TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Ryanair przesadził. Pasażerowie nie tacy naiwni

Data wysłania: 2010-11-18 20:44 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Linie lotnicze Ryanair zakpiły sobie z pasażerów, dlatego ci się zbuntowali i nie chcieli opuścić samolotu.

Po pierwsze - samolot wystartował z Maroka z 3-godzinnym opóźnieniem. Po drugie wylądował nie tam gdzie trzeba. Lot miał się zakończyć w podparyskim Beauvais, tymczasem maszyna wylądowała na lotnisku w Liege (Belgia). Samolot nie mógł polecieć do Paryża, bo tamtejsze lotnisko było już zamknięte.

Doszło do absurdalnej sytuacji. Załoga Ryanair poprosiła pasażerów o opuszczenie maszyny - pogaszono światła, zamknięto barek z napojami, wyłączono toalety. Tymczasem wściekli pasażerowie nie chcieli wyjść na zewnątrz. Podróżni sprzeciwili się, bo nie dość, że nie powiadomiono ich o zmianie lotniska to jeszcze opóźnienie wyniosło 3 godziny.

Trzeba było więc przeprowadzić pertraktacje z ponad 100 pasażerami. Negocjacje trwały 4 godziny. Po tym czasie w większości francuscy turyści - zgodzili się w końcu opuścić maszynę. W budynku lotniska czekali na autobusy, które miały ich odwieźć do Francji.

    • [usunięto] 

      [2010-11-18 20:44 79.97.73.*]

      [wypowiedź została usunięta]   odpowiedz »

      • Ryanair: bunt na pokładzie 

        [2010-11-18 23:03 80.54.88.*]

        No, no "gościu" - to jest umowa i należy jej dotrzymać!! Zostawić pasażera w.."lesie" i iść sobie do domu. To nie jest normalne. To już niedaleko do sytuacji opisywanych w kabaretach: bierz ze sobą na lot Ryanairem krzesło, bo nie wiesz czy będzie dla Ciebie miejsce siedzące, a teraz to i paszport, bo nie wiadomo gdzie...wylądujemy.   odpowiedz »

    • Ryanair: bunt na pokładzie 

      [2010-11-18 23:04 80.54.88.*]

        odpowiedz »

    • Ryanair: bunt na pokładzie 

      [2010-11-19 11:58 83.238.170.*]

      Więcej o traktowaniu pasażerów przez tego przewoźnika na: http://www.ihateryanair.org/. Na przykład o tym, że dopuszczalne wymiary bagażu podręcznego podawane na stronie i przy rezerwacji są większe niż wymiary 'klatki' w której ekipa wpuszczająca do samolotu je sprawdza. Niby tylko po kilka centymetrów, ale kto ma przy sobie miarkę?   odpowiedz »

    • Ryanair przesadził. Pasażerowie nie tacy naiwni 

      [2010-11-19 22:10 79.97.73.*]

      Stronniczy artykuł i takie same komentarze... Ile razy lecieliście Ryanair'em? Mi się zdarzyło 70 razy i jakoś nigdy nie miałem z nimi problemów. Samolot nie wylądował w Beauvais, bo lotnisko było zamknięte. Tak samo by było z Warszawą, która w godzinach nocnych po prostu NIE DZIAŁA. Przewoźnik podstawił autokary, które miały dostarczyć pasażerów do miejsca przeznaczenia...   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję