TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Inne związane z branżą

Zakopane dołączyło do akcji za pół ceny!

Data wysłania: 2011-09-22 12:41 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Zakopiańscy przedsiębiorcy wspólnie z władzami miasta postanowili zorganizować własną edycję popularnej akcji "za pół ceny". Promocyjny weekend to 15-16 października 2011 roku i odbędzie się pod hasłem "Spotkajmy się w Zakopanem - weekend za pół ceny!".

Choć w ostatnim czasie zakopiańska turystyka nie mogła narzekać na brak klientów, to górale już przygotowują się do mniej urodzajnego sezonu jakim jest jesień. Akcja ma być również próbą przełamania pojawiającego się stereotypu o drogim Zakopanem i "góralach, którzy wszystko przeliczają na dutki".

Władze Zakopanego chcą zachęcić do udziały w akcji wszystkich przedstawicieli branży turystycznej, właścicieli pensjonatów, hoteli, kwater prywatnych, restauratorów, właścicieli kawiarni, ale także firmy przewozowe, instytucje kultury m.in. galerie, muzea i kina.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odwiedzić stronę internetową www.zakopane.eu, następnie kliknąć w banner akcji (po prawej u góry), zapoznać się z regulaminem i zasadami zgłoszenia obiektu. Koniecznie trzeba dodać zdjęcia, wyróżniające naszą ofertę. Wypełnione oświadczenie, będące załącznikiem do regulaminu, po wydrukowaniu i podpisaniu należy dostarczyć na Dziennik Podawczy Urzędu Miasta lub przesłać jego skan na e-mail: spotkajmysie@zakopane.eu. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 września.

Do tej pory do akcji włączyły się m.in. cukiernia Samanta, grupa TRIP, Hotel Mercure, Tatrzańska Izba Gospodarcza, Hotel Tatra Chalet, Grand Hotel Nosalowy Dwór i Polskie Tatry. W ramach popularyzacji wydarzenia odbędzie się ogólnopolska kampania promocyjna, pojawią się m.in. spoty reklamowe w Radiu ZET.

Jednak promocję "za pół ceny" ostatnio stosuje tyle miast, iż można sądzić, że ona się przejadła. Jej główny cel - przyciągnięcie nowych turystów nie jest już takie pewny. Paradoksalnie, akurat w przypadku Zakopanego może się ona sprawdzić, gdyż część osób rezygnuje z wyjazdów do stolicy Tatr z powodu cen. Także wymiar wizerunkowy może być przydatny pod warunkiem, iż do akcji włączy się dużo firm (także z Krupówek) i przyjezdni nie będą mieli wrażenia, że muszą szukać igły w stogu siana. Stereotypy drożyzny są bardzo szkodliwe dla destynacji - a o górach i morzu to już od dawna krążą dowcipy takie jak np. "ceny w górach są wysokie, a nad morzem słone".

    • Zakopane za pół ceny 

      [2011-09-22 12:41 80.52.226.*]

      Jak za drogo w górach i nad morzem - zapraszamy na Mazury!!!!   odpowiedz »

    • Zakopane za pół ceny 

      [2011-09-23 10:12 46.170.84.*]

      Bardzo dobry pomysł! Szczególnie podoba mi się to, że Zakopane dziękuje za udany sezon turystom, którzy odwiedzili je latem. Fajne, przyjadadę całą rodzinką :-)

      Emilka, Radom.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję