji".
          Zadowolona   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję