TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Problemy turystów w Hurghadzie

Data wysłania: 2004-06-22 12:04 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
30-osobowa wycieczka zorganizowana przez poznańskie biuro podróży Ecco Holiday przybyła niedawno do Hurghady w Egipcie. Turyści mieli zostać zakwaterowani w hotelu Sunrise El Palacio, jednak okazało się, że nie zarezerwowano tam dla nich miejsc. Nocowali w holu hotelu (w skład grupy wchodzą także dzieci i osoba niepełnosprawna). Turysta, który opisał tę sytuację twierdzi, że rezydent biura podróży unikał w tym czasie kontaktu z grupą wycieczkową. Rafał Ropa z Ecco Holiday twierdzi, że 12 klientów nie zostało zakwaterowanych w pięciogwiazdkowym Sunrise El Palacio i przekwaterowano ich do czterogwiazdkowego hotelu Menaville; obecnie mieszkają już w hotelu pięciogwiazdkowym. Twierdzi również, że nie nocowali w hotelowym holu.

    • ECCO 

      [2004-06-22 12:04 999.999.999.*]

      Nie korzystajcie z usług tego biura. Nie pierwszy to przypadek, że pobyt nie został opłacony albo zarezerwowany. A właściciel bezczelnie do niczego się nie poczuwa i zbywa skargi. To samo robi opisywany Pan Ropa.   odpowiedz »

      • A ja jadę z Ecco i gucio 

        [2004-07-15 18:19 999.999.999.*]

        A ja jadę z Ecco i gucio   odpowiedz »

    • Sytuacja finansowa Ecco Holiday...? 

      [2004-06-28 12:46 999.999.999.*]

      Nikt nie zna sytuacji fonansowej biur podrozy, z ktorych korzystaja ludzie. Nie zna sie rowniez rzetelnosci wlascicieli w dokonywaniu platnosci. Kazda zwloka, ociaganie sie i zalatwianie spraw "po lebkach" skutkuje pozniejszymi problemami i nerwami dwoch stron. Klient placi za spedzenie urlopu i chce na nim wypoczac. Nie ma najmniejszego zamiaru szarpac sie i uzerac ze skutkami niedopelnienia niezbednych formalnosci przez biuro podrozy sprzedajace mu dana oferte. Brak plynnosci finansowej jest glowna przyczyna plajt biur i pozniejszych klopotow klientow.W takich przypadkach PIT powinien natychmiast zabierac koncesje i mozliwosc dalszego dzialania na rynku turystycznym a klient dostac adekwatne odszkodowanie za straty materialne i psychiczne.   odpowiedz »

      • Sytuacja finansowa Ecco Holiday ...? 

        [2004-08-09 12:28 999.999.999.*]

        Pragnę sprostować Twoją wypowiedź. PIT to Polska Izba Turystyki, która nie cofa koncesji i zezwoleń i tak naprawde nie ma nic do gadania. PIT jest po prostu organizacją, jaką możesz Ty założyć i każdy z nas i zrzeszać biura. PIT w statucie ma zapisane wyraźnie, że działa na rzecz swoich członków. Wystarczy zatem, że dany członek opłaci ratę za członkowstwo (czyli opłaci prezesom i ludzikom ustawionym na tym stanowisku - kolesiom nazwałbym ich tak pensję) i już będzie stowarzyszonko go chronić. Ludzie, PIT nie gwarantuje dobrej jakości usług (uogólniam tutaj nieco) ale pośród firm należących do PIT są takie, które nawet nie zgłaszają obozów do Kuratorium i robią imprezy na dziko. Gwarancją jakości najlepiej jest opinia stałych Klientów i ludzi, którzy jechali a nie PIT. Biuro musi posiadać koncesję (lub zezwolenie) wydane przez Wojewodę danego regionu i ważne ubezpieczenie OC organizatora. A PIT nie ma z tym nic wspólnego.   odpowiedz »

        • Zwroty strat psychicznych 

          [2005-05-19 11:34 999.999.999.*]

          Moi drodzy - dobre sobie. Od 6 lat pracuje z polskimi turystami i niestety stwierdzam jedna rzecz - niektóre osoby (a jest ich coraz wiecej) uważaja, że to biura powinny płacić, aby oni wybrali sie na wakacje. Od samego poczatku wszystko jest źle, nie tak jak trzeba - a to słonce za mocno świeci, a to kolor ściany w nieodpowiednim kolorze... Wtedy trzeba zrobic awanture, uprzykrzyc życie rezydentom i innym turystom przy okazji, ządac zwroty kosztów i bezpłatnego wyjazdu w przyszłym roku - w tym polscy turysci są zdecydowanie najlepsi! I wcale nie zamierzaja spędzać swego urlopu bezstresowo! Oni po to przyjeżdżają - troche stresu i nerwów wokół ich osoby - i może ktos im zafunduje wakacje w przyszłym roku!!   odpowiedz »

          • Bea 

            [2005-05-20 20:33 999.999.999.*]

            Z przykrością muszę się z tym zgodzić. A im tańsza impreza tym więcej problemów.   odpowiedz »

          • To prawda 

            [2005-05-24 07:58 999.999.999.*]

            klienci czesto wykupujac wycieczke - juz zastanawiaja sie co bedzie zle - przychodza z nastawieniem biuro podrozy to zlodziej - chce ich oszukac, wykorzystac. Klient to Pan wiec musi wymagac i najlepiej zalapac sie na last minute a miec jeszcze wieksze wymagania od klientow placacych normalna katalogowa cene. Najgorsza sytuacja jest przy sprzedazy tanich imprez - tutaj zawsze sa problemy.   odpowiedz »

            • Zworty strat psychicznych... 

              [2005-05-24 09:30 999.999.999.*]

              Niestety, zgadzam się w 100% z tymi wypowiedziami. Niestety, u nas juz chyba taka norma... zapytani o to, jak się mamy odpowiadamy, że źle, a zapytani o to jak było na wakacjach zazwyczaj usłyszymy, że może i byłoby fajnie...ALE WSZYSTKO PRZEZ TE BIURO PODRÓŻY, KTÓRE WYŁUDZIŁO OD NAS PIENIĄDZE I OSZUKAŁO.... choć niestety w większości przypadków nie jest to prawdą.   odpowiedz »

    • Monika 

      [2004-09-05 22:54 999.999.999.*]

      Dzien dobry,
      Nie pracuje w Ecco Holiday ale od roku mieszkam w Hurghadzie, pracuje tu jako przewodnik i mama kontakt z roznymi polskimi biurami.
      Wiekszosc biur podrozy w sezonie ma przypadki zmian hoteli. W warunkach umowy podpisywanych przez turystow napisane jest zwykle ze nie wykupuje sie miejsca w danym hotelu ale w obiekcie danej kategorii ze wskazaniem hotelu w ktorym sie mieszka i ze biuro ma prawo zmienic hotel na inny ale tej samej kategorii lub wyzszej.
      Nocowanie w hotelowym holu zdarzaja sie jedynie w przypadku gdy goscie odmawiaja zakwaterowania w hotelu innym niz zamawiali.
      Z zyczeniami wakacji bez takich niespodzianek ;-))
        odpowiedz »

      • Poszukuje Przewodniczki :) 

        [2006-05-28 10:32 87.206.192.*]

        Poszukuje przewodniczki z Hurghady mieszkajacej tam okolo 3 lat, na imie Jej Monika. Ktos wie wiecej na jej temat? uwagi prosze kierowac na egipt2006sigma@interia.pl   odpowiedz »

      • Monika 

        [2009-09-23 19:41 77.65.92.*]

        witam poszukuję osoby mieszkającej w Hurghadzie mówiącej po polsku i angilelsku lub polsku i arabsku. Ciekawa dodatkowa praca. Proszę o kontakt   odpowiedz »

        • Monika 

          [2009-10-23 17:01 83.20.147.*]

          witam ..znam polski,arabski i angielski..mieszkam i pracuje w hurghadzie od 10 lat..czy moge zapytac co to za praca?? dziekuje z gory za odpowiedz   odpowiedz »

    • Ecco 

      [2005-05-07 22:54 999.999.999.*]

      W zeszlym roku we wrzesniu bylam z Ecco Holiday'em na Teneryfie. Jezdzilam z roznymi biurami, ale tak dobrze zorganizowanej imprezy nie mialam. Jezdze zawsze z dobrymi biurami, w tym roku jade rowniez z Ecco ale ta informacja mnie zatrwozyla. Powiem iz podobny przypadek mialam z Rainbow Tourem. Tam zawinil rezydent, ktory zamienil nam noclegi chociaz hotel, w ktorym mielismy nocowac mial wolne miejsca   odpowiedz »

    • nie korzystaj z ecco 

      [2005-05-12 11:42 999.999.999.*]

      Biuro jest bardzo słabo zorganizowane, co chwila były jakieś problemy........hotele różnił sie bardzo od tego który został nam opisany w Polsce.....co więcej przedłużono nam pobyt o 2 dni, gdyż były kłopoty z transportem ,byłoby to miłe gdyby nie zobowiązania : praca itp...oczywiście zostaliśy o tym poinformowani dopiero jeden dzień przed końcem 2-tygodniowych wakacji, naprawdę radzę nie korzystać z Ecco Holiday!!!!   odpowiedz »

    • brak zapłaty przez poznańskie biuro podróży OSKAR 

      [2005-05-13 08:40 999.999.999.*]

      W maju 2004 roku Biuro Podróży OSKAR z Poznania zorganizowało pobyt w Hotelu w Wambierzycach pl.NMP 1 tel 0601449940 ( Kotlina Kłodzka, gm.Radków) dla Wielkopolskiego Związku Plantatorów Buraka Cukrowego w Opalenicy .Mimo prawidłowo wykonanej usługi i zadowolenia gości hotelowych biuro OSKAR do dnia dzisiejszego nie zapłaciło za usługę kwoty 6 604 zł. Zawierzyło się temu BIURU OSKAR i wykonało usługe lecz gdyby nie zapłacili za granicą to nie przyjęło by się gości i zostali by na "lodzie" tak jak opisywany przypadek. Niesolidność biur podróży w Polsce powoduje konsekwencje , które ponoszą goście. Nigdy więcej Hotel w Wambierzycach( www.hotel-wambierzyce.pl) nie przyjmie już gości gdy nie będzie zapłaty z góry przez biuro podróży.   odpowiedz »

      • na szczęście 

        [2005-05-13 13:39 999.999.999.*]

        Dobrze, że piszesz... a miałem zacząć z nimi współpracę. uff... jak to dobrze, że są takie fora!   odpowiedz »

        • BP OSKAR z Poznania 

          [2007-10-30 11:16 89.228.233.*]

          Znam firmy autokarowe którym to biuro nie zapłaciło za usługi, twierdząc ze nigdy takiej usługi nie było, uwaga na tych "ludzi" oszuści   odpowiedz »

          • rozwiązanie problemu 

            [2010-08-06 21:04 94.254.204.*]

            Witam, miałam podobny problem z wyjazdem do Turcji. W momencie gdy zjawiłam sie w hotelu, nie było dla mnie miejsca za które zapłaciłam. Wróciłam do Krakowa i zwrócilam się do adwokata- otrzymałam nie tylko zwrot zapłaconych pieniędzy, ale i przeprosiny od organizatora "wycieczki". Polecam gorąco, adwokat Krzysztof Roś, ul. Lubicz 34, Kraków. www.krzysztofros.pl   odpowiedz »

          • BP OSKAR  

            [2009-03-03 15:24 87.207.205.*]

            ja bylam w Bulgarii i w Chorwacji, oczywiscie czytajac wszystke posty to prawda, ze autokar wcale nie powinien zaliczac sie do kategorii LUX i sa opoznienia, rezydenci nie bardzo sie nami interesuja, ale jezeli ktos chce za tak niskie ceny jakie oferuje Oskar luksosow to moze niech chwile pomysli, przejdzie na strone innego biura , zaplaci 2 razy tyle i sie cieszy, ja jade w tym roku znowu z tego biura i jestem zadowolona bo na wakacje jade sie wybawic i czas spedzam na plazy a nie w hotelu, a swoja droga pokoje nie sa takie zle, wazne ze jest gdzie spac i lazienka jest,a rezydentow to ja zawsze olewam bo po co mi oni, sama sobie moge ze wszystkim poradzic, tez raz mialam sytuacje ze mnie gdzie indziej zakwaterowali ale przeciez to nie koniec swiata, po godzinie bylam juz pokoju ktory chcialam, reasumujac tylko czlowiek naiwny mysli ze za niska cene otrzyma luksusy, Oskar jest biurem dla ludzi nie wymagajacych wysokiego standartu.   odpowiedz »

      • Tragiczny rezydent w makarskiej z biura podróży OSKAR 

        [2007-06-29 12:59 89.25.137.*]

        Właśnie wróciłam z wycieczki z biurem podróży Oscar do Chorwacji. Było super poza tym że podróż do trwała znacznie dłużej niż powiedziano nam w biurze, kwatera nie była zła tylko w podwórku budynku w którym mieszkaliśmy był plac budowy i nie było mowy o zamianie pokoju, rezydent nasz był beznadziejny pojęcie kultury osobistej było mu zupełnie obce, był człowiekiem nie odpowiedzialnym (kiedy była konieczność zawiezienia jednego z uczestników wycieczki na pogotowie to polecił nam taksówkę!!!!!), nie posiadał nawet dostatecznej wiedzy na temat miejscowość w której się znajdujemy i na temat tego co warto zwiedzić i zobaczyć i jak w takie miejsca dojechać.Ale najbardziej rozwalające były teksty w stylu:"Pokoje nie są drogie więc nie mają Państwo co narzekać" i "To trzeba było nie wykupywać tych wczasów!"-to się w głowie nie mieści. W ostatnim dniu (i to wydaje się być praktyką Oscara) o godzinie 9 rano kazano nam się wykwaterować i do godziny 20 czekać na walizkach na autokar. Wyznaczono nam jeden malutki pokoik gdzie można było złożyć bagaże i się wykąpać (zimna woda).
        Ci którzy wybierają się do Chorwacji do szczególnie do Makarskiej na ulicę Splitską 41 niech to rozważą. Człowiek ten (p. Michał) jest tragiczny i potrafi zepsuć krwi.   odpowiedz »

        • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

          [2007-10-02 06:13 217.153.72.*]

          Odradzam ze szczerego serca bp Oskar. Organizacja kiepska. Juz na dzieńdobry okazało sie ze pomylono miejsca w autokarze. Moze to nie problem ale 30 godzin obok kogos obcego to troszke meczy. Najgorsi sa rezydenci. Wiekszą pomoc mozna otrzymac od mafi. Spedziłem właśnie wakacje w Bułgari w FATALNYM HOTELU BOSTON. Własciciej jest arogancki i beszczelny. traktóje polaków jak zło konieczne (z silnym wsparciem rezydenta). Zgłosiłem uszkodzenia w pokoju (spłuczka mydelniczka itp.). Pan Dima zjawił sie po usilnych prośbach 2 dni przed wyjazdem i okazało sie ze jestem wandalem i musze pokryc koszty naprawy. Po rozmowie z rezydentem okazało sie ze jak nie zapłace to nie wracam do Polski, i musze natychmiast opuścic hotel. Nikt nawet sie nie zastanawiał kto zniszczył wyposazenie. Odrazu winny ja z żoną. Jkoś sprawe ułagodzono po moim protescie ale wakacje juz popsute. Po powrocie wylądowałem u lekaża i lecze sie na nadciśnienie.   odpowiedz »

          • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

            [2008-04-11 10:47 83.11.211.*]

            witam- studiuję turystykę i rekreację i powiem Państwu że jeśli takie są fakty, to radziłbym proponować wycieczki z tym biurem podróży- jak najbardziej podobne wyprawy mogą stać się nową formą turystyki ekstremalnej- o czym teraz piszę w pracy licencjackiej na WSiZ- coś co dzisiaj jest przejawem słusznego lub mniej słusznego niezadowolenia w przyszłości może stać się atrakcją turystyczną samą w sobie dla osób, które chcą otrzymać odpowiednią porcje adrenaliny i sprawdzić swoją wytrzymałość nerwową, samemu w takich sytuacjach organizując sobie czas i załatwiając formalności doprowadzając tym do mniejszego czy większego wstydu organizatorów a samemu zyskać sławę a akceptację w grupie, z którą się przyjechało- z turystycznym pozdrowieniem- Sławek Bury -Rzeszów   odpowiedz »

            • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

              [2010-09-06 16:17 77.254.75.*]

              Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek przebywałem, Odradzam wszystkim!! Właściciel jest po prostu bezczelnym chamem, próbującym wyłudzić pieniądze na każdym kroku, jest skłonny nie tylko to obrazy słownej ale i ataku fizycznego. Jest to zwyczajny socjopata który już dawno powinien siedzieć w więzieniu! Nie zdecydowałbym się na kolejny wypoczynek w tym miejscu nawet za darmo.   odpowiedz »

              • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

                [2011-07-09 13:07 77.65.46.*]

                A moze poprostu jestes idiotka i musisz sie leczyc   odpowiedz »

                • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

                  [2012-01-20 01:18 89.77.201.*]

                  Dimo to zajebisty gość!!!   odpowiedz »

          • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

            [2010-09-06 16:17 77.254.75.*]

            Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek przebywałem, Odradzam wszystkim!! Właściciel jest po prostu bezczelnym chamem, próbującym wyłudzić pieniądze na każdym kroku, jest skłonny nie tylko to obrazy słownej ale i ataku fizycznego. Jest to zwyczajny socjopata który już dawno powinien siedzieć w więzieniu! Nie zdecydowałbym się na kolejny wypoczynek w tym miejscu nawet za darmo.   odpowiedz »

          • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

            [2008-08-09 12:38 195.117.221.*]

            TRAGEDIA od poczatku do konca to nie hotel . przez caly pobyt na sniadanie bylo to samo a na kolacje frytki z mikrofali (zimne) codziennie, pokoje male marnie wyposazone brak recznikow papieru w miniaturowej lazience za to duza lista zakazow od wlasciciela ktory nie bardzo lubi polakow za to lubi rakije , do morza jest 450 m. ale w lini prostej i zeby dojsc to robi sie ok. 1 km. plaza jest bardzo waska i trudno jest znalezc miejsce bo takich hoteli jak boston jest ponad 100 jesli do tego doliczyc zly dojazd z biurem podrozy OSKAR to jest to po prostu strata czasu i pieniedzy uwazajcie bo zdjecia na foldeach sa bardzo zwodnicze   odpowiedz »

            • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

              [2008-09-20 17:44 83.19.36.*]

              zgadzam sie z tabą   odpowiedz »

              • Bułgaria Rawda Hotel Boston 

                [2010-09-06 16:19 77.254.75.*]

                Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek przebywałem, Odradzam wszystkim!! Właściciel jest po prostu bezczelnym chamem, próbującym wyłudzić pieniądze na każdym kroku, jest skłonny nie tylko to obrazy słownej ale i ataku fizycznego. Jest to zwyczajny socjopata który już dawno powinien siedzieć w więzieniu! Nie zdecydowałbym się na kolejny wypoczynek w tym miejscu nawet za darmo.   odpowiedz »

        • Tragiczny rezydent w makarskiej z biura podróży OSKAR 

          [2008-01-10 22:03 90.156.22.*]

          no tak jak zwykle tylko krytyka krytyka i krytyka. MOI rodzice byli w tym samym miejscu 2 miesiace wczesniej i nigdy nie widzialam ich tak zadowolonych.   odpowiedz »

      • brak zapłaty przez poznańskie biuro podróży OSKAR 

        [2007-11-15 01:43 83.31.174.*]

        Zlodzieje,oszusci,hamy. Nie wyplacili wynagrodzen wielu pilotom.
        ODRADZAM!!!!!PILOCI UWAZAJCIE!!!!!   odpowiedz »

      • Narty organizowane przez poznańskie biuro podróży OSKAR 

        [2008-03-31 15:13 89.76.221.*]

        Byłem w Alpe d'huez z biurem OSKAR i niepolecam!! Po pierwsze dopiero w autokarze poinformowano nas o dodatkowej kaucji którą należy wpłącić 40E. Po drugie autokary klasu LUX którymi się chwalą są strasznie niewygodne (toaleta oczywiście nieczynna). Dodam, jeszcze, źe jadąc w góry kierowcy zbłącdzili i podróż trwałą 32h!!!
        Mimo, że rezerwowaliśmy wyjazd na 10 osób w konkretnym ośrodku, to zakwaterowano nas w innych ośrodkach oddalonych od siebie o 15min., piechotą!! (nie po to jechaliśmy grupą). Pilot powiedział, że on nic nie zrobi i nawet nie powiedział Przepraszam. Acha no i po skipasy też musieliśmy lecieć sami na koniec miejscowości bo rezydent powiedział, że on mieszka 60km od nas i niebędzie przyjeżdzał skoro sami możemy sobie odebrać :/ Miejscowość piękna ale odradzam podróż z OSKAREM!!!! NIgdy więcej!   odpowiedz »

      • Czarnogóra - 2008 

        [2008-08-19 21:04 79.139.0.*]

        Byliśmy z tym biurem na wczasach w sierpniu i nie polecamy tego biura z tego względu, ze faktycznie nie dotrzymują warunków umowy, azkolwiek z tego co tutaj czytamy, mieliśmy wielkie szczęście, ponieważ przetrwaliśmy tylko z usterką typu brak klamki w łazience / cały turnus /a na zapytanie o naprawę, dowiedzieliśmy się, że nie moze być zrobiona, bo to wina wody, która wypacza drzwi i tak musi juz zostać a tak wogóle jak nam mogą przeszkadzać otwarte drzwi w łazience?Drugi problem to dzień wyjazdu, w którym wykwaterowano nas o 9-tej a wyjechaliśmy o 21-szej z dołączoną grupą umęczonych turystów z Albanii / ich wczasy, to dopiero był niewypał/co skutkowało podróżą w szambie zapachów a także kłotnią z beszczelnym kierowcą z powodu braku przydziału miejsc w autobusie oraz możliwości skorzystania z toalety wtedy, kiedy była taka potrzeba. Myśmy nie jedli i nie pili w czasie podróży, więc jedynym problemem było to, ze nie mogliśmy zasnąć z powodu głodu, smrodu oraz krewkich,żadnych krwi Oskara towarzyszy. Nie polecamy tego biura. Jedźcie z profesjonalistami np z biurem Zawadzkie!   odpowiedz »

      • brak zapłaty przez poznańskie biuro podróży OSKAR 

        [2009-01-08 10:16 87.205.68.*]

        LUDZIE !!! Wieszacie psy na B.P. OSKAR, ale czy zastanowiliscie sie ile za podobny wyjazd zaplacilibyscie w innym B.P.? Nie popieram oszustow i klamstw zawartych w katalogach, ale istnieja strony i fora internetowe na ktorych mozna sprawdzic lokalizacje i standard hotelu, kwatery itp. zanim podpisze sie umowe. Placac za tygodniowy wyjazd zagraniczny cene 1000 zl (pobyt+wyzywienie+przejazd) nie oczekujcie cudow, bo ich nie bedzie! Nalezy postawic sobie priorytety, co jest dla Was wazne. Czy niska cena, czy wysoka jakosc uslug. Jesli zalezy Wam na cudach wiankach wybierzcie TUI lub Cook'a (ale za identyczny wyjazd zaplacicie 4tys.jak nie wiecej). Poza tym, wszystkich "zapewnien" nalezy domagac sie na pismie, w przypadku niezgodnosci bedzie to podstawa reklamacji. Jesli touroperator miga sie od wystawienia pisma gwarancyjnego, oznacza, ze cos ma do ukrycia. W 2008 roku bylam z B.P. SKARPA w Czarnogorze w Rafailovici, bylo sporo niedociagnieć [na Slowacji zepsul sie autokar, na kolejny czekalismy 8h, pilot dupa (przepraszam za okreslenie, ale inaczej nie da sie go nazwac), rezydentka bezpłciowa (Agatka, pozdrawiam!), jedzenie kiepskie na obiadokolacje], ale za cene 1000 zl nie oczekiwalam, ze 3 razy dziennie beda serwowac owoce morza z i dadza prywatnego bagazowego, ktory z usmiechem bedzie nosil moja torbe plazowa i wachlowal lisciem palmy, gdy zrobi sie za goraco! W innym B.P. taki wyjazd kosztował 2700 PLN, moze i standard byl wyzszy, ale nie jechalam z zamiarem spedzenia wakacji w pokoju! Roznice cenowa z przyjemnoscia wydalam na wycieczki fakultatywne, wieczorne imprezy i zabawe na miejscu. Zanim podpiszecie umowy, postawcie sobie pytanie co jest dla Was wazne, wtedy unikniecie niepotrzebnego stresu :). Wszystkim zycze podrozy bez konca i jak najmniej problemow:).   odpowiedz »

    • Takie zmiany  

      [2006-04-05 08:47 213.73.209.*]

      hoteli zdarzaja sie na calym swiecie. Polscy turysci musza sie oswoic z ta rzeczywistosci i nie mysliec, ze to tylko oni sa tak zle traktowani.
      Im wiecj bedziecie podrozowac tym bardziej stanie sie dla was oczywiste, ze takie sytuacje moga sie zdarzyc.
      Polskim turystom zdaje sie zdawac ;), ze sa pepkiem swiata, i ze jezeli zaplacil 3 pensje to juz koniec swiata. ten sam hotel dla turystow z zachodunkisztuje 1/3 czesc miesiecznego zarobku, stac go na czestrze wyjazdy i wie, ze cos takiego moze sie przytrafic. A jezeli otrzyma w zamian hotel o tym samym standarcie to nie ma powodu do awantur.
      Widze to rowniez, u niektorych pasazerow lini lotniczych. Ci ktorzy malo lataja najwiecej krzycza. Turysto, patrz z kimjedziesz to napewno, ale zachowuj sie z dystansem. Na calym swiecie popelniane sa bledy.   odpowiedz »

    • Zdecydowanie NIE polecam poznańskiego biura podróży OSKAR 

      [2007-10-23 19:54 83.7.232.*]

      nie polecam tego biura podróży ponieważ pracują tam ludzie nie kompetentni, którzy wprowadzają klientów w błąd. Po czym uważają, iż nic strasznego się nie stało.... to znaczy - po informowano nas, że w pokoju (Hiszpania, Lloret de mar) znajduje sie aneks kuchenny z lodówką jednakże w trakcie załatwiania ostatnich formalności wycofano się z tego zdania mówiąc, że nie ma tych rzeczy na wyposażeniu pokoi i jedynie co biuro proponuje to zabrać przenośną lodówkę.
      To nie koniec. Najbardziej szokujący w tej historii jest fakt, iż podano nam w umowie jako godzinę wyjazdu 14.30 gdzie rzeczywistą wyjazd miał się odbyć o 4.30 !!!!!! o 4.30 (czyli 10 godzin wcześniej) zadzwoniła do nas pilotka, że może jeszcze poczekać na nas 15 min i muszą już jechać !!!!!! w 15 min musiałyśmy sie spakować na 2 tygodnie i zawiadomić 3 osobę która była 1.5godziny za Krakowem!!!!!!
      nigdy nie przeżyłam takich nerwów i stresów. Szczerze jeżeli macie wybór nie decydujcie się na wyjazd z poznańskim biurem OSKAR !!!   odpowiedz »

      • Zdecydowanie NIE polecam poznańskiego biura podróży OSKAR 

        [2008-07-04 10:43 217.96.119.*]

        Biuro utworzone chyba wyłącznie dla szybkiego zysku z przypadkowych klientów krórzy po powrocie do kraju rozjadą sie do swoich domów i juz się więcej nie zobaczą. Dałem sie namówić na Chorwacje ( MAKARSKA) .. z trzygwiazdkowego hotelu za który doplacilem bo mial byc podwyzszony standart dostalem kwatere w trakcie budowy !!!! ... moze nawet nie powinienem narzekać bo inni BEZ DOPLATY nie mieli podłóg tylko beton na posadzce :) !!!!!!!
        Opiekun wycieczki zajebisty :))) w ostani dzien wyjazdu kazal sie zabrac o 8 rano zeby autokarem wyjechac o 15 po poludniu... na pytanie " a gdzie sie mozna odswiezyć przed wyjazdem ?" odp - " w morzu " .... dodam ze morze zwykle bywa słone ....
        jeszcze jedna uwaga - terminy wycieczek sie zazębiały - gdy nas juz nie bylo w kwaterach wrzucono następnych polaków - inaczej mówiąc pokoje były OPŁACONE PODWÓJNIE !!!
        ....nigdy więcej!!!! powinien za to wziąć sie prokurator... ale kogo to obchodzi w tym kraju   odpowiedz »

        • Zdecydowanie NIE polecam poznańskiego biura podróży OSKAR 

          [2008-08-06 23:31 78.88.77.*]

          KOMEDIA!!! Inaczej nie da się tego nazwać! NIE POLECAM!!! BYłAM Z NIMI W CHORWACJI W MAKARSKIEJ Kilka Argumentów:

          1) Zapłaciłam za pokoj z łazienką w pokoju a po przyjeździe okazuje się, że dostałam z łazienką w holu, na dodatek i tu UWAGA! Przez pierwszy dzień musiałam ją odstąpić wyjeżdżającym, bo to co w ulotce napisali "zapewniamy państwu po opuszczeniu "apartamentów łazienkę do dyspozycji" to właśnie jakaś osoba i tu na przykąld ja musiałam ją odstąpić tym wyjeżdżającym z poprzedniego turnusu! Kiedy chcieliśmy wyjaśnić sytuację rezydentka odpowiedziała "ja nie wiem, proszę przyjść później..." BEZ KOMENTARZA!

          2) Rezydenci w ogole na wszystko mowia "nie wiem" ja w ogole podejrzewam ze te laski nie wiedzą w ogole gdzie sa i co one tam maja robic, ogolnie chodza jak bledne owce i walą ściemę że coś robią!
          A "pan michał" to już w ogole komedia roku na pytanie "czy pan jest tu szefem"..... "eee...no to.... różnie" !!!??? To są w ogóle tacy ludzie w ciemie bici, że aż ciężko to opisać!!!!

          3) Dobre jest też to "nasze biuro jest uczciwe" ponoć mieliśmy zostać LEGALNIE zameldowani na czas pobytu i wymeldowani....no a oczywiście nie byliśmy! Ale pani pilot to w ogole nie przeszkadzało aby zebrać od nas po 10euro klimatycznego. Pytam ZA CO?????????????

          4) no i na koniec wykwaterowanie, niby na początku ok bo wykwaterowanie o 9:00 a wyjazd o 19:00 no 10godzin szwendania sie jak bezdomny po mieście ale ok bylo w umowie wiec ok, ale co sie okazuje? Zamiast wyjazd o 19:00 był o 3:00 w NOCY! I gdzie wszyscy spali? Na ulicy!!!

          5) No i jeszcze jedno "apartamenty blisko morza w WILLOWEJ dzielnicy..." ulica Splitska jest tuż przy wjeździe do Makarskiej, i stąd wszędzie jest daleko!!!! To są przedmieścia Makarskiej!

          No ale jak się ktoś jednak zdecyduje na to biuro to życzę dużo szczęścia!!! Przyda się!!!   odpowiedz »

    •  

      [2009-12-08 14:37 93.105.128.*]

      Wiadomosc dla wszystkich!Uwazajcie na lotnisku w Hurghadzie przy odprawie.Tam pracuja sami zlodzieje.UkraDLI MI APARAT podczas odprawy.Smieszne to jest i zenujace.Jak moze cos zginac podczas odprawy.I te ich glupkowate usmiechy ze to nie oni niby.Nie no pewnie aparat wyparowal sam.Zenada.Zlodzieje.mam nadzieje ze po tym tekscie bedziecie uwazali.W kazdym razie szkoda mi tylko zdjec z wycieczki.A Aparatem niech sie udlawia.Zal poprostu.Jednym slowem zlodzieje zwykle zlodzieje tam pracuja.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję