TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Turystyka krajowa

Kampania "nie jedźcie nad morze!"

Data wysłania: 2004-07-05 12:51 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W ostatnim czasie mówi się coraz głośniej o kampanii przeciwko polskiej turystyce nadmorskiej. Kilka dni temu pojawiła się plotka w niektórych mediach elektronicznych o tym, że w regionie słupskim pojawiła się epidemia świnki. Mimo, że informacja ta została niemal natychmiast zdementowana przez Sanepid, nie odbiło się to bez echa na turystyce w tym regionie. Głównie dlatego, że została ona podana zaraz na początku sezonu, kiedy można jeszcze było odwołać rezerwację.

W Warszawie natomiast pojawiły się billboardy z treścią "Nie jedźcie nad morze". Po usłyszeniu o nich nadmorscy hotelarze zwrócili się do właściciela powierzchni reklamowych w Warszawie chcąc się dowiedzieć kto jest ich autorem. Nie uzyskali jednak żadnych informacji na ten temat, oprócz tej, że jest to reklama rozwijająca się. Wiadomość o tej nieuczciwej konkurencji dotarła także do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zainteresowani podejrzewają, że są to działania biur turystycznych oferujących wyjazdy zagraniczne.

Podejrzenia o działania przeciwko nadmorskiej turystyce padły także na autorów prognoz pogody. Władze nadmorskich miast i wsi twierdzą, że specjalnie podawana jest niekorzystna prognoza pogody nad morzem, aby zniechęcić turystów do przyjazdu.

    • Przecież od razu widać... 

      [2004-07-05 12:51 999.999.999.*]

      ... że to reklama Heyah - czcionka i kolorystyka ta sama co u Heyah. No i Heyah specjalizuje się w tzw "reklamach rozwijających się".

      Dodatkowo np. na Ślasku spotykamy billboardy z hasłami "nie jedźcie w góry" oraz "nie jedźcie na mazury" :)

      I jakoś nie słychać żeby billboardy na Śląsku zniechęcały turystów na Mazury lub w góry...   odpowiedz »

      • Pracownik Biura Podróży 

        [2004-07-06 15:21 999.999.999.*]

        Zgadzam się ze Zwiedzającym. Mam tylko jedną uwagę: otóż i w Warszawie są bilboardy z napisem "nie jedźcie na Mazury" oraz "nie zawierajcie nowych znajomości", a na trasie na Gdańsk jest reklama "nie jedźcie w góry". Tak więc nie tylko wybrzeże jest "atakowane"... Na pewno nie ze strony biur podróży...   odpowiedz »

    • Brak dobrej promocji regionów 

      [2004-07-06 12:16 999.999.999.*]

      jest przyczyną a nie jakieś bilbordy na których wyraźnie napisano biało na czarnym "negatyw" :)   odpowiedz »

    • pogoda nad morzem 

      [2004-07-06 17:47 999.999.999.*]

      mieszkam nad morzem i mogę zapewnic ze epidemii to w okolicy Trójmiasta napewno nie ma. A co do pogody to jest prawda jest okropna codziennie pada i temperatura tego sezonu nie była jeszcze wyższa niż 20stopni!!!!!!!! (Przeważnie jest ok 16)
      Także dlaczego Ci od pogody mieliby kłamać że jest cudownie nad polskim morzem?   odpowiedz »

      • pogoda nad morzem 

        [2007-07-13 21:43 83.24.128.*]

        witam was nad morzem byłam tylko jeden dzień pogoda od 1-12 lipca była fatalna było to miasteczko sztutowo koło krynicy morskiej a morze byłoa tak zimne że nie dało sie wykapć   odpowiedz »

    • Co sie dzieje z naszą promocją???? 

      [2009-08-01 23:06 83.8.15.*]

      Czy u nas nie ma specjalistów od promocji? Dlaczego np w Irlandii w której nawet w teoretycznie najpiekniejsze lato pogoda "pod psem" sezon trwa do końca sierpnia i przyjeżdzają całe autokary turystów tylko po to by na jakimś "zadupiu" zobaczyć jeden duży kamień na którym siedział np znany aktor amerykański....Ehhh koń by się uśmiał. Pewnie nie mamy w Polsce fascynatów kamieni hihihih   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję