TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Kłopoty z Ecco Holiday

Data wysłania: 2005-09-08 12:17 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
6 września Ecco Holiday wypowiedziało w trybie natychmiastowym umowę licencyjną biura Hexa w Krakowie przy ul. Zwierzynieckciej 15, prowadzonego przez Agnieszkę Kumik.
Poniżej publikujemy oświadczenie właścicielki, w związku z zaistniałą sytuacją.
Za treść niniejszego oświadczenia i fakty w nim zawarte odpowiada p. Agnieszka Kumik.

"W poniedziałek przyszedł mail, że zostaje ze mną rozwiązana umowa w trybie natychmiastowym w związku z dalszym, uporczywym i rażącym naruszaniem zasad współpracy oraz płatności. [..]

Informuję Państwa, że Biuro Licencyjne Hexa-Ecco Holiday nie posiada i nie posiadało żadnych zaległości finansowych wobec Ecco Holiday, a zerwanie umowy uważam za bezprawną rozgrywkę personalną. Dlatego będziemy dochodzili swoich praw na drodze sądowej jeśli Ecco zlekceważy naszą propozycje polubownego zakończenia współpracy.

[..]Zapłaciłam za umowę licencyjną 35 000zł + vat, co daje jedną z najwyższych stawek w Polsce. Od początku nasza współpraca nie układała się pomyślnie, podobnie jak innym licencjom. Ecco reprezentuje wobec licencjobiorców politykę w stylu białoruskim czyli jak się nie podoba to spadać. [..] Koszmarny bałagan w księgowości Ecco, wieczne upominanie się o niedopłaty, które po kolejnym przeliczeniu z naszej strony okazywały się nadpłatami.[..] Zamiast motywować do sprzedaży cały czas wiszą nad nami sankcje, Ecco blokuje dostęp do systemu, a jak się obrazi, nie umieszcza w reklamie. No i oczywiście o niczym nie informuje. Jak się samemu zauważy, że coś nie działam to trzeba dochodzić dlaczego. [..]
Sprawa która doprowadziła mnie do szału to sytuacja kiedy klienci zarezerwowali Portugalię za ponad 8000 w czwartek a wylot był w sobotę. Ja złożyłam polecenie przelewu w piątek a pani z płatności powiedziała że nie będzie czekać na potwierdzenie bo idzie do domu. potwierdzenie przesłałam do Ecco po 17 zaraz jak zeszło z banku, natomiast klienci w międzyczasie otrzymali telefon, że nie lecą bo ja jestem nieuczciwa i nie zapłaciłam. Jakiekolwiek rozgrywki byłyby między nami to taka sytuacja nie ma prawa oprzeć się o klienta!!!

W styczniu Ecco zaproponowało nam sprzedaż oferty mega. Oferta ta miała być najniższa cenowo i miała nam od niej nie przysługiwać prowizja!!! Ecco zaproponowało, że możemy sobie pobrać opłatę ale nie może się ona znaleźć na voucherach. Ja się na taką opcję nie zgodziłam bo niby dlaczego klient ma płacić więcej niż widnieje na dokumencie. Po wielu wojnach, nie tylko moich pozwolono nam zamieszczać opłatę na voucherach, natomiast takich zasad sprzedaży nasze umowy licencyjne nie zawierały.

Aneks pojawił się w kwietniu i ja się na niego nie zgodziłam. Bo do oferty mega można było dokupić standard hotelu wyżywienie i robiła się z tego rezerwacja na 6000 a my zamiast 660 zł, mieliśmy zarobić 100 zł opłaty rezerwacyjnej. Mój aneks został odrzucony. Nie było nawet żadnej woli negocjacji. [..]

W piątek w Jabłonnej odbędzie się konferencja Ecco na której planowaliśmy poruszyć trudności we współpracy. Zadzwoniłam do Prezesa po mailu z centrali i Pan Prezes w wielkim zdenerwowaniu powiedział, ze ma mnie dość, że nie chce mnie więcej widzieć itp.[..]

W rozmowie z moim wspólnikiem już tego argumentu nie użył, powiedział zaś, że kredytowałam klientów. Kredytowanie polegało na tym, że klient który wykupił u mnie 16
rezerwacji z Ecco miał termin dopłaty w piątek a przebywał zagranicą więc poprosiłam o przesuniecie terminu do środy. W prawie cywilnym brak odpowiedzi negatywnej na maila jest rozumiane jako akceptacja. Więc jeśli Ecco się nie zgadzało to mogło to anulować. Teraz są zarzucane zaległości finansowe, pewnie z tego tytułu, że ofertę mega rozliczyłam po normalnej prowizji a Ecco twierdzi że mi się nic za nie należy. [..]

Umowa zerwana została z dniem wczorajszym. Otrzymałam zakaz wstępu na konferencję, mogę się ewentualnie pojawić na audiencji po. No i chyba sprawa skończy się w sądzie bo to, że prezes mnie nie lubi, to się nie musi ze mną na kawę umawiać, a nie zrywać umowę. Ja zaproponowałam rozwiązanie umowy w trybie normalnym, ale nie - moim odczuciu zostałam potraktowana jak oszustka finansowa i dręczycielka (chyba) Ecco Holiday :) "


Ecco Holiday przynajmniej na razie odmówiło komentarza. Być może pojawi się on w terminie późniejszym.

    • [usunięto] 

      [2005-09-08 12:17 999.999.999.*]

      [wypowiedź została usunięta]   odpowiedz »

      • ecco 

        [2005-09-08 15:55 999.999.999.*]

        Prosze zgłosić się do sądu. Zgodnie z prawem Ecco miało obowiązek Pania zabrać.   odpowiedz »

        • a.kurnik 

          [2005-09-09 16:36 999.999.999.*]

          gdzie ????Osle jeden???????????   odpowiedz »

          • ostatnie tchnienia ecco holiday 

            [2005-09-14 20:50 999.999.999.*]

            Witam, mialam watpliwą przyjemnosc byc kierownikiem licencjowanego biura ecco holiday, potwierdzam wszystko to co opisuje Pani Kurnik, ciagle mielismy problemy z platnosciami bo balagan maja ogromny i czasem po 4 razy dziennie musialam faxowac potwierdzenie przelewu bo ciagle im gdzies minelo, pomocy ze strony tzw help desku nie mozna uzyskac, oferta mija sie z prawda co daje niezadowolonych klientow...dlugo by sie rozpiswac, mysle ze poczekamy do listopada, kiedy do ecco zaczna splywac faktury od kontrahentow..ciekawe jak szybko oglosi upadlosc........i jeszcze jedno, my rowniez mielismy pozwolenie na sprzedaz innych touroperatorow, w tym triady, na marginesie to oba biura są siebie warte, nie szanuja kliena i poprostu sa nieuczciwe...   odpowiedz »

            • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

              [2005-12-12 16:12 999.999.999.*]

              prowadzę biuro od14 lat jako touroperator i jako agent.Z nimi mam podpisaną zwyczajną umowę agencyjną Od roku nie sprzedaję Ich ofert.Powód-totalny bałagan w dokumentacji, niekompetencja i nieodp[owiedzialność pracowników.Wyobrażcie sobie taka sytuację /z Ecco jest to możliwe/,klienci na lotnisku dzwonią że nie wpuszczaja ich do samolotu z powodu braku wpłaty. Dzwonią z tel. komórkowego do mnie, ja wykonuję tel do Ecco, podaję dzień i godz. wysłania potwierdzenia przelewu. Przepraszają , że potwierdzenie się zawieruszyło. Klienci zostają wpuszczeni na pokład.Nie sprzedaję ich orety, ponieważ boję się takich "zawieruszeń" i wielu innych nieodpowiedzialności.   odpowiedz »

              • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

                [2007-12-20 17:45 195.205.186.*]

                witam. moja przygoda z ecco holiday była niezwykle krótka ale jakże emocjonująca! a wyglądała następująco. usiadłem wraz z kochaną żoną przed ekranem komputera w poszukiwaniu wymażonych wakacji. mamy miesiąc grudzień, a więc do planowanego wypoczynku pozostało ponad 9 miesięcy. odnaleźliśmy atrakcyjną dla nas ofertę zarówno pod względem cenowym jak i lokalizacyjnym (majorka). skontaktowaliśmy się telefonicznie z przedstawicielstwem biura i potwierdziliśmy chęć udziału w organizowanej imprezie. umówiliśmy się na osobiste podpisanie dokumentów u przedstawiciela. kiedy przybyliśmy na miejsce miła pani wręczyła nam kilka arkuszy papieru i oznajmiła że ona nie wie jakie są szczegóły imprezy ale wie że trzeba podpisać na każdej ze stron. przedstawiona nam umowa niczym nie różniła się od umów w innych biurach. już byliśmy skłonni ją podpisać kiedy zdecydowaliśmy się na poszerzenie oferty o ubezpieczenie od rezygnacji. z uwagi na dosyć odległy termin. po konsultacji telefonicznej pani oznajmiła że na razie podpiszemy w takiej formie a jutro skontaktuje się z nami osoba która przygotowywała tą ofertę. tak istotnie było. przysłano nam nowe dokumenty mailem, lecz kwota końcowa była dziwnie wysoka nawet po uwzględnieniu dodatkowego ubezpieczenia. w czasie rozmowy tel. pani stwierdziła że oferta z dnia wczorajszego jest nieaktualna bo nie dostała potwierdzenie z punktu w który podpisywaliśmy umowę, a dzisiaj jest o 400zł droższa bo jest duże zainteresowanie tego typu wyjazdem. o czym przygotowując nową umowę jakoś zapomniała nas poinformować. nadmieniam że w ofercir internetowej promocja first minut trfa do końca grudnia. liczyła chyba na to że nie zweryfikuje nowych umów i nie stwierdzę róznicy. na koniec stwierdziła że ona wszystko rozumie ale nic nie może poradzić bo cena dziś jest właśnie taka. jak widać czuwała nad nami opatrzność bo dopiero po tej przygodzie poczytaliśmy opinię o tym organizatorze. boję się myśleć co mogłoby się jeszcze zmienieć przez te 9 miesięcy skoro w ciągu kilku godzin cena wzrosła o 400 zł. być może zamiat na majorkę poleciał bym na kamczatkę!!!!! aż dziw że tego typu usługodawca funkcjonuje aż tak długo na rynku usług turystycznych. niezadowoleni ale szczęśliwi że nie dali się nabić w butelkę. paweł i ada   odpowiedz »

                • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

                  [2008-01-15 23:45 83.17.159.*]

                  ja właśnie spędziłam ostatnie wczasy na majorce z ecco holiday i wszystko było super! nie mam na co narzekać, no... może poza pogodą, która była dość zmienna.   odpowiedz »

                  • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

                    [2008-01-16 00:52 81.190.89.*]

                    Ostatnie wczasy? Ostatnie, bo co? bo umierasz? Piszesz: spędziłam ostatnie wczasy z ecco i było super! Jeśli super z ecco, to nie wiem czemu ostatnie i jedyna myśl, która przychodzi mi do głowy to grób.   odpowiedz »

                    • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

                      [2008-04-07 13:27 83.24.249.*]

                      twoje wypowiedzi i odpowiedzi to jedno wielkie chamstwo!!!!!   odpowiedz »

                      • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

                        [2012-01-26 10:00 83.3.164.*]

                        krążą plotki wśród biur podróży, że znowu ecco ma poważne problemy...   odpowiedz »

                        • ostatnie tchnienie Ecco Holiday 

                          [2013-01-11 16:55 77.115.218.*]

                          na obecna chwile nie maja juz biur licencyjnych   odpowiedz »

            • ostatnie tchnienia ecco holiday 

              [2008-03-08 11:01 212.76.37.*]

              Ostatnie hymmmm. A moze poprostu pracownica cudownego biura tak pisze zeby renoma firmy nie upadla nizej niz jest. A tak na marginesie to z Urzedu nie mogliby zrobic w nim kontroli.   odpowiedz »

    • Cała prawda o Ecco Holiday 

      [2005-09-08 12:23 999.999.999.*]

      Nic dodać nic ująć, taka właśnie jest prawda o traktowaniu agentów i licencjobiorców przez Jaśnie Wielmożny Zarząd Ecco Holiday z Ropą na czele. Zero zaufania do licencjobiorców... a szkoda. Uważam, iż kiedyś się to obróci przeciwko nim!   odpowiedz »

    • mieszanie klientow w rozliczenia miedzy agentem to typowe zagrane Ecco holiday  

      [2005-09-08 13:02 999.999.999.*]

      normalne , tez to mialem fatalna firma   odpowiedz »

    • Dlaczego nie sprzedajemy Ecco??? 

      [2005-09-08 13:06 999.999.999.*]

      Wlasnei dlatego. Zastanawiam sie, ile jeszce takich przypadkow potrzeba, zebysmy my-Agenci-porzucili sprzedaz Ecco? U nas bylo tak, ze co klient, to problem. niekompetentny PERSONEL (inaczej tych panienek sie nie da nazwac), zero obslugi tylko "odwalanie" roboty. Wspolczuje im, bo ja naprawde kocham swoja prace, a oni jak widze robia to tylko dlatego, bo musza...   odpowiedz »

      • ma Pani/Pan racje  

        [2005-09-08 23:28 999.999.999.*]

        tak , zgadzam sie , co klient to problem dziwię sie ze w ogole jeszcze ktos z nimi podrozuje ....bo u mnie w biurze jak klienci slyszeli o tym ze to oferta ecco holiday to zaraz dziekowali ....oczywiscie juz ich nie sprzedaje dawno -umowe mam tylko kontrolnie, pozdr maciej z poznania   odpowiedz »

    • wizjoner i strateg ze nie ma co  

      [2005-09-08 13:11 999.999.999.*]

      HAHAHA OT I CAŁY PAN DOKTOR ROPA - mysli ze dla niego agencje mogą pracowac za 5 % - kupa smiechu   odpowiedz »

      • to on ma doktora z czego ? 

        [2005-09-08 23:29 999.999.999.*]

        hehe   odpowiedz »

    • Kłopoty z Ecco 

      [2005-09-08 13:12 999.999.999.*]

      Wydaje mi się że Ecco Holiday jest mało rzetelnym biurem. Ja jestem ich agentem od 2 lat i co roku jest z nimi jakieś zatarcie. W zeszłym roku mieliśmy klienta którzy wykupili sam przelot z Tunezji do Polski i byłoby wszystko ok gdyby nie fakt że zmieniła się godzina wylotu i Ecco nie poinformowało o tym ani nas jako biuro ani klienta który miał lecieć tym rejsem. Po całej interwencji oni nawet nie chcieli rozmawiać na temet nie poinformowania o zmianie godziny wylotu a na pytanie o zwrocie kosztów za bilet (bo wina ewidenta jest Ecco) odpowiedzieli że się nie należy bo klient się nie stawił. Na pytanie jak miał to zrobić skoro nie poinformowali o zmianie godziny nie podejmowali dalszej dyskusji i odkładali słuchawkę. Robią sobie żarty i z klientów i z agentów. Ktoś powienien się za nich wziąść!   odpowiedz »

      • Odp 

        [2005-09-08 13:18 999.999.999.*]

        Jak to kto, my, agenci!!! Przestanmy sprzedawać ich ofertę, może ich to czegoś nauczy! Może nastawienie zmieni, współpracę?   odpowiedz »

      • Odp 

        [2005-09-08 13:18 999.999.999.*]

        Jak to kto, my, agenci!!! Przestanmy sprzedawać ich ofertę, może ich to czegoś nauczy! Może nastawienie zmieni, współpracę?   odpowiedz »

      • Odp 

        [2005-09-08 13:18 999.999.999.*]

        Jak to kto, my, agenci!!! Przestanmy sprzedawać ich ofertę, może ich to czegoś nauczy! Może nastawienie zmieni, współpracę?   odpowiedz »

      • ecco 

        [2005-09-10 12:37 999.999.999.*]

        Ecco nie jest doskonałe - to fakt - ale to agent powinien potwierdzić czy nic sie nie zmieniło w godzinach lotu i ewentualnie informować o tym klienta. My współpracujemy m.in. z biurem Atur i tam jest ot jasno napisane - agent ma obowiązek na 48 godz. przed wylotem potwierdzić godziny.
        A dodatkowo jeżeli klient wykupuje sam przelot charterem, to też musi wziąć odpowiedzialnośc na swoje barki - powinien skontaktować się z rezydentem Ecco i potwierdzić godz. lotu. Oczywiście kontakt do rezydenta powinien wziąć z biura w którym wykupił wycieczkę. ale jak biuro nie jest kompetentne, to klient nie leci.....   odpowiedz »

      • dziwne opinie i nie zgodne  

        [2005-09-13 22:18 999.999.999.*]

        owszem zmieniła się godzina przelotu , ale otrzymaliśmy informację i wszystko jest w porządku ile jadu macie w sobie mi się bardzo dobrze z nimi współpracuje,wpłacam im kasę na czas i nie ma problemu, pozdrawiam sympatyczny zespół Ecco   odpowiedz »

    • taaaaak 

      [2005-09-08 13:14 999.999.999.*]

      kiedy sie od nich odwrócą agenci i licencjobiorcy to zostaną z "reką w nocniku".Tak trzymac Panie Ropa!!!   odpowiedz »

      • tylko w jedności siła 

        [2005-09-08 13:34 999.999.999.*]

        wszyscy agenci Ecco powinni postanowić, że nie będą sprzedawali oferty np przez 2 tygodniwe. Jak Ecco nie wysle samoplotu to na kolanach przyjda i wówczas można z nimi ustalić nowe zasady współpracy agencyjnej jak również wysokość prowizji. Dosycwykorzystywania pozycji monopolistycznej przez Ecco. Po takiej akcji przestaną w taki sposób podchodzić do agentów z ktorych faktycznie żyja.
        Marcin   odpowiedz »

        • Monopolistycznej??? Nie rozśmieszaj mnie tym stwierdzeniem. 

          [2005-09-08 13:40 999.999.999.*]

          A co to innych biur nie ma w Polsce? O jakim tu monopolu mowa?
          Źle traktują - nie sprzedawajmy, co za problem. Nie oferujmy Ecco, zawsze można sprzedać Triadę, Itakę, czy inne biura, z którymi takich numerów nie ma. Nie ma, bo u nich agent i licencja to podstawa! Jak ktoś tego nie rozumie to już jego sprawa, życie go nauczy. Po co się martwić. Olewać. O!   odpowiedz »

          • chodzi o to żeby to Ecco zrozumiało ! 

            [2005-09-08 13:48 999.999.999.*]

            naturalnie , że można wybrać innego operatora. Dlaczego jeszcze tak sie nie stało tylko narzekamy i nic w tej materi nie robimy. Nie tylko Ecco tak traktuje agentów są inni. Chodzi generalnie o to, zeby umowy miały charakter parnerski, żeby gra była fair !
            Nikt do niczego nie zmusza - tak może powiedzieć operator i agent - jest wolny rynek, ale nie o to chodzi , żeby zapomnieć o pewnych zasadach, które nie tylko w biznesie ale w życiu każdego z nas powinny obowiązywać.
            Szanujmy się nqawzajem !   odpowiedz »

            • Zgadzam się, szacunek powinien być. 

              [2005-09-08 14:04 999.999.999.*]

              Ale jak czytam te wypowiedzi, to odnoszę wrażenie, że szacunek jest, ale jednostronny. Agentom i licencjom nie wolno jak widać nic, wciska się nowe aneksy do podpisywania. Mnie się wydawało, że jak ktoś wpłacił opłatę licencyjną 35.000 zł + VAT i podpisał umowę to chciałby, żeby się takiego partnera szanowało i przynajmniej nie zmieniało warunków umowy na jego niekorzyść. Ale widzę, że się myliłam.
              Czy są tu jacyś licencjobiorcy? Może niech oni się wypowiedzą, czy normą w stosunku do nich są takie właśnie zachowania, jak przytoczonej tutaj Pani z Krakowa.   odpowiedz »

              • strach 

                [2005-09-08 14:23 999.999.999.*]

                licencjobiorcy boja sie wypowiadac bi im zamkna system albo pomina w reklamie hahahaha   odpowiedz »

                • no i co? 

                  [2006-03-06 17:40 83.6.242.*]

                  ale niby po co Wam system EH albo miejsce w reklamie, skoro nie chcecie sprzedawać Ecco? Że co? psioczyć na nich jest komu i ciągnąć korzyści z bycia w ogłoszeniu, ale mieć w tyłku touroperatora? i dziwicie sie dlaczego jesteście przez niego tak traktowani?   odpowiedz »

              • licencje 

                [2005-09-08 14:25 999.999.999.*]

                tajemnicą poliszynela jest ze odkąd odszedł z ECCO mr.Broechner to z z licencji rezygnują najlepsze biura.Cos w tym jest jak widac   odpowiedz »

                • dziwie sie ze ktos wplaca tyle kasy za licencje takiej firmy  

                  [2005-09-08 23:34 999.999.999.*]

                  tylko tyle-chyba jacys spadochroniarze z innyhc branz   odpowiedz »

                  • chyba gościu mało jesteś zorientowany co do 

                    [2005-09-13 22:21 999.999.999.*]

                    opłat łaskawców innych touroperatorów poczytaj sobie ,nauczysz się czytać szukać i policzać te dobrodziejstwa, do przodu   odpowiedz »

        • BZDURY 

          [2005-09-09 20:26 999.999.999.*]

          Ja uwierzyłam w to że Ecco we wrześniu zbankrutuje i bałam sie sprzedawać ich oferty a firma istnieje i z tego co widać ma sie dobrze żałuje ze posłuchałam plotki   odpowiedz »

    • Bo kiedy władanie EH objął "doktorek" to firma zmieniła się całkowicie. 

      [2005-09-08 13:24 999.999.999.*]

      To, że jaja sobie robią z klientów to oczywisty fakt.
      Jako agent mamy sporo reklamacji. Od kiedy Ropa jest prezesem, żadna z reklamacji nie została uznana, żadna, nawet taka, gdzie racja klienta była oczywista.
      OLEWAJĄ KLIENTÓW, LICENCOBIORCÓW (TO WIEM DOSKONALE), A TAKŻE AGENTÓW. Kto za to odpowiada? Prezes oczywiście.
      Natworzone jest 100 działów ale i tak o wszystkim decyduje jedna osoba!!! Chore!   odpowiedz »

      • Skoro tak Ci źle to dlaczego nadal z nimi współpracujesz? 

        [2005-09-08 23:04 999.999.999.*]

        Ile było tych reklamacji? Skąd wiesz, że żadnej nie uznali?   odpowiedz »

        • ff 

          [2005-09-09 16:30 999.999.999.*]

          ja tam niewiem jak jest naprawdę , ale popieram wypowiedz jak ci zle to po co dalej..???? a jezeli macie z tego przysłowiowy chleb to nie gryz ręki ktora Ci go podaje   odpowiedz »

        • ff 

          [2005-09-09 16:30 999.999.999.*]

          ja tam niewiem jak jest naprawdę , ale popieram wypowiedz jak ci zle to po co dalej..???? a jezeli macie z tego przysłowiowy chleb to nie gryz ręki ktora Ci go podaje   odpowiedz »

        • ff 

          [2005-09-09 16:30 999.999.999.*]

          ja tam niewiem jak jest naprawdę , ale popieram wypowiedz jak ci zle to po co dalej..???? a jezeli macie z tego przysłowiowy chleb to nie gryz ręki ktora Ci go podaje   odpowiedz »

      • Ecco 

        [2005-09-09 22:59 999.999.999.*]

        My też jesteśmy agentem między innymi ecco holiday, ale od stycznia 2005 staramy się w ogóle nie sprzedawać tych imprez, (mieliśmy 3 w krótkim czasie reklamacje i postanowiliśmy tego nie sprzedawać)
        Rzeczywiście Ecco zmieniło się zupełnie w tym roku! Jest wielu innych ciekawych touroperatorów, nie ma co ryzykować swojego dobrego imienia sprzedając imprezy ecco   odpowiedz »

        • Skąd Państwo wiecie,  

          [2005-09-10 09:41 999.999.999.*]

          że Ecco się zmieniło, skoro nie sprzedajecie ich ofert?

          666   odpowiedz »

          • ecco 

            [2005-09-10 10:19 999.999.999.*]

            No właśnie dlatego, że sprzedaliśmy na początku roku kilka imprez i mieliśmy 3 pod rząd reklamacje. Moim zdaniem uzasadione. Ecco nie uznało tych reklamacji. Teraz sprzedajemy te imprezy tylko, jeśli klient się uprze, że chce jechać z ecco   odpowiedz »

            • !!! 

              [2005-09-29 15:45 999.999.999.*]

              I my robimy identycznie. Jeszcze prosimy klienta o oświadczenie, że nie będzie miał do nas jako do agenta pretensji za ewentualne ( czytaj: pewne ) komplikacje   odpowiedz »

      • Reklamacje uznaja jak im się podoba - w tej samej sprawie wydają dwie decyzje... 

        [2005-12-07 18:11 999.999.999.*]

        Reklamacje uznaja jak im się podoba - w tej samej sprawie wydają dwie decyzje... Co zaskakujące - ZUPEŁNIE SPRZECZNE! Brawo, tylko tak dalej... Na pięć zgłoszonych reklamacji w sprawie tej samej imprezy ludzie dostali dwie zupełnie rózne odpowiedzi: w dwóch serdecznie przepraszają i obiecują wyjaśnić sprawę, a pozostałych karmią bajeczką w stylu, że Ecco jest święte i skoro biedny turysto raczyłeś wykupić u nich imprezę a teraz czujesz się oszukany z uwagi na potraktowanie jak bydło - sam jesteś sobie winien... rzeczywiście winien, bo kto przy zdrowych zmysłach kupuje wycieczki w Ecco?   odpowiedz »

    • Najciężej nam się z nimi współpracuje ze wszystkich firm, które sprzedajemy. 

      [2005-09-08 13:34 999.999.999.*]

      Ciągłe zmiany w wylotach, błędy w ogłoszeniach, awantury z klientami, nadroższe opłaty lotniskowe, wariackie terminy płatności - zastraszają anulacjami, "powiadamianiem klientów o zaistniałej sytuacji", wyrzucaniem ich z hoteli, brak możliwości przetrzymania rezerwacji przez noc. Nie ma takiego drugiego biura w Polsce.
      Przyjemność współpracy gwarantuje: Open, Exim, Itaka, Neckermann, a z nimi, ehh, szkoda gadać, szkoda sprzedawać, bo człowiek się tylko nadenerwuje!   odpowiedz »

      • ecco 

        [2005-09-08 13:52 999.999.999.*]

        nie jestem ani biurem ani agentem nie mam licencji ale czegoś nie rozumię
        na siłę sprzedają czy pod przymusem .Jeżeli współpraca się nie układa to się kończy taką współpracę,chyba że są jakieś sankcje np.z tyt licencji,ale jest coś chorego w tym wszystkim   odpowiedz »

        • licencja 

          [2005-09-08 14:17 999.999.999.*]

          licencja polega na tym, ze powinnismy być traktowani w sposób priorytetowy i miec wynagrodzenie na preferencyjnych stawkach-tak mówi umowa. Jeżeli się kupuje licencje i wyrabia marke ecco na lokalnym rynku - bo to nie centrala, tylko sprzedawcy- budują wizerunek firmy, to licencjodawca nie powinien działac na szkodę firmy. Jasne można nie sprzedawać i rozwiązać umowę w trybie normalnym a nie zrywać bo coś sie komuś nie podoba. Tą licencję się kupuje a nie dostaje w prezencie
          Agnieszka Kumik   odpowiedz »

        • dziecinne podejście do sprawy .... Przecież to jasne,że  

          [2005-09-09 16:05 999.999.999.*]

          każdemu agentowi zależy na jak największym wyborze oferty, którą może zaprezentować klientowi. Ponadto jeśli wykupisz licencje np. na rok to już ciągniesz, bo ... już zapłaciłeś ..
          a nieuczciwy tour operator to wykorzystuje ..   odpowiedz »

    • ecco holiday 

      [2005-09-08 14:13 999.999.999.*]

      Współpracuję z wieloma biurami podróży jako agent. Jakoś oferta Ecco nigdy mi nie przypadła do gustu. Nie sprzedaję jej po prostu, pomimo, iż niektórzy na siłę sprzedają ze względu na taniość. Należy poszperać i zawsze coś równie atrakcyjnego, czy taniego się znajdzie u innych organizatorów, bez niepotrzebnych nerwów. Nie sprzedawajcie, to nie będziecie narzekać. Jest to wolny rynek, każdy wybiera sobie touroperatora.   odpowiedz »

      • Święta racja! 

        [2005-09-08 14:16 999.999.999.*]

        Chamstwo trzeba tępić... ;)   odpowiedz »

        • Cooltura się odezwała..... 

          [2005-09-08 23:06 999.999.999.*]

          .   odpowiedz »

          • obrońca chamstwa 

            [2005-09-11 10:24 999.999.999.*]

            obrońca chamstwa trzeba cię wytępić   odpowiedz »

      • ecco holiday 

        [2007-02-22 17:40 83.14.93.*]

        Zgadzam się z wieloma zarzutami postawionymi wobec Ecco , ale w jaki sposób znalazła Pani w słowniku j.polskiego wyraz "taniość"/nawiązując do neologizmu "zajętość" wyświetlającym się w aparatach tel.sony ericsson/
        .Taki sposób przekazywania informacji w języku ojczystym również jest chyba jakimś uchybieniem językowym?
        Pozdrawiam   odpowiedz »

    • CZY CZYTA NAS PANI AGNIESZKA KUMIK? 

      [2005-09-08 14:14 999.999.999.*]

      Jeśli tak, to chciałabym spytać, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam.
      Rozwiązano z Panią umowę tylko dlatego, że chciała Pani dotrzymać warunków prowizyjnych z podpisanej umowy za którą zapłaciła pani 35 tys zł + vat? Jeśli tak, to doprawdy ręce opadają i nie wiem co na to inni, którzy również taką umowę podpisali i opłacili.
      Przecież to doskonały sposób na zebranie wielokrotności tej kwoty.
      Zaproponować licencjom prowizję 20 % przy podpisaniu umowy, odebraniu wspomnianej kwoty, a następnie wystosowanie aneksu w którym prowizję obniża się do 100 zł za wycieczkę. Jak się komuś nie podoba, to rozwiązujemy umowe a pieniążki papa. :-)
      Luuuuuudzie, licencjobiorcy, czemu nie grzmicie???!!!!. Przecież to jest jakiś numer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak doprawdy się nie postępuje!!!!!!!!   odpowiedz »

      • a.kumik 

        [2005-09-08 14:25 999.999.999.*]

        Tak czytam. Podstawowy zarzucony mi powód wypowiedzenia umowy to rażące naruszenie zasad współpracy i płatości. Współpracy owszem - bo walczyłam o swoje pieniadze i nie zgodziłam się na sprzedaż od której nie przysługiwała mi prowizja. Walczyłam równiez z aroganckim traktowaniem. Moje zaległości finansowe to to że ofertę bezprowizyjna rozliczyłam normalnie bo na wolontariat w turystyce się nie umawiałam. A naruszenie terminów płatności to przypadek jaki przytoczyłam w wypowiedzi. Może jest termin do dziś i koniec. Ale ja przed centralą reprezntowałam klienta, często stałego klienta, który po zapłaceniu zaliczki np. zapominał o dopłacie i po naszym przypomnieniu pojawiał się np. 2 dni później. Dlatego prosiłam o przesuniecie terminu, bo mnie było szkoda stracić klienta, Ecco widocznie nie
        ak   odpowiedz »

        • ??? 

          [2005-09-08 14:36 999.999.999.*]

          Naruszenie terminów płatności? Przecież to nie Pani ten termina naruszyła tylko klient. Widzi Pani, zawsze jakiś powód by usunąć człowieka siejącego zamęt jest.
          Pozdrawiam i życzę Pani wygranej w sądzie, bo do niego tylko ta sprawa się nadaje. Acha, proszę nie zapomnieć zarządać oddania tych pieniążków.
          Beata - agent Lublin   odpowiedz »

        • bezstronny 

          [2005-09-09 12:22 999.999.999.*]

          czytam to wszystko i jedno mi przychodzi do głowy, po co sie pani w tą umowę pakowała, trzeba było być normalnym agentem, i sprzedawać inne oferty też, a może pani sprzedawała pod szyldem ecco innych touroperatorów??? a tak chyba nie można (dostałem od firmy heksa mail z ofertą triady) czy tak ma wyglądac współpraca na licencji, z tego co wiem to wyłączność.
          terminy płatości? a może na dwa dni przed upływem któraś z pani pracownic, wykonałaby telefon do klienta aby mu przypomnieć - skoro tak o niego dbacie - to chyba w waszym interesie jest aby dopłacił drugą rate. nie wiem jak jest na licencji ale powinni wam wypłacac prowizje dopiero po drugiej racie!!!
          mam jeszcze tysiące uwag do pani Kumik i chetnie je tu zamieszcze jezeli ktoś chce sie dowiedzieć czegoś wiecej, a jest czego - nie jest ona świeta i niech nie szleje bo w sądzie to nie ma szans. a to wiem bo jestem prawnikiem który korzystał z usług biura pani Kumik   odpowiedz »

          • BŁAŻEJ 

            [2005-09-09 15:16 999.999.999.*]

            "również miałem okazje korzystać z uslug Pani Kumik i ma Pan racje mi też zaproponowano triade A kobieta zero klasy bardzo nieprzyjemna a tak nie powinno być przy obsłudze klienta ja chętnie posłucham o Pani Kumik może Pan napisze jeszcze coś ciekawego   odpowiedz »

            • A.Kumik 

              [2005-09-09 15:55 999.999.999.*]

              Szanowni państwo. Po pierwsze licencja ma prawo sprzedawać inne oferty i wraz z licencją otrzymałam umowy z innymi touroperatorami za pośrednictwem ecco.
              Po drugie pragnę państwa poinformować, że nie jestem sprzedawcą w tym biurze, mam od tego dwie kompetentne osoby, więc trudno mieć ze mną do czynienia, no chyba, że ktoś wejdzie na zaplecze biura
              Pozdrawiam
              agnieszka kumik   odpowiedz »

              • a.Kurnik 

                [2005-09-09 16:34 999.999.999.*]

                dziewczyno szczere wspołczucia   odpowiedz »

                • może kórnik przez "ó' hihihih 

                  [2005-09-09 18:31 999.999.999.*]

                  Dokładnie ta Pani robi sobie z formum kórnik i gdacze jak kura   odpowiedz »

              • ak 

                [2005-09-10 14:33 999.999.999.*]

                chciałam Państwu przypomnieć że tematem tego forum nie jest "kto lubi bądź nie lubi agnieszki k." tylko to, że zawierając umowę partnerską a taką właśnie jest franchising, powinno się traktować drugą stronę jak partnera a nie jak śmiecia, który można sobie wyrzucić kiedy się chce. To już nie ta epoka w naszym kraju. Pozdrawiam   odpowiedz »

            • klient  

              [2005-09-09 17:16 999.999.999.*]

              miałem doczynienia z tym biurem, ot kilka moich przypadków
              1. obsługa tego biura jest żałosna, dzwoniłem na pytanie ile kosztuje pobyt dwójki dzieci w jakimś tam hotelu, pani odpowiedziała mi że nie wie, na moją prośbę aby sprawdziła padła odpowiedź że teraz nie ma czasu bo ma w biurze klientów i nie bedzie mi udzielać takich informacji... ale to chyba nie były jakieś tródne do sprawdzenia informacje
              2. bedąc już na miejscu w ścisku panującym w biurze, jedna pani obługiwała a dwie na zapleczu rozmawiały o jakiś kosmetyckach czy coś, wiem bo robiły to bardoz głośno. na moje pytanie czy może ktoś mi powiedzieć dlaczego nie ma dwóch osób do obsługi skoro biurko było wolne padła odpowiedź ża teraz ma przerwe, jak w poprzednim ustroju?!!!
              3. wpłacając zaliczke u pani K w biurze na oferte z ecco prosiłem aby dąła mi potwierdzenie że jest rezerwacja zrobiona, zapewnienia pani że wszystko jest ok i żebym sie nie martwił, jakoś mi nie wystarczały ale żonie mojej niestety tak(przyznaje mój błąd ze jej zaufąłem) i wyszliśmy z biura. pani miała nam to wysłac mailem bo drukarka sie zepsuła - co sie okazało chyba nie tylko drukarka była zepsuta ale coś wiecej. ponieważ maila nie było w poniedziałek jak przyszedłem do biura okazało sie ze rezerwacji nie ma, miejsc już też w tym hotelu i musieliśmy zrezygnować z wyjazdu na tenryfe. i usług tego biura. zaliczkę zwrócono mi ale dopiero po 4 dniach.
              dlacego kożystałem z tego biura bo znajomy polecił - po co go słuchałem nie wiem, natomiast wiem jedno
              NIE POLACAM NIKOMU TEGO BIURA
              FATALNA OBSŁUGA
              GBUROWACI PRACOWNICY
              NIEKOMPETENCJA

              nie dziwie sie ze ma pani teraz problemy   odpowiedz »

              • nie było takiej sytuacji 

                [2005-09-09 17:47 999.999.999.*]

                nie pobieramy zaliczek bez dokonania rezrewacji. nie mielismy nigdy przypadku zwrócenia zaliczki. w naszym biurze nie pracują 3 panie, tylko pani i pan. ja bardzo rzadko bywam, z racji innych obowiązków. nie mamy przerw w pracy biuro jest czynne od 10-19. jesli twierdzi Pan, że był naszym klientem to proszę podać nazwisko, i skoro znajomy polecił to chyba był zadowolony. ścisk owszem czasem jest a to akurat powód do zadowolenia. proszę nie wymyślac na siłe.
                ps. moje problemy nie wynikają z kontaktów z klientami tylko z innego powodu, pewnie Pan to zauważył na początku forum. ak   odpowiedz »

              • kto 

                [2005-09-09 18:55 999.999.999.*]

                zanim zaczniesz komentowac cokolwiek i podszywac sie pod klienta ( to jest typowo branzowy portal, a zatem obecnosc twoja na tym portalu wydaje mi sie mocno podejrzana ) to naucz sie pisac po polsku prostaku lub prostaczko.Zbyt grubymi nicmi szyjesz by nie odczytac w Tobie najemnika pana doktora. Kiedy płaci sie 42.000 pln (brutto)+ meble za 15.000 to ma sie prawo egzekwowac podstawowych praw wynikających z umowy.Proponuję zajrzec do słownika wyrazów obcych i przeczytać znaczenie słowa franchising.Równie podejrzany wydaje mi się fakt, iż wczoraj jakoś nie było reakcji negatywnych natomiast dziś odezwała się cała rzesza najemników R.Ra na tym portalu   odpowiedz »

                • Piotr 

                  [2005-09-09 19:26 999.999.999.*]

                  I tu się mylisz. Nie jest wielkim problemem znaleźć w sieci wasz portal.
                  Jestem klientem. Dlaczego tu jestem? aby wiedzieć, kogo unikać.
                  A najlepsze wiadomości w tej kwestii są na portalach branżowych.
                  Nie mam nic wspólnego z Ecco, ani z żadnym biurem czy agentem.
                  Jestem waszym klientem. Wyjeżdżam co roku za granicę. Jeździłem z różnymi, jak wy to nazywacie, operatorami. Raz było lepiej, raz gorzej. Ale zawsze była jedna zasada - sprzedawca zawsze przekoloryzowywał ofertę. Zrobicie wszystko, aby sprzedać, a poźniej niech się martwi organizator. Wiem co mówię, bo jeżdżę od 15 lat.
                  Więc jeśli są reklamacje ze względu na rozbieżności rzeczywistości od oferty, to raczej z waszej winy a raczej waszych pracowników.
                  Byłem z Ecco na wakacjach i nie mam większych zastrzeżeń, tak jak i moi znajomi. Ot, oferta jakich wiele. Ceny też średnie, nie nazwałbym tego zdzierstwem. Zdażało mi się płacić drożej.
                  A odnośnie konfliktu agentki z organizatorem:
                  To jest biznes. Gdyby biznes dobrze się rozwijał, to nie doszło by do rozwiązania umowy. Gdy nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze.
                  Nie podoba mi się sposób, w jaki agentka załatwia sprawę - jak dziecko - drzeć się jak najgłośniej to może inni ukamieniują wskazanego zanim ten się zdąży wytłumaczyć. Tak nie postępują dorośli, poważni ludzie, pani Agnieszko. Nie pierze się publicznie takich brudów.
                    odpowiedz »

                  • brawooooo 

                    [2005-09-09 19:38 999.999.999.*]

                    Bardzo dobrze Panie Piotrze Pani Agnieszka już nie odpowie bo poszła pracować hmmm maluje paznokcie???   odpowiedz »

                    • idioci zawsz wśród nas 

                      [2005-09-11 10:29 999.999.999.*]

                      znalazł się ten co najwięcej wie o pracy w biurze turystycznym   odpowiedz »

                  • Piotr 

                    [2008-01-16 00:39 81.190.89.*]

                    Panie Piotrze,
                    Z przykrością i pewnym ubolewaniem stwierdzam, że jednak jest Pan w błędzie. Nie mam nic wspólnego z biurem p.Agnieszki. Jestem właścicielem biura podróży w Gdyni, jednym z agentów Ecco. Dawno temu, kiedy Ecco było w "lepszych rękach" sprzedawaliśmy sporo wycieczek tego organizatora. Niestety, jak ktoś to już słusznie wcześniej w postach zauważył, po zmianie właścicieli wiele się w tej firmie zmieniło na gorsze, a przede wszystkim stosunek do reklamacji. My mamy umowę podpisaną, ale nie sprzedajemy ecco od 2 lat, z rzadka zdarza nam się podpisać umowę i tylko i wyłącznie wtedy, gdy klient się uprze!
                    Jest wielu dobrych organizatorów usług turystycznych na naszym rynku. Po co pchać się w złe interesy?! Natomiast współczuję pani Kumik. Ja jestem po prostu agentem, ale pewnie nieźle bym się wkurzyła, gdybym miała umowę licencyjną! A tak już zupełnie przy okazji i do klientów: też obsługujemy najpierw klientów w biurze, a dopiero potem i tylko gdy jest na to czas, klientów którzy dzwonią. Tak już jest i już! Jeśli klient się obraża to niech dzwoni na wakacje lub do innych wyspecjalizowanych biur w sprzedaży na telefon. Ja nie poproszę klienta w biurze, żeby teraz siedział cicho jak mysz pod miotłą, cierpliwie tracił czas, bo oto KTOŚ raczył wykonać telefon do biura   odpowiedz »

              • drogi klieńcie 

                [2005-09-11 10:27 999.999.999.*]

                taka jest kolej, pierw przyjmujemy klienta który sie pofatygował do biura a dopiero leniwców którzy sobie obdzwaniaja po wszystkich biurach i wysmradzają przez telefon   odpowiedz »

                • bardzo dobra opinia 

                  [2005-09-13 22:12 999.999.999.*]

                  klient dzwoni i chce wszystko uzyskać telefonicznie,nie wolno mu odpowiedzieć że inny klient siedzi przed obsługującym, bo się obrazi, a najlepsza jest konkurencja, jest czasami złośliwa do bólu znam takie panie nawiasem mówiąc sprzedające wcale nie kiepsko oferty aby zniszczyć konkurencję np.wpada taka pseudo właścicielka agencji chce kupić w ciągu 1 min. wczasy dla córki i głośno komentuje przy innych klientach w biurze że to bardzo marna oferta i nic nie mamy , tylko ta pani nie wie że niektórzy ją znają w biurze, pozdrawiam tą beznadziejną właścicielkę agencji, życzę jej dalszych sukcesów w sprzedaży, miła pani stare dobre przysłowie, kto pod kim dołki kopie sam wpada w nie, nie czerwieni się pani w tym momencie???   odpowiedz »

          • nie ma takiej możliwości 

            [2005-09-09 15:57 999.999.999.*]

            po pierwsze nie mógł Pan dostać oferty od firmy Hexa bo maile pochodziły od Ecco Holiday, po drugie proponując klientom rózne oferty nie przypisujemy im organizatora
            ak   odpowiedz »

            • bezstronny 

              [2005-09-09 16:58 999.999.999.*]

              aaaa!!! uderz w stuł a nożyce sie odezwą. czyli jednak coś w tym jest skoro pani sie tak tłumaczy:). nie wiem od kogo dostałem maila (imie i nazwisko) bo już w tej chwili nie pamietam, ale myśle ze mógłbym to odszukać. co do kompetencji tych pani pracownic - nawiasem mówiąc nie wiem czy to były one czy pani bo osobiście nie znam, to cóż różnie z tym bywa, delikatnie mówiąc. biuro a raczej agencja bo chyba takową pani posiada jest utozsamiana z włascicelem - generalnie tak bywa, a w pani przypadku na pewno, jak sie robi tyle ruchu wokół siebie. nawet bym tematu nie poruszył, bo wiem ze różnie bywa w biurach i jak jest ciężko i grunt pali sie pod nogami to sie człowiek łapie czego sie da, innych też. zdecydowałem sie napisać tylko z tego względu że ponoć dzieje sie pani wielka krzywda i że to wina tylko ecco. w to nie wierzę i nigdy nie uwierzę, nasz kraj jest tak poroniony że wystarczy na kogoś nakrzyczeć, podać do mediów informacje nie prawdziwe, oczernić itd a nic mu nie grozi patrz lepper, tvn program uwaga fakt i inne tego typu.
              widze ze pani K. też podąża tą chorą drogą oszczerst i pomówień nie dając wcześniej wytłumaczyć sie innym (tu akurat ecco) - ciekawy jestem bardzo jak wyglądałaby konfrontacja z pane prezesem ecco przy świadkach, czy dalej byłyby to te same oszczerstwa czy może już wtedy spuściłaby pani tonu. nie twierdze że ecco jest idealne, pewnie też mają wiele na sumieniu choć 2 razy byłęm z nimi na urlopie i jestem zadowolony - dostałem to za co zapłaciłem, cena = jakości nie mogłem oczekiwać czegoś innego za tyle il zapłaciłem, w przeciwieństwie do wielu polskich oszołomów-turystów.
              ale to co wyprawia pani K. na tym forum to jest już chamstwo!!!
              teraz tylko czekac aż to wszystko bedzie na tvn albo w jakiś gazetach.
              I wie pani komu zrobi krzyde, nie ecco bo oni sobie pradzą jeda nieudolna współpracownica nie spowoduje katastrofy.
              ucierpią na tym pani koledzy i koleżaniki z branży inni agenci, którzy nie mają lekko a to pani wystąpienie tylko przyspoży im problemów z klientami, bo jacy są wszyscy wiemy.
              tak że gratuluje działania i jak tak dale pójdzie w tej polsce to nie bedzie tu lekko.
              ciekaw jestem tylko co Pani K. bedzie teraz robić - bo ja bym na pewno u niej nie kupił już żadnej wycieczki.
                odpowiedz »

              • a.kumik 

                [2005-09-09 17:17 999.999.999.*]

                1. nie posiadam agencji, 2. nikogo nie straszę, 3. ecco wczoraj odmówilo komentarza 4. TROCHĘ PAN NIE JEST JEDNAK BEZSTRONNY ;) jak widać. 5.Proszę przeczytać tekst jeszcze raz i pewnie Pan zauważy, że chodzi o to, że jak ktoś decyduje się na wykupienie licencji to nie można jej zrywać ot tak, bo sie ktoś obraził. I oto w tym wszystkim chodzi   odpowiedz »

              • bezstronny 

                [2007-05-14 14:05 212.76.37.*]

                Prosze mi wytłumaczyć co jest stuł - coś od stuły?   odpowiedz »

            • triada 

              [2005-09-09 18:38 999.999.999.*]

              Z tego co widzielismy na stronie triady jest Pani ich agentem a tak nie powinno być z tego co wiem triada jest konkurencją dla Ecco nie wierze że dostała Pani zgodę na jej sprzedaż przy podpisaniu umowy ja jestem my takowej nie dostalismy agent   odpowiedz »

          • bezstronny 

            [2005-09-14 20:38 999.999.999.*]

            umowa licencyjna nie oznacza wylacznosci na sprzedaz oferty!!   odpowiedz »

      • CZY CZYTA NAS PANI AGNIESZKA KUMIK? 

        [2009-04-18 23:52 95.41.227.*]

        Pani Agnieszka kombinuje nie od dziś.
        "Czarna wdowa."   odpowiedz »

    • Ale szwindel! 

      [2005-09-08 14:23 999.999.999.*]

      Rozumiem, że teraz EccoHoliday zostanie bez biur licencyjnych? Hehe 100 zł za voucher, doprawdy pięknie :-)))))))))   odpowiedz »

    • No to teraz w Krakowie nikt nie kupi Ecco Holiday. 

      [2005-09-08 14:31 999.999.999.*]

      Skoro zamknęło się biuro znaczy, że cała sieć jest w słabej kondycji, ale o tym widzę w zarządzie tej wspaniałej firmy nikt nie pomyślał.
      Gratuluje, podkopujecie licencjobioców, zaniżacie im prowizje, albo rozwiązujecie umowy. Chciałbym spytać pana prezesa tej firmy, czy pomyślał o tym, że biuro aby funkcjonować musi mieć na to środki? Przecież taka jest charakterystyka naszego rynku, iż tylkokilka miesięcy jest dochodowych, reszta to czekanie na lepsze jutro.
      Niech padnie jeszcze kilka, czy wtedy pójdzie pan po rozum do głowy?
      Prowadzę biuro podróży od wielu lat, wiem na czym polega ten "biznes", zatrudniam wielu pracowników, dbam o nich, szanuję. Gdybym to ja zarządzał taką spółką, wiedziałbym kto na mnie pracuje. A Ecco przecież nie zbudowało się samo. To punkty licencyjne i agenci proszę pana pracują na waszą kondycję. Pytam się, kto obsadził na tak ważne stanowisko człowieka, który tego nie rozumie?   odpowiedz »

      • postac 

        [2005-09-08 14:38 999.999.999.*]

        postac to wyjatkowo arogancka,ot cała odpowiedz.   odpowiedz »

    • opłata lotniskowa 

      [2005-09-08 14:35 999.999.999.*]

      a czy ktoś z Państwa zauważył może jak wysokie opłaty lotniskowe nalicza ecco?!To jawne bezprawie a wszystko po to by płacić nizszą prowizję agentom bo jak wiadomo od opłat lotniskowych nie należy się prowizja.Dziwię się że jeszcze żaden klient nie sprawdził i nie wykrył bezpodstawności tak wysokich opłat lotniskowych w ECCO.To sie nadaje do prasy!!!   odpowiedz »

      • Opłaty 

        [2005-09-08 14:39 999.999.999.*]

        np. Neckermann 150 zł, Ecco 269, to samo ubezpieczenie - ukryty zarobek dla biura. Większe 2, 3 krotnie niż w innych biurach.
        Pomnóżcie drodzy Państwo 30 zł x np. 40.000 klientów - ładna kwota, nieprawdaż? Acha, do tego również kilkadziesiąt zł z opłaty lotniskowej.   odpowiedz »

        • Żal ściska, prawda? 

          [2005-09-08 22:54 999.999.999.*]

          Chciałoby się tyle zarabiać. W nocy pewno spać nie możesz z zazdrości...

          666   odpowiedz »

      • ecco holiday - oplaty lotniskowe 

        [2006-06-02 14:24 195.225.121.*]

        dla mnie jako dla klientki ecco holiday bylo to dziwne, ze mają oni o wiele wyższe oplaty lotniskowe, ale odebralam to jako ukrywanie poprostu prawdziwej ceny imprezy, czyli przenoszenie częsci kosztow wycieczki w oplate lotniskową. Tak na marginesie kiedy jako klientce udalo mi się dodzwonic do siedziby Ecco pani, po drugiej stronie sluchawki nie umiala mi odpowiedziec na pytanie dlaczego wycieczka za ktorą zaplacilam podobno bardzo dobra cene (jako ich staly klient w grudniu w ofercie przedpremierowej) okazala się jeszcze tansza na miesiąc przed wylotem. Teraz juz wiem ze nigdy więcej nie zamroze pieniedzy na prawie pół roku jezeli i tak pozniej będę mogla znalezc jeszcze lepsza ofertę. Jako ciekawostkę napiszę jeszcze, że ecco zmienilo mi przewoznika przed wylotem do czego mialo prawo, na tomiast zaszokowala mnie wypowiedz tej samej pani kiedy na moją opinie o modelu samolotu ktorym mialam leciec powiedziala mi, ze jest on przestarzaly. angel   odpowiedz »

      • opłata lotniskowa 

        [2006-08-01 13:51 80.55.178.*]

        ECCO HOLIDAY JEST OK!
        Mają konkurencyjne ceny i pakiety rodzinne za w miarę przystępne pieniądze, byłem z nimi w Portugalii - jestem zadowolony.
        A opłaty lotniskowe w każdym biurze są inne i to powinno moim zdaniem zostać uregulowane do jednakowych stawek.
        Najbardziej denerwują mnie opinie tzw. umolnych i upierdliwych klientów , a to samolot nie pasuje , a to hotel, plaża , majtki między nogami- szok , teraz jest bardzo wielka możliwość sprawdzenia dokładnie wszystkiego przed wyjazdem:katalogi , internet,opinie ludzi na forum dyskusyjnym gdzie można dowiedzieć się dosłownie detali!!!
        Ludzie przestańcie zrzędzić!
        POZDRAWIAM!!!
        Leszek   odpowiedz »

        • opłata lotniskowa 

          [2007-04-26 23:20 83.8.233.*]

          Witam,mam zamiar wykupić pobyt w Tunezji poprzez Ecco Holiday.Czy rzeczywiście to biuro jest tak fatalne,czy klienci tak zdegustowani?Proszę o odpowiedź.Grażyna.   odpowiedz »

          • Tak, jest fatalne.. 

            [2007-04-27 07:46 89.79.131.*]

            Niestety, jest ono fatalne. Wybierz innego touroperatora..   odpowiedz »

    • Zero nie Prezes !!! 

      [2005-09-08 22:47 999.999.999.*]

      Co tu dużo mówić... Ja Ecco nie sprzedaje po tym jak na prezentacji oferty letniej w Krakowie "szanowny" pan Ropa pokazał swoją klasę. Zamiast zachęcić agentów do sprzedaży swojej oferty prezesunio starał się nas poniżyć. Cóż to za metody?! Mnie nikt do Ecco nie przekona. Po doliczeniu wszystkich chorych opłat, cena wychodzi taka sama jak w innych.. ale cywilizowanych biurach. Dlaczego więc mam sprzedać Ecco skoro za sprzedaż otrzymam od nich o jakieś 5-9% mniej niż od innego touroperatora? Na dodatek istnieje duże prawdopodobieństwo, że przy współpracy napotkam na brak kompetencji osób tam pracujących, bądź na arogancję samego prezesa???!!! Pracuję w branży turystycznej od wielu lat i nigdy nie spotkałam się z taka postawą jaką prezentuje pan Ropa. Osoba piastująca stanowisko prezesa musi budzić zaufanie, a w wypadku Ecco NIE JEST TO MOŻLIWE!!! Uważam, że biuro to powinno przestac istnieć. Moją opinię podzielają byli klienci Ecco, którzy spędzając swój urlop wielokrotnie spotkali się z arogancją z ich strony. Nie ma według mnie drugiego biura na rynku które byłoby tak źle odbierane. Co więc przemawia za Ecco? Niezadowoleni klienci? Niska prowizja? Niekompetencja pracowników? Czy może chamstwo prezesa??? Ludzie po cholere Wy ich jeszcze sprzedajecie?!   odpowiedz »

      • Można zapytać, w jaki sposób Cię poniżono... 

        [2005-09-08 23:20 999.999.999.*]

        .?   odpowiedz »

    • Ta, jasne. 

      [2005-09-08 22:48 999.999.999.*]

      Pani jest święta a Ecco jest bee.
      Skoro tak źle się pani z nimi współpracowało, to dlaczego sama pani wcześniej nie rowiązała umowy?
      Nie wierzę, że problemy we współpracy występowały tylko ze strony Biura.
      Odnosi się pani tylko do płatności, a o co chodziło z "dalszym, uporczywym i rażącym naruszaniem zasad współpracy"?
      Skoro napisali dalszym i uporczywym, to temat chyba nie wziął się z sufitu, prawda?
      Ze znajomością k.c. też zdaje się u pani nie najlepiej...


      666   odpowiedz »

      • debilko kodeks cywilny nie ma tu znaczenia  

        [2005-09-08 23:40 999.999.999.*]

        jaki kodeks cywilny co to za pierdola sie odezwala   odpowiedz »

        • Przeczytaj bardzo uważnie wypowiedź A Kumik  

          [2005-09-08 23:48 999.999.999.*]

          zanim kogoś obrazisz.
          A. kumik napisała: "W prawie cywilnym brak odpowiedzi negatywnej na maila jest rozumiane jako akceptacja."
          O to zdaje się chodziło.
          i kto tu jest debilem?   odpowiedz »

          • odp 

            [2005-09-09 16:44 999.999.999.*]

            jezeli nawet ktos zle zrozumial to tylko debil go nazwie debilem   odpowiedz »

      • rozwiązanie 

        [2005-09-09 16:04 999.999.999.*]

        wystąpiłam z propozycją polubownego rozwiązania umowy już dwukrotnie. Ostatni raz w lipcu
        agnieszka kumik   odpowiedz »

    • Korzyść 

      [2005-09-09 11:56 999.999.999.*]

      My od dawna mamy pewną korzyść z Ecco H. Informujemy na wstępie Klientów, że nie sprzedajemy ofert tego biura (często o nim nie słyszeli).Odczuwamy wzrost prestiżu.   odpowiedz »

      • ecco holiday 

        [2006-03-31 18:43 83.11.26.*]

        brawo popieram my też sprzedawalismy Ecco ale do czasu szybko poznaliśmt się na tym Ropie to najwiekszy palant jakiego znam faktycznie ma Pan rację nie należy sprzedawac tego typu ofert my też informujemy klientów że u nas nie ma dostepnych ofert Ecco Holiday ,Triady czy Pesu   odpowiedz »

    • SAM SIE CHŁOP WYKOŃCZY 

      [2005-09-09 13:07 999.999.999.*]

      DAJCIE SPOKÓJ NA TEMAT TAKIEGO BIURA JAK EH NIE MA CO DEWAGOWAC - PODPISAŁ ROPA FAN   odpowiedz »

      • SAM SIE CHŁOP WYKOŃCZY 

        [2006-11-11 22:54 83.14.122.*]

        wykończył sie już ten chłop niech zagra w gothica to sie dokonczy   odpowiedz »

    • Kłopoty z Ecco Holiday 

      [2005-09-09 14:21 999.999.999.*]

      Brawo Panie Prezesie !!! Teraz widać kto ma klase ! Ludzie obudźcie sie P.Kumik jak widać sama jest slaba i szuka poparcia w innych ludziach a wy dajecie się wciągac w jej brudy .Mowicie o tym ze chamstwo trzeba tepic ze musi byc szacunek miedzy ludzmi a wyzywacie sie od Debili to ma być klasa agentów rozumiem :-) Panie prezesie tylko współczuc takich współpracowników Lepiej sprzedawajcie te swoje wycieczki a nie obrażajcie ludzi Klase ma ten kto w takich sytuacjach milczy:-) bo jak widać nie ma co sie ścierać bo Polacy tacy są podkręcaja sie nawzajem a i tak nic z tego nie wynika hihihih Pani kumik Pani rozum zjadła myśląc ze ludzie przestaną sprzedawac wycieczki Ecco ???bo wypowie sie na takim forum 30 osób przecież biur podróży w polsce jest około 20-30 tyś my tez korzystamy z usług biura podrózy Ecco i moim zdaniem jest w porzadku .Myślę że Panu "Doktorowi" Rafałowi Ropie tylko pozazdrościć pokarzcie mi kto w wieku 30-paru lat doszedł do czegoś bez kretactw a Pan Doktor widac ma glowe na karku postawil na nogi firme LEGALNIE i czegos dokonał a wy siedzicie na tylkach i zamiast pracowac bierzecie udział w głupich rozgrywkach obudzcie sie !   odpowiedz »

      • AK 

        [2005-09-10 15:03 999.999.999.*]

        Agnieszka nie szuka poparcia bo je ma u agentow i licencjobiorcow.Wspolpraca z EH uklada sie kiepsko.Niestety nikt nie chce zauwazyc problemu albo udaje,ze jest dobrze.A.K.walczyla o swoje to zerwali umowe-Super dialog w handlu.Ktos porownal A.K. do Lepera,ale to nie Ona powiedziala "nie podoba sie to wynocha".Pan Prezes nie zauwaza bledow Swoich pracownikow a szkoda,dobrych menagerow powino to cechowac.   odpowiedz »

      • Ecco zamaskowało problem 

        [2005-09-11 19:48 999.999.999.*]

        ... Agę wyrzucili bo podskakuje a trzeba siedziec cicho, reszcie rozbojników dali nagrody i po problemie. a ludzi dalej będą mieć w dupie. potem zrobią konkurs dla agentów: zaproponuj ecco to dostaniesz 50 zł. farsa!!!!   odpowiedz »

        • Możesz opisać kwestie nagród? 

          [2005-09-11 23:38 999.999.999.*]

          Kto i za co dostał?   odpowiedz »

    • hmmm 

      [2005-09-09 14:56 999.999.999.*]

      bez komentarza   odpowiedz »

    • Wyjaśnienie 

      [2005-09-09 17:28 999.999.999.*]

      zawsze znajdzie się ktoś za i przeciw i dwustronność komentarzy mnie nie dziwi. Sympatia sympatią proszę Państwa a prawo to prawo. Proszę się nie martwic o moją kondycję, bo mam klientów którzy do mnie wracają i to jest dla mnie najcenniejsze. Natomiast powiedziałam NIE działaniom bezprawnym. Jeśli macie Państwo dostęp do dzisiejszego krakowskiego wydania Dzień Dobry, to moje biuro jest tam wyróżnione przez Ecco na czerwono - ramach zadość uczynienia za to, że mnie w reklamach nie było. Wiec skoro tak rażąco naruszałam zasady wspólpracy to po co to wyróznienie??
      Przepraszam Państwa ale muszę zająć się pracą a nie forum. Życzę Wam, aby bylo w branży jak najmniej sytuacji tego typu.
      Przykro mi, że osoby wypowiadające się negatywnie pozostają anonimowe. Pozdrawiam
      AK   odpowiedz »

      • Napisz do Kasi polecam ... 

        [2005-09-09 20:23 999.999.999.*]

        czego Pani oczekuje występując na forum???opowiadając wszystkim o swoich problemach jedna strona w bravo jest poświecona problemom Prosze napisać do kasi ona Pani pomoże my tu chcemy czytać o innych problemach o problemach związanych z turystyką czyli hotelach,liniach lotniczych a nie o Pani problemach zwiazanych z umową licencyjną!!!   odpowiedz »

        • ~ gal anonim 

          [2005-09-09 21:42 999.999.999.*]

          jak nie chcesz tego czytać to nie czytaj kretynie nikt Ci nie każe!!!



            odpowiedz »

          • gll anonim 

            [2006-02-18 07:35 83.9.250.*]

            dużo sie z tego tekstu powyzej dowiedziałam
              odpowiedz »

    • a ja co innego w nawiązaniu do tematu 

      [2005-09-10 11:59 999.999.999.*]

      a co szanowne środowisko turystyczne na taki problem, że o podpisaniu umowy agencyjnej z dużym operatorem decydują głównie znajomości z osobą odpowiedzialną za podpisywanie umów, często sprowdza się to do odmowy w ostatnim etapie podpisania umowy na sprzedaż ofert, tłumaczenie jest np.takie bo będziecie Państwo konkurencją dla x Pani/Pana, ludzie takiego ciemnogrodu to tylko polacy się dopuszczają, w czasie wolnej konkurencji , zapraszam Panów Prezesów do zapoznania się z problemem i zainteresowaniem takimi sygnałami, dla mnie to jest nienormalne pozdrawiam" menago"   odpowiedz »

    • agent 

      [2005-09-10 12:35 999.999.999.*]

      a ja współpracuję z ecco i nie miałem żadnych problemów, bo sprzedaję klientom tą ofertę która jest dobra a nie wciskam kitu , tylko informuję uczciwie, z płatnościami też nie mam kłopotów zawsze dochodzą , fakt jest faktem że duży wpływ na wszelkie współprace mają czasami rozgrywki personalne   odpowiedz »

    • idiotyzm Ecco. polska biurokracja 

      [2005-09-11 10:22 999.999.999.*]

      co za idioci pracują w tym ecco oczywiście chodzi mi o centrale, bo problem w tym że wszystkie problemy zawsze sie biorą z tamtąd. Prawdę mówiąc to wszystkie neckermanny tui które mają polskie centrale tam są największe burdele, tam sie dzieje , a może za małe miała Pani obroty , zamało sprzedaży. wszędzie w centralach jest tak samo, a kto tych nierobów właściwie utrzymuje, my właśnie my bo my mamy bezpośredni kontakt z klientem   odpowiedz »

    • Ropa kontra Kurnik 

      [2005-09-13 16:11 999.999.999.*]

      i bardzo dobrze jednym i drugim. Jestem właścicielem biura turystycznego i jak ognia unikam sprzedaży agencyjnej cudzych ofert. Miałam skargi na innego cudzka turystycznego czyli BT Axet z Krakowa, które do dzisiejszego dnia nie zwróciło pieniędzy moim klientom za odwołaną (przez Axet) imprezę do Włoch. To i tak małe piwo w porównaniu z tym co się dziej. Wszyscy chcą zarobić, a klient wychodzi na głupka czyli wyrolowanego prostaka co chciał świat zwiedzać.
      Ecco przestanie istnieć jak Państwo Szanowni Agenci przestaniecie sprzedawać oferty takich cwaniaków jak ROPA.(fu... co za nazwisko paskudne). A skoro liczycie na zarobek ?????? to i ponoście wszelkie konsekwencje. Pa.   odpowiedz »

      • KUMIK nie Kurnik!! 

        [2005-09-13 17:33 999.999.999.*]

        czytajcie dokładnie   odpowiedz »

      • widać twój poziom chyba nie obrazisz się jak 

        [2005-09-13 22:25 999.999.999.*]

        nie znając cię nazwę tak samo chyba cwa......   odpowiedz »

        • WSTYD MI ZA WAS 

          [2005-09-14 12:16 999.999.999.*]

          Czytając wypowiedzi szanownych kolegów z branży, zastanawiam się czy przypadkiem nie pomyliłam strony internetowej - dyskusja tu wygląda mniej więcej tak jak po sklepem monopolowym - debilu, idiotko, głąbie, kretynie. BRAWO!!! Oto jaki poziom reprezentują przedstawiciele przedsiębiorstw turystycznych w Polsce. WSTYD!!!!Buractwo, brak wychowania, nieumiejętność wypowiedzenia ani jednego składnego zdania, ludzie błagam zmieńcie zawód.
            odpowiedz »

          • Brawo!!! 

            [2005-09-14 18:47 999.999.999.*]

            Oto najtrafnieszy post na tym forum.
            Nic dodać nic ująć. Reszta jest milczeniem, tak więc zamknijmy już tę dyskusję, która znacznie odbiegła tematem i poziomem od swego źródła.

            666   odpowiedz »

    • Ecco Holiday najgorsza współpraca  

      [2005-09-14 21:45 999.999.999.*]

      Bardzo żle tratuje klientów, dopiero wróciłam z wycieczki nie tej którą zazerwowałam 3 miesiące temu a o tym że na nią nie lecę dowiedziałam się 4 dni przed wylotem. Napewno tak się nie skończy.D.W.   odpowiedz »

      • dyskusja jest zacięta 

        [2005-09-15 13:26 999.999.999.*]

        Dyskusja jest zacięta, ale konstruktywna. Prawda jak zawsze leży po środku. Dobrze, że powstało takie forum dyskusyjne. Można się naprawdę dużo dowiedzieć i nauczyć (zwłaszcza na cudzych błedach). Oczywiście zgadzam się z którymś z poprzedników, że wulgaryzmy można by sobie darować, no, ale cóż, taka już nasza kultura. Emocje, jakie tu powstały świadczą tylko o tym, że relacje pomiędzy Touroperatorami a Agentami nie są najlepsze i pewnie można by nad nimi popracować. Jednakże jedna myśl nasuwa mi się nieodparcie. Firmy działają coraz bardziej agresywnie, pogwałcając ogólno przyjęte ludzkie normy i zasady. I to widać, coraz wyraźniej. Nie tędy droga, oj nie tędy.   odpowiedz »

      • Aga 

        [2005-09-15 15:58 999.999.999.*]

        jestem właścicielką biura agencyjnego. Posiadam w swojej ofercie Ecco. Do dnia dzisiejszego nie zauwazułam problemów.   odpowiedz »

        • Aga 

          [2005-09-15 16:00 999.999.999.*]

          wróciłam dopiero co z imprezy organizowanej z Ecco - było super. Dlatego nic złego nie moge powiedziec na Ecco   odpowiedz »

          • Aga 

            [2005-09-15 16:01 999.999.999.*]

            a co do prowizji - porównując Logos Tour to jest wysoka .... Pozdrawiam   odpowiedz »

      • Peter 

        [2005-09-15 17:21 999.999.999.*]

        A ne masz przypadkiem w umowie klauzuli, że impreza może zostać odwołana jeśli będzie za mało chętnych?
        Przeczytaj wszystko dokładnie zanim pójdziesz na wojnę bo się tylko wygłupisz...
          odpowiedz »

    • hehe skąd ja to znam Rafał Ropa , dawny RITZ COLLECTION wid 

      [2005-12-10 12:33 999.999.999.*]

      Rafał Ropa był dawniej 2002-2003 prezesem RITZ COLLECTION - wciskali licencje po 50000zł zapewniali kosmiczne obroty , opowiadali jak ich sklepy swietnie funkcjonują ( jak się okazało byłyy to kłamstwa) problemy były takie jak czytam teraz na forum , nie ma się czemu dziwić , bo zmieniły się nazwy i branża , ludzie w biurach pozostali ci sami. Hehehe ja naszczęście piekło związane z współpracą z Rafałem Ropą mam już za sobą , co prawda niezle mnie wydoili z kasy ale ciesze się ze juz nie mam nic wspolnego z tymi ludzmi. Przestrzegam wszystkch ktorym Ropa zamydli oczy swoimi "menadzerskimi" kłamstwami. Po wspołpracy z Ropą odniosłem wrażenie ze jest to złodziejska działalność prowadzona w oparciu o litere prawa , trzeba eliminować takich ludzi z biznesu. Pozdrowienia z Warszawy dla ekipy ECCO HOLIDAY , czy tez dawnego RITZZ COLLECTION hehe bo to te same darmozjady.   odpowiedz »

    • Potwierdzam 

      [2006-02-20 15:16 83.22.23.*]

      Potwierdzam, że Ecco Holiday zmienia ( 3 dni przed imprezą) miasto wylotu a nawet daty wylotu. Klient jest pod ścianą,(myślę, że to jest przemyślane i wyrachowane działanie Ecco) a agent tłumaczy się nie za swoje winy. Tak jak niektórzy z tego forum, ostrzegam swoich klientów, że takie sytuacje mogą mieć miejsce i raczej nie proponuję imprez tego organizatora.   odpowiedz »

      • z kim i dokąd 

        [2006-03-24 16:59 83.20.0.*]

        Boże, to z kim jechać na wakacje.Odkładam wszystkie oszczędności i tak będę musiała się pewnie trochę zadłużyć. Chcę jechać na przełomie pażdziernika i listopada za max 1.800zł na os. Dokąd i z kim, aby mieć cudowne wspomnienia z pierwszych w życiu ciepłych wakacji?   odpowiedz »

    • My sprzedajemy Ecco Holiday 

      [2006-05-14 15:04 83.24.0.*]

      ale tylko i wyłącznie klientom, którzy jadą w parach. Któegoś dnia przyszła do mnie Pani, która chciała wykupić wycieczkę dla 1 osoby. Jak się dowidziała, że w Ecco ma wykupić opcję "podróżujący samotnie", co onacza, że zostanie jej ktoś dokwaterowany, a owa opcja to po prostu jakiś haracz albo kara za to, że jedzie się samemu, to kobietę aż zatkało. Dlatego od razu poleciłam jej ofertę innego biura, które nie kazało sobie nic dopłacać, zastrzeżono jednak, że mogą kogoś dokwaterować (Pani nie chciała dopłacać za jedynkę, wolała dokwaterowanie). Klientka poleciała, wróciła i nawet wpadła do nas opowiedzieć wrażenia z wczasów. Dokwaterowano jej sympatyczną Panią, wczasy były udane i klientka była bardzo zadowolona z wypoczynku.
      Co do Ecco to drażni mnie traktowanie innych agentów (jesteśmy małym biurem) jak ludzi podrzędnej kategorii. No bo jak to inaczej nazwać, jeżeli mam w biurze ludzi, którzy sa zainteresowani konkretną ofertą i pytają o takie szczegóły jak np. czy hotel jest to jeden budnek, czy np. dwa sąsiednie, bo na zdjęciu nie widac tego wyraźnie, a oni chcą jechać ze znajomymi i być zakwaterowani w jednym budynku. Dzwonie to Ecco, a tam Panie ledwo raczą udzielić odpowiedzi! Najwyraźniej źle, że ktoś próbuje sprzedac ich oferty. Trudno. Jak klient szuka czegos lepszego, to proponuję Orbis / Travel Time, tam przynajmniej cierpliwie odpowiadaja na moje pytania.   odpowiedz »

    • Kłopoty z Ecco Holiday 

      [2006-08-08 16:49 83.238.151.*]

      Czy nie zauważyli państwo że klienci którzy u Państwa w biurze kupili wczasy z Ecco Holiday nie wracają już do Państwa ?

      Polityką Rafała Roppy z Ecco Holiday jest eliminacja agentów którzy pośredniczą w sprzedaży ich oferty . Klient który raz kupił za Państwa pośrednictwem wycieczkę jest już później zachęcany zniżkami których nie uzyska w biurze agencyjnym i ściągany do biur własnych Ecco Holiday !

      Agenci są tylko i wyłącznie wykorzystywani do powiększania bazy danych biura Ecco Holiday, bazy danych wcześniej skradzionej ze Scan Holiday !

      Pracownicy Ecco Holiday są świetnie wyszkoleni w tym by klientowi odradzić pośrednictwo agencji turystycznej gdyż: "te agencje to nie wiadomo jaką maja wiarygodność" !

      Na sposobach działania Rafała Roppy poznało się już krakowskie biuro Open Travel które do niedawna było zaprzyjaźnione z Ecco a teraz zastanawia się jak pozwać ich do sądu !

      Pamiętajmy że Rafał Roppa w umowach stosuje chwyty prawne które powodują że współpracujące z nim firmy które tego nie zauważają tracą pieniądze , a wszystko dzieje się zgodnie z prawem.

      By uniknąć płacenia prowizji agentom niedługo w Ecco opłaty lotniskowe (z których nie mają agencje prowizji ) będą wynosić 500 zł

      Dlatego też :

      Nie dajmy się okradać z naszych klientów i nie sprzedawajmy oferty Ecco Holiday !!!   odpowiedz »

    • wakacje z ecco 

      [2006-08-22 13:54 217.97.236.*]

      Pobyt na Rodos w hotelu Sammer Dreem + obsługa rezygentów Karoliny + Andrzeja popsuło (lekkie słowo) całe wakacje osobom przebywającym od 01.08 - 13.08. od braku miejsca w hotelu, przez brud w hotelu, jedzenie pożal się Boże oraz wiele innych zastrzerzeń. Omijajcie to miejsce i tych rzydentow dużym kołem.   odpowiedz »

    • Czy lecial ktos liniami LTE 

      [2007-06-02 18:23 213.238.115.*]

      Lece 5 czerwca na majorke z ecco holiday do hotelu ipanema park-moze wie ktos jak tam jest i jakie sa linie lte???Pozdrawiam   odpowiedz »

      • Czy lecial ktos liniami LTE 

        [2007-12-05 20:15 83.28.127.*]

        linie jak linie tak jak wizzair :) Hotel wpozo, polecam   odpowiedz »

    • opinia o ecco holiday 

      [2007-07-24 15:59 83.6.236.*]

      Nidgy więcej. Rezydenci OKROPNI. Traktuja turystów jak zło konieczne   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję